HO HO HO!!! Ik bedoelde het niet serieus meiden , 3 is hier echt wel genoeg (voorlopig in ieder geval) Maar ik heb echt hele erge kriebels, naar een 'normale' zorgeloze zwangerschap, een mooie bevalling, leuke kraamweek, kindje aan de borst enz enz... Maar dat vind ik geen reden om een kind te krijgen, want wij hebben (nog) geen kriebels naar een vierde kind. Ik was alleen helemaal in de wolken van jullie leuke verhalen en spannende tijden, testen, klussen enz. Het kwam allemaal even terug
Hoi meiden, Ik gluur ook iedere keer even mee. Door jullie verhalen krijg ik ook een beetje de kriebels hoor. Zou zo met jullie meedoen. Maar echt nog even wachten hier. Moet wel ivm onze bruiloft in april. Maar leuk om te lezen en ik verheug me alweer op de periode na mijn bruiloft als jullie begrijpen wat ik bedoel!
Heej meiden, zullen we een lijstje maken? Zoiets bijvoorbeeld? Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (Al mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) NOD Jipper: 27 augustus (of zoiets... ) Als jullie het iets vinden dan vooral aanvullen natuurlijk!!
Zoals veel van jullie weten hebben wij ons eerste kindje Jesse in december verloren. We willen dolgraag een kindje en zijn daarom bezig voor een tweede wondertje. Het zal niet makkelijk zijn als het weer zover mag zijn,maar kan niet wachten om weer zwanger te worden. Liefs Melanie
@Melanie; Ik heb je verhaal inderdaad gelezen. Wat vreselijk moet dat voor jullie geweest zijn. En nog steeds... Heel dapper dat jullie nu voor een 2e wondertje gaan. Ik hoop dan ook dat het snel raak mag zijn en jullie een gezond kindje op de wereld zetten. Als je hier mee wilt kletsen ben je natuurlijk van harte welkom!!
Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (Al mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) Al moeder van L 20-6-2009 27,2 weken M: 3e kindje, (mama van A&E 03-10-2007 (25.5 wkn), 07-10-2007 (26.2 wkn)) NOD Jipper: 27 augustus (of zoiets... ) Fleur: 23 september (denk ik) M: 25 augustus (vanaf??)
melanie, vond het vreselijk jullie verhaal.. en ja het is zo spannend. hopelijk mag je snel zwanger worden.
Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (Al mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) Al moeder van L 20-6-2009 27,2 weken M: 3e kindje, (mama van A&E 03-10-2007 (25.5 wkn), 07-10-2007 (26.2 wkn)) Malaika: 2e kindje ( mama van Patrick, 17-9-2007, (27,5 weken) NOD Jipper: 27 augustus (of zoiets... ) Fleur: 23 september (denk ik) M: 25 augustus (vanaf??) Malaika: ergens tussen 30 aug en 5 sept
Ik heb mezelf ook even op de lijst gegooid. Wanneer de nod is weet ik niet, ik heb het idee dat ik een heel vroeg ei had deze maand, maar zeker weten doe ik het niet. Als hij inderdaad heel vroeg was dan hebben we hem waarschijnlijk gemist en zal er deze maand zeker geen posi test zijn. Praten: ik geniet daar zo van, van dat geklets van m'n zoon. Sinds een half jaar gaat het praten steeds beter, ik lach me vaak rot om z'n logica. Wel gaan we binnenkort een verwijzing voor de logopediste vragen omdat hij toch wel wat achter loopt met praten en omdat hij best veel kwijlt. @ Jipper, bij jou is het ook al spannend, leuk! @Melanie, kan me je verhaal ook nog herinneren. Klets hier maar lekker mee. Hopelijk is het snel weer raak.
@ Banjabes: Wat leuk dat je gaat trouwen. Was jij niet die moeder die op een geweldige manier een aanzoek heeft gehad? Met hulp van je dochter? Misschien verwar ik je met iemand anders hoor, in dat geval sorry. Maar ik zag een tijdje terug een foto van dat aanzoek (weet bijna zeker dat die van jou kwam) en dat vond ik zo super*smelt*cute! @ Melanie: Wat hebben jullie een vreselijk verdrietige tijd meegemaakt. Je hoofd en hart zullen vast nog vol zijn van liefde voor Jesse en verdriet om het gemis. Het was ook zo'n mooi mannetje. Wat zou het fijn zijn voor jullie om een broertje of zusje voor Jesse te krijgen. Ben je net begonnen voor een brusje of alweer een paar rondes bezig? Klets gerust met ons mee! Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (Al mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) Al moeder van L 20-6-2009 27,2 weken M: 3e kindje (mama van A&E 03-10-2007 (25.5 wkn), 07-10-2007 (26.2 wkn)) Malaika: 2e kindje ( mama van Patrick, 17-9-2007, (27,5 weken) Brunette: 3e kindje (mama van J&J 21/03/2009 bij 27 weken) NOD M: 25 augustus (vanaf??) Jipper: 27 augustus (of zoiets... ) Malaika: ergens tussen 30 aug en 5 sept Fleur: 23 september (denk ik) Brunette: 27 september?
hoi nou meiden wordt al een aardig lijstje als ik het goed lees kunnen 2 meiden testen in het weekend , spannend zou leuk zijn als jullie zwanger raken, dan kunnen we jullie gaan volgen en dan wel de volle 9 maanden. melanie, ik heb ook jouw topics gevolgd over jullie moeilijke periode , heel veel geluk toegewenst voor een broertje of zusje voor jesse spinnekop oh en hier nog steeds een dwarsligger, dus ks a.s maandag
Jeetje Spinnekop wat spannend! Maandag heb je je zoontje in je armen! Heerlijk vooruitzicht. En dan ben je dus *even rekenen* 38w3d. Wat een super-termijn om te bevallen. Dat willen wij ook wel.
hoi jullie tijd komt ook nog wel hoor en het is meerdere dames gelukt ! en zoals ik al eerder zei zou het toch leuk zijn als wij jullie kunnen volgen de komende tijd spinnekop
moet trouwens wel even klagen, dat het niet de manier is waarop ik wilde bevallen ik had liever weeen, pijn, persdrang enz gehad maar het allerliefste een voldragen kindje in mijn armen en die wens komt gelukkig wel uit spinnekop
ja snap ik heel goed.. zou ook echt geen KS willen.. maar wel spannend hoor.. maandag is zo snel.. alles thuis schoon en af?
Snap ik helemaal, een keizersnede staat ook niet op mijn verlanglijstje! Maar toch, liever een a-terme keizersnede dan een prematuurtje natuurlijk.