Tussentijdse lange bloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Poohbeer, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

    Poohbeer Fanatiek lid

    26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hallo,

    In September as. zijn wij 2 jaar bezig om zwanger te worden.
    Na een miskraam op 13 november (curettage 15 dec), heb ik een regelmatige cyclus sinds januari. Meestel 30 tot 33 dagen.

    Nu ben ik zondag 13 aug begonnen met wat bloedverlies, heel weinig maar wel eerst bruinig en daarna helder rood. Kan het inprincipe af met een inlegkruisje, maar ik gebruik voor het gemak gewoon tampons.
    Omdat ik pas gisteren (21 aug) ongi moest worden ging ik zoeken op internet. Volgens een kalender zou het innestelingsbloed kunnen zijn. Daar gingen we weer hopen....gisteren een test gedaan, puur voor de zekerheid, maar die was natuurlijk negatief. Nu nog (1,5 week later) verlies ik dagelijks minimaal bloed. Veel te lang dus voor een menstruatie want die duurt bij mij normaal gesproken maar 4 dagen.

    Af en toe want buikpijn en soms wat pijn rond mijn nieren...wel een opgeblazen gevoel, en honger is zeldzaam de laatste 2 weken.

    Ik had maandag de huisarts gebeld, maar kan pas morgen terecht...wordt er gek van....

    Herkend iemand dit?

    Groetjes,
    Wendy
     
  2. plientje123

    plientje123 Actief lid

    20 jun 2007
    117
    0
    0
    Hoi,

    Ik herken het niet, ik denk dat het goed is dast je de huisarts hebt gebeld. Ik ben benieuwd wat het zou kunnen zijn! Laat je het weten.

    sterkte in elk geval, die onzekerheid is erg vermoeiend he

    plientje
     
  3. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    geen ervaring mee in die zin dat het zo lang duurt...

    wel heb ik zelf meerdere keren tussentijdse bloedingen gehad, en is het altijd goed even contact op te nemen met de ha of gyn zodat deze naar je baarmoedermond kan kijken en eventueel een uitstrijkje kan doen voor onderzoek...

    maar het zou ook kunnen dat er in je lichaam dergelijke veranderingen bezig zijn (hoeft niets met een zwangerschap te maken hebben maar kan natuurlijk wel) dat je baarmoedermond wat meer doorbloed is en dat dat de reden is van je "minimale" bloedverlies...

    een test doen heeft idd geen zin omdat het nog te vroeg is hcg waar te nemen, maar wie weet wat de test volgende week aan geeft....

    even afwachten meid, en zeker contact opnemen met de ha of deze je toch niet even kan onderzoeken....het hoeft niets te zijn maar beter 1x te veel bekeken, dan 1x te weinig...

    succes
     
  4. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Tjee, ik herken dit niet, maar wel vervelend voor je zeg :(
    goed dat je de huisarts gebeld hebt, ben benieuwd wat het is! Hoop dat het nix naars te betekenen heeft!
     
  5. Poohbeer

    Poohbeer Fanatiek lid

    26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hallo Meiden,

    Daar ben ik weer. Na 3 dokter bezoeken en 3 dagen vloei vrij heb ik vanmiddag (na opnieuw vloeien) weer gebeld. Eerst moest ik het 10 dagen aan zien (23 aug) en daarna had ik 1 nacht pijn dus weer terug geweest dinsdag, uitstrijkje is gemaakt, woensdag moest ik nog maar een zwangerschapstest doen (gisteren) en tijdens middagspreekuur bellen. Test was negatief, vloeien leek gestopt.
    Resultaat: uitstrijkje afwachten en bellen als er wat veranderde. Vanmorgen rond 11 uur naar toilet om te plassen, en ja hoor, weer helder rood bloed. Morgenochten om 9.10 uur weer naar de huisarts, kijken ze verder en overleggen ze met gyn. Waarschijnlijk weer een miskraam.pffffffffff
    Morgen weet ik meer!

    Liefs,
    Wendy
     
  6. Niet meer actief

    jee meid
    slopend zeg die onzekerheid
    succes met wachten op de uitslag
     
  7. Poohbeer

    Poohbeer Fanatiek lid

    26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Jij ook heel veel sterkte met je verlies Caruli!
     

Deel Deze Pagina