Ik krijg bij een volgende zwangerschap ook Proluton vanaf de 16e week. In mijn ziekenhuis werken ze niet met injecties maar met tabletten. Dat schijnt wat patiënt-vriendelijker te zijn. Hoewel ik al wel gelezen heb dat ze toch wel veel rommel geven (in je slipje, je moet ze inbrengen). Ook niet ideaal dus.
hoooi ik ben er ook weer. Ik kon jullie bijna niet terugvinden (ik kijk altijd bij mijn abonnementen en het was weer eens te lang geleden dat ik wat geschreven heb) @M28 Fijn dat je een goede echo hebt gehad @Jipper wanneer ben jij ook alweer voor een echo? dec toch? @Proluton werd ook door mijn gynaecoloog terughoudend op gereageerd. dat het echt werkt is niet zeker volgens hem en hij was er zelf heel terughoudend mee. Noemde ook het voorbeeld van de desdochters. Ik ga het in elk geval niet krijgen van hem. @vaginale kweek: Ik kreeg woensdag de uitslag en het was een goede uitslag, ik heb geen streptokokken bacterie. Hier vaak moe en regelmatig misselijk, vorige keer was ik niet misselijk, ik zie het dus maar als iets positiefs!
dan zul je wel een meid krijgen OnsKleintje! Hier had ik ook echt veel meer echte zwangerschapsklachten zoals misselijkheid; heel anders dan de zwangerschap van Thomas. Hoe meer het afweek van de zwangerschap van Thomas, hoe geruster ik er op was
haha ja dat ben ik ook, best wel gerust op dat het nu goed gaat, gek he? laat mij maar lekker misselijk zijn. Mijn collega is volgens mij telepatisch.. echt weird.. mijn man en ik hadden net een naam bedacht voor de kleine voor als het meisje is. Toen zag die collega mij en ze noemde de naam die wij hadden uitgekozen (het is echt niet een naam die je vaak hoort) ze begreep zelf ook niet waarom ze die naam noemde. Toen ik zei dat we die naam hebben uitgekozen voor de kleine zei ze dat ze wel vaker van dit soort dingen heeft. Nou ik geloof het wel, het is een meisje en de naam die we hebben bedacht gaat ze krijgen. *droomt al helemaal weg*
oeh... kippenvel Droom jij maar lekker OK, hoe positiever jij alles visualiseert des te groter de kans dat alles ook echt goed gaat! Knap hoor dat je dat lukt; had ik grote moeite mee!!
@ ok Grappig!! Miss is je gevoel wel goed. Ik zei bij B meteen dat het een meisje was. Mannetje geloofde er niks van maar was echt zo. En toen ik net zwanger was van W zat B op de commode keek ik naar haar zag ik ineens een jongetje zitten. Dus verteld tegen mannetje die geloofde het weer niet en weer had ik het goed hihi
Oooh moon kan je mij ook voorspellen?? Maan zegt dat ze een broertje kreeg en ze zei ook hoe die ging heten. Erg grappig
ja leuk, we gaan weer lekker voorspellen!! mijn voorspelling: jipper: jongen m28: meisje OK: meisje Als jullie verder in de zwangerschap zijn kunnen we wel weer voorspellingen doen over de termijn net zoals destijds bij spinnekop, maja en bij mij (of was er nu nog iemand...)
Ik denk: Jipper: jongen M28: jongen OK: meisje Volgens mij kunnen wij geen meisjes maken... Ik voel me weer precies zoals in de eerste weken van mijn vorige zwangerschap. Ben echt de afgelopen dagen flink beroerd. Gelukkig hoef ik niet over te geven en vaak zakt de misselijkheid als ik wat eet, maar dat betekent dus eigenlijk dat ik de hele dag door loop te eten. Niet gek dat m'n buik dan gaat groeien... En moe!! Echt niet gewoon... Als ik op de bank ga liggen ben ik zo vertrokken. Zelfs als de jongens lekker rondrennen en de oren van m'n hoofd tetteren... @Brunette; Ga ervoor deze ronde hè? Dit wordt jouw maand!!
@ jipper Haha dat zegt niks hoor. Ik ben net zo beroerd geweest bij B als bij W. @ m Haha Britt zei dat ze een zusje kreeg en had het helemaal fout. Zou wel leuk voor jullie zijn een jongetje
Haha, spannend hoor het weten van het geslacht. Nog even geduld dames! Willen jullie het alle 3 weten? Bij Zoey was ik helemaal niet misselijk, maar het was echt een meid. Raar dat ik dat ook altijd al wist, terwijl iedereen er heilig van overtuigd was dat er een jongen in mijn buik zat. Mijn voorspelling is hetzelfde als mary. Waarom weet ik niet. Een voorgevoelletje!
M28, denk niet dat dat zal lukken... Wilde het met 18 wk ook weten maar ze konden het pas met 20 wk zien zeiden ze....
Bij mijn meiden wist ik het met 15,4 , dus hoop het stiekem. Heb echo op 16.2 op 10 januari... Zo klinkt ver
ja gek he? met oud en nieuw ben ik 12 weken zwanger, dat is nog echt kort voor mijn gevoel terwijl oud en nieuw zo ver weg lijkt! ik wil wel weten wat het is, ik vind alles eromheen al verrassend genoeg! M28 meisje Jipper jongen Ik Meisje
Echt waar?! Wauw wat leuk! Ik had ook al van tevoren ergens gelezen dat het zichtbaar zou kunnen zijn maar ze zeiden tijdens de echo dar het niet kon, ook flauw...
Is er nog nieuws? Hier gaat alles naar wens, lekker misselijk zo nu en dan, moe enzo.. enne ook nogsteeds wat onredelijk zo nu en dan Geen enge dingen in elk geval vanavond maar vroeg naar bed. doei!