Bezig voor 2e kindje?

Discussie in 'Prematuur' gestart door fleur24, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Is papa nu meteen ingeruild voor Ons Kleintje? Nou, die hint is wel duidelijk... ;):D

@OK; Ik heb al even in het Juli-mama'stopic gereageerd... Beterschap voor de kleine man!!

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ ok

Fijne een goede echo!
    Ik had precies zelfde als MVM en ze wilde me zelfs opereren.
    Lag al helemaal gereed tot 1 gyn het niet vertrouwde en nog is een echo maakte..en zat Britt er wel.

Hihi kan je vertellen dat ze daar niet bepaald vrolijk van worden maar zoals al gezegd werd.
    Zijn zat andere manieren haha.
    Maar snap helemaal waarom niet hoor.. ik kreeg nl na sex harde buiken toen ik met de zwangerschap van Wes een keer met harde buiken op de verloskamers kwam werd het ook gezegd.

3. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Ja kreeg ik ook altijd, echt een rotgevoel vond ik dat! Volgens mij kun je toch aan het eind van je zwangerschap proberen de bevalling in gang te zetten door te seksen? Zal wel verband hebben denk ik.

4. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Ok, wat fijn van je echo, maar geen sex.. Waarom niet???
    En niet tillen vanaf nu al niet?

5. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Oei is het al zo laat? Toch maar even reageren, anders komt het er weer niet van.

@ OnsKleintje: Fijn dat je eerste controle zo goed verliep! En wat ontzettend leuk dat je samen met je vriendinnen zwanger bent. Beterschap voor je kleine man.

@ Jipper: En, heb je een afspraak gemaakt voor de eerste controle? Misschien heb ik er ook wel overheen gelezen hoor, heb het even niet zo goed bijgehouden de laatste dagen. En gefeliciteerd dat je (weer?) tante wordt!

@ M: Wel vertrouwen hebben hoor! Het is niet echt opbeurend om miskraam-verhalen te lezen... Als je maar onthoudt dat het meestal gewoon goed gaat. :)

Hier: De kleintjes zijn gelukkig weer over hun pijntjes heen. Dus we hebben de slaapkamer weer voor onszelf. Maar voor een positieve test is het nu alweer te laat helaas. Zouden ze onze plannen doorhebben? ;) En ons boycotten? ;)

Wel heel leuk om jullie verhalen te lezen, over het vertellen van Het Nieuws en de eerste controles. Ik weet weer precies hoe spannend het is om net zwanger te zijn. Ik heb er weer zoooo'n zin in!

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hee meiden
    Ons Kleintje is nogsteeds ziek, maar zit nu voor Bumba en dan gaat het wel;) Hij heeft vannacht tussen mijn man in mij ingeslapen, vannacht is hij steeds gillend wakker geworden omdat zijn neusje dicht zit en hij misselijk is.:( Hij slaapt tegenwoordig nooit meer tussen ons in, maar t was even nodig.
    Hij vind het ook wel moeilijk dat ik hem bijna niet meer til, alleen als het echt moet (mijn man niet in de buurt is/slaapt etc). Hij zal het fijn hebben gevonden dichtbij zijn mama:p
    Hahaha Mijn mannetje ingeruild voor Ons Kleintje, lag helemaal dubbel hihi
    @brunette, gelukkig zijn je kindjes weer beter. ik hoop dat het volgende eisprong lukt om niet geboycot te worden;)

@onsexy Totaaaaaaaaaal niet, ik was heeeeel sexy:D (nee echt waar, zo voelde ik me wel) zelfs getrouwd tijdens mijn zwangerschap.

7. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ OK: balen dat je uk ziekjes is... :( Heerst echt. Wel fijn van je goede echo!

@ brunette: hihi dat zou wat zijn, een boycot van je kindjes ;)

@ seks: ik heb bij mn eerste de nacht dat mijn vliezen braken een paar uur eerder die nacht nog seks gehad en heb me daar tot op de dag van vandaag schuldig over gevoeld. Dus in de tweede zwangerschap wilde ik echt geen skes na de 24 weken!!!

8. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    M, ik hoop dat je je snel weer wat zekerder gaat voelen dat het allemaal goed zit. Die eerste tijd voor de eerste echo is gewoon zenuwslopend. Dat zal iedereen wel herkennen.

OK, fijn dat je een mooie echo hebt gehad. Dan wordt het alweer veel echter, lijkt me. Beterschap voor je kleintje.

Sex, ik heb tot ik ziek werd gewoon sex gehad, maar ik vond het wel eng omdat ik er ook erg pijnlijke harde buiken door kreeg. Ik weet dan ook niet hoe ik hier een volgende zwangerschap mee om zal gaan.

9. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    #629 banjabes, 9 nov 2010
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
    Even over sex: IK LUSTTE ER WEL PAP VAN:D:D:D!

Ja tijdens de zwangerschap gingen we helemaal los. Het leek wel of het allemaal veel gevoeliger werd down under. Vond het heerlijk. En mijn ventje vond die buik echt übersexy. Weet inderdaad niet of ik dat nu weer zou doen. Maar ik dacht altijd dat dit helemaal geen kwaad kon tijdens je zwangerschap:$!

10. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Banjabes, dat dacht ik ook.. ga het maandag wel vragen aan de gyn, zie mijn vriend zijn gezicht al als ze zeggen 9 mnd geen sex.. hahahahaha

11. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Seks; Volgens mij moet dat in principe ook geen kwaad kunnen als je zwanger bent. Maar in sommige gevallen kennelijk wel. Mijn vorige zwangerschap was ons seksleven zoals daarvoor. Nu heb ik er niet zo'n behoefte aan, maar misschien komt dat wel weer... ;)

@M; Ben je al wat geruster ondertussen?

@Brunette; Hmmm...boycot? Wat een stelletje!! Hopelijk laten ze jullie de volgende ronde met rust.
    Ik heb gisteren naar het ziekenhuis gebeld en 1 december hebben we een afspraak. Dan ben ik 9 weken zwanger.

12. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Jipper spannend meid.
    Ik ben maandag vast gerust gesteld. Nog een klein weekje wachten

13. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

M28 nog maar een kleine week!
    Dan zul jij wel zeker weten het hartje kunnen zien kloppen. Fijn!

oh ja wat ik wilde vragen:
    doen jullie een nekplooimeting? ik denk het niet.

14. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @ok: wij hebben dat bij Zoey toen wel gedaan. Vond een geruststellend idee toen. Zoey wilde tijdens de meting alleen echt niet stil liggen. Ze was me aan het bewegen! Na heel wat moeite was het uiteindelijk toch gelukt!

15. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Nee, dat hebben we de vorige keer niet gedaan en doen we nu weer niet.

16. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Nee ik ga toch geen vruchtwaterpunctie doen en de percentage van de meting zegt te weinig, ik ken mensen met een hele slechte meting en het kind was gezond en ken ook iemand met perfecte meting en kindje had toch down. Dus nee..

17. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    @nekplooimeting, beide keren niet gedaan. Enige optie als er iets uit zou komen zou een abortus zijn en dat zou ik sowieso nooit laten doen, dus dan heeft die meting weinig zin... Wel de 20-weken-echo, maar die is wat meer medisch gericht, als er dan iets mis zou zijn kunnen ze er misschien nog op tijd bij zijn dankzij die echo.

18. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @M; Hoe is het met jou?

Vandaag voel ik me voor het eerst echt zwanger. En helaas niet in positieve zin... Ben echt lusteloos, down, opgeblazen gevoel, last van maagzuur, chagrijnig, emotioneel... Pffff... Ik baal er van dat ik me weer zo voel, want dat wil ik helemaal niet. Ik wil er dit keer van genieten!! Rothormonen ook... :(

19. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Hai jipper, ben nerveus voor morgen. Verder voel ik me goed behalve vreselijk moe!!!

20. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    JAAA!! Morgen de echo!! Dat gaat vast helemaal goedkomen. Laat je wat weten als je bent geweest?

Deel Deze Pagina