ik ook Jipper! @M ik zit in ons streekziekenhuis, ik mocht naar het UMCG maar dat vond ik te ver weg, en wil stress voorkomen. En jij? Heb je het al verteld aan je familie en vrienden? we gaan dit weekend al onze broers en zussen inlichten.. wat ik wel lastig vind is dat ik niet meer veel mag tillen (10 kilo) en mn zoontje weegt al bijna 14 kilo, die droeg ik best wel veel. toch moet ik wel vaak even tillen.. (commode,fiets enzo) hoe doe jij dat? mag ik trouwens de roomkaas van de lidl eten (crefee)? er staat niet op of het van rauwe melk is gemaakt of niet.. ik moet helemaal wennen!
heey meiden, heb niet iedereen zijn berichten gelezen sorry!!! Zag t topic bezig voor 2de kindje staan en wilde even mijn verhaal doen. Wij zijn niet bezig voor de 2de, maar sinds een weekje voel ik me weer erg moe al heb ik daar vaker last van Maaar t viel me deze week ineens toen ik ff op mijn borst drukte dat er wit uitkwam en erna doorzichtig...Mijn zoontje is al 14mnd, heb je dan nog steeds bv??? Ik geef al vanaf zijn 4,5mnd geen bv meer. Iemand die dit herkent en mij kan vertelllen dat t normaal is na 14mnd nog vocht uit tepels of is t tijd voor een test?
@ ok: over dat tillen: vond ik ook lastig tijdens mn zwangerschap, omdat ik mn zoon toch af en toe moest tillen (fiets, boodschappenkarretje, in bad). Ipv voorzitje op de fiets een achterzitje gekocht, dat scheelde wel. Verschonen deed ik bij ons op bed, daar kon hij zelf opklimmen. over die kaas; geen idee, maar denk het wel. De meeste supermarktkazen bevat geen rauwe melk dacht ik... T is weer ff wennen he? Ik mis het wel hoor dat zwanger zijn Had ik tenminste legitiem een dikke buik
Hum, bij mij was dit (melk twee maanden nadat ik was gestopt met borstvoeding) aanleiding voor een testje en zie mijn banner...
Ik heb wel gewoon getild... Wel geprobeerd om het minder te doen, maar helemaal niet ging gewoon niet. Mischa wilde toen (en nog steeds) overal bij getild worden en veel knuffelen. Wat ik wel doe is ipv staand knuffelen proberen zo vaak mogelijk met hem te gaan zitten knuffelen of boekje lezen, in mijn geval om mijn rug te sparen. Grote jongen trouwens, 14 kilo! Mischa weegt maar 12 kilo!! Wat doe ik hier trouwens eigenlijk steeds in dit topic...?
Ow en bij jou zelfs na 2mnd te zijn gestopt. Ik ben al maanden gestopt en zoon is al 14mnd en laatste x bv was met 4,5 mnd. Ik wacht nog even mijn ongesteldheid af denk ik , hmmm begin nu wel de zenuwen te krijgen Een 2de is altijd welkom, maar als je t niet verwacht of bezig voor bent
Hihihihi We willen zeker een 2de kindje, maar als t erop aankomt gaat er van alles door je hoofd Ik wacht t nog maar even af en dan maar even een test
@snoopy was jouw eerste ook prematuur? het kan wel dat je nogsteeds bv `geeft`. even een testje ertegen aan gooien voor de zekerheid? @mamavanmischa Wat jij hier nog doet? Mij en M28 supporten natuurlijk! en straks ook alle anderen die hier nog zwanger gaan worden! @mary met die tips kan ik wel wat.. wat ik nu doe is al veeeeel minder tillen, en als mijn man erbij is dan tilt hij hem, we knuffelen nu zittend en volgens mij went hij er al aan. gisterenavond liep hij zelf de trap op. Hij kon dat al zelf, maar het hoorde bij het avondritueel dat ik hem dan tilde. aankleden gebeurd nu op de bank beneden ipv op de commode. ik denk dat het tijd is om hem nu alvast te leren een luierbroekje aan te doen. Oja het is weer elke ochtend vroeg 6.20/6.30 oid, ben benieuwd hoe dat straks gaat als de klok is verschoven
oei ik vrees ook met grote vrezen voor de klok achteruit,..... dan zal meneer wel om 5u00/5u30 naast zn bedje staan...
met een beetje pech allebei Thomas is heel lang heel vroeg geweest (echt rond 5u00/5u30) Nu valt het wel mee, zo rond 6u00/6u30. Elin heeft nog te weinig ritme om er echt iets van te zeggen. Ze krijgt om 00u00 nog een fles (maken we haar wakker voor) en dan komt ze ergens tussen 4u00 en 6u00
Ik til mijn meiden ook gewoon.In fietsstieltje, bad, of voor een knuffel..Maar stomme vraag, maar ik dacht dat je pas na 18wkn ofzo niet meer mocht tillen??
Ik doe P zaterdagavond wat later naar bed, dan is het zondagochtend niet zo vroeg dat hij wakker is. Ging de vorige keren prima.
@ wintertijd, ik ben benieuwd want in mijn herinnering heeft Mischa (en dus wij) er nooit veel last van gehad als de klok verzet werd... Je moet maar zo denken, zelf ga je ook een uurtje eerder naar bed! Ja precies!