Nou, dat is toch wel heel toevallig van je schoonzus. Haha, je zou bijna zeggen: hoe is het mogelijk! Wel heel gezellig om ongeveer (of precies) even ver te zijn lijkt me. Lekker kletsen en genieten van elkaars zwangerschap. Heel leuk! Ik heb ook wel krampen gehad, maar echt alleen in de eerste weken van mijn zwangerschap. Later helemaal geen bandenpijn gehad ofzo. Hoop voor jullie dat het niet al te erg is.
morgen mijn eerste afspraak met de gynaecoloog, eind van de middag. Ik word nu wel een beetje zenuwachtig! Ben alvast een vragenlijst aan het maken. Ik hoop dat ik morgen een echo krijg, maar het is nog te vroeg om t hartje te zien kloppen. in elk geval krijg ik een vagina kweek. leuke eerste kennismaking
Nee, dat wisten we allebei niet. Het was dus best een verrassing. Hoewel we het wel een beetje hadden zien aankomen. Hoe is het met jou? Hoe voel je je?
Ik voel me prima, eet wel erg veel en dan vooral heb ik zin in vette zoute dingen. Kaas,chips,patat etc en ik word wel moe nu. Vanmiddag met de meiden meegeslapen en gister al om 10 uur op de bank in slaapgevallen. Kan niet wachten tot mijn eerste echo. Ben best nerveus. Jullie al klachtjes? Fleur vind het echt balen voor je!! Wie is nu de eerst volgende tester??
Zo te zien is Brunette de eerste die weer NOD heeft, maar ik geloof dat die al wist dat het deze maand niet raak is, toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Als het wel klopt dan is Malaika de volgende tester. En ik ga nu alvast duimen voor een hele dikke streep!! Wij gaan ervoor!!: Fleur: 2e kindje (geen haast bij) (mama van L 20-6-2009 27,2 weken) Malaika: 2e kindje (mama van Patrick, 17-9-2007, 27,5 weken Brunette: 3e kindje (mama van J&J, 21-03-2009, 27 weken) Banjabes: 2e kindje (mama van Zoey, 34+3weken) Nannie: 2e kindje (mama van Brenden, 34 weken) NOD Fleur: 2e serieuze ronde ronde, 21/22 oktober Brunette: 1e ronde, 14 november Malaika: 8e ronde, 22 november Banjabes: 1e ronde ergens na de bruiloft in april 2011 Nannie: 1e ronde ergens in 2011 Zwanger!!!!!!!!!! M28: 3e ronde, 3e kindje (mama van A&E 03-10-2007, 25.5 wkn, 07-10-2007, 26.2 wkn), uitgerekend op 25 juni 2011 Jipper: 3e ronde, 3e kindje (mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken), uitgerekend op 6 juli 2011 OnsKleintje en Ons2dekleintje: 5e ronde, 2e kindje (mama van Dreumes, 27,6 weken), uitgerekend op 7 juli 2011 Ik heb nog niet echt uitgesproken klachten. Wel wat krampen en af en toe een beetje weeïg gevoel (kan het niet echt misselijkheid noemen). 's Avonds ben ik moe, maar dat ben ik al maanden... Eigenlijk hoop ik nu binnenkort wel wat duidelijkere kwaaltjes te krijgen, zodat ik me echt zwanger kan voelen. Ik ga morgen overigens bellen naar het ziekenhuis om een afspraak met de gyn te maken.
Ons Kleintje, even een berichtje omdat je best vroeg een echo krijgt. Ik had die namelijk ook zo vroeg bij Levi (iets eerder dan 5 wk dus een stukje eerder dan jij) en toen was er nog niets te zien behalve opgebouwd slijmvlies. Ze riepen toen meteen buitenbaarmoederlijk. Dusse laat je niet gek maken en ik hoop voor je dat er een mooi ringetje te zien is! Hartje hoeft helemaal niet persee, zo'n ringetje waarvan je weet dat je kindje er in aan het groeien is is ook al heel mooi. Geniet ervan!!! p.s. als je het leuk vindt heb ik echo-foto's, zowel van niets als van ringetje, maar misschien is dat wel helemaal niet leuk daarom zet ik ze er niet zomaar op.
dank je wel voor de informatie! ja als het zou kunnen wil ik ze wel zien.. @jipper succes met het maken van een afspraak vandaag!!
Hihi Jipper, ik had je berichtje verder niet gezien onder de lijst. Die klachten komen nog wel, let maar op. Ons Kleintje, dit is met ongeveer 4 wk en 3 dagen en hier was er dus nog niets te zien. Het kleine zwarte rondje is mijn baarmoeder en de witte rand (op de foto een mm dik) is het opgebouwde slijmvlies. De zwarte vorm (die lijkt op een spleet) is vocht in mijn buikholte. Ook doordat dat er zat dachten ze aan bbm.
Dit is vier dagen later, met 5 wk zwangerschap. Het zwarte rondje is iets groter, de streep vocht is zo goed als weg, en in het zwarte rondje zie je een wit ringetje. Dat is het vruchtzakje als ik het goed zeg, hierin gaat je kindje groeien. Succes vanmiddag en geniet er van!
kan iemand mij vertellen wat de controles in het zh inhouden? hoe vaak? wat gaan ze doen enzo? Vooral in mijn geval Mary omdat we in hetzelfde ziekenhuis lopen.
mvm: Wat grappig om echo's van zo vroeg in de zwangerschap te zien. Echt bijzonder hoor! Was gister jarig. Poeh hee, wat een drukke dagen zijn dat toch altijd. Maar ook heel gezellig en leuk. Eén van mijn vriendinnen zat te peilen joh. Zelf is ze nu drie maandjes aan het klussen en ze vroeg: 'en bes, welk leeftijdsverschil vind jij nou heel erg mooi?'. Euhhhhh, hihi! Hebben jullie het verteld aan mensen wanneer jullie ongeveer (of precies) wilden/willen gaan beginnen?
Dank je! nu weet ik ook weer hoe ik het moet bekijken!! vervelend dat ze je eerst de indruk hebben gegeven dat je een bbz had.
-vanmiddag eerst een vaginale kweek (dat weet ik zeker) -een bloedtest op zwangerschapsuiker (dat komt nog) -een opmeting van de baarmoedermond (volgens mij vandaag als ze een echo maken) @Bes Ja heb in juni gewoon aan mn vriendinnen en mijn gezin verteld dat we gestopt waren met de pil. Hoera mijn vriendinnetje in real live is ook even ver als ik zwanger. Ben nu tegelijk met 2 goede vriendinnen van mij zwanger. (andere vriendin is 10 weken zwanger) Wel bijzonder vind ik!
Wauw Ons Kleintje, dat lijkt me super bijzonder, tegelijk met twee vriendinnen zwanger! Heel erg leuk!
ooh wat leuk o.k. gezellig ook straks als de kindreen iets groter zijn.. kan je met zijn alle naar de speeltuin enzo.. wanneer moet je naar het ziekenhuis?
ik wordt me toch in een keer nerveus en bang dat het niet goed is.. mijn echo komt dichter bij. maar de tijd gaat zo langzaam.. en dom dat ik ben ga ik in het topic over miskamen lezen..