Bezig voor een 2e en wat is het weer spannend

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miranda88, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Mooi lijstje zo. Hopelijk is het allemaal besmettellijk en is de rest ook snel zwanger.

Ja wens ik had gesprek op school gehad en zou het allemaal wel kunnen redden.

Mommysince is inderdaad wel vruchtbare afscheiding. Bij mij bleef de afscheiding na vruchtbare periode en toen dacht ik zou ik misschien toch zwanger zijn. En inderdaad. Nu nog steeds meer afscheiding als normaal.

@hier. Vandaag thuis gebleven ben echt beroerd mega verkouden knallende koppijn en pijn op borst en tussen schouderbladen flinke kou opgelopen denk ik. Gisteravond met 3 collega's bij onze teamcoach (voorheen manager) wezen eten. En voelde me steeds beroerder worden hun weten wel dat ik zwanger bent. Kwam ook kotsmisselijk de auto uit na de rit van collega haha. Dus me coach zei joh meid blijf lekker thuis morgen even uitrusten. Dus heb maar geluisterd haha meld me eigenlijk nooit ziek op me werk. Dochterlief is ook al zo verkouden dus samen lekker bang hangen

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    #202 Mommysince13, 28 jan 2016
    Laatst bewerkt: 28 jan 2016
    ìk hoop dat het geen zwangerschaps misselijkheid gaat worden miranda

ik ben ook niet helemaal fit, erg last van lucht in mn maag moet straks weer werken tot 21.00
    Edit: nog een leuk iets trouwens, mijn man werkt op kantoor met een kleine 30 mannen (en 3 vrouwen), tot nu toe is het altijd zo dat er meerdere collega's tegelijk papa worden, meestal wel ongeveer 3 of 4 tegelijk. dan is het weer een tijdje rustig en dan beginnen er weer een aantal. toen ik zwanger was van E. waren er op datzelfde moment nog 3 andere baby's op komst op kantoor. Ik zei van het weekend tegen manlief, goh is het baby seizoen nog niet begonnen op het werk? Een dag later kwam er een baby aankondiging van een collega.. Nu kunnen we natuurlijk niet achter blijven haha

3. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @Miranda beterschap meid!! En idd hopelijk wordt de misselijkheid gauw minder, dat vond ik altijd zo erg!

@Mommysince jij ook beterschap!
    Wat grappig van die baby's haha, nu kunnen jullie idd niet achterblijven :D

Hier net sinds afgelopen weekend weer beter, heb 2 week fikse griep gehad, hakte er echt in! Zl ook een week ziek geweest. Gelukkig nu allemaal weer klaar *afkloppen*

@hier ik ga straks weer een ovu test doen, ben heel benieuwd wat daar uit komt nu. Hoop echt dat ie gezakt is! Voel mn onderbuik niet echt meer (groeien vd follikel(s)) dus dat zou een goed teken moeten zijn wat betreft de werkelijke sprong :D

4. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Nou inderdaad mommysince nu moeten jullie ook hopelijk snel met dat nieuws komen zou leuk zijn hihi.

Nee hoop het ook niet. Maarja heb dat wel snel bij iemand anders in de auto rij altijd liever zelf dan heb ik er geen last van.

5. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ik heb dat idd ook als ik bij een ander in zit dat ik dan gauwer misselijk ben. Heb dat echt sinds de zwangerschap van zl en is niet meer weg gegaan! Heb het wel vooral achterin, voorin gaat nog wel als ik gewoon een beetje mee kijk.. Moet vooral niks gaan lezen dan is 't sowieso mis :p

Dat wordt nog wat als het zo ver is haha!

6. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Ja dat auto ziek zijn! Bij mij ook super verergerd sinds m'n zwangerschap!

Beterschap allemaal! Ik was vorige week ziek. Gaat lekker rond he?

Ik snap niks v m'n ovulatie. Nu weer hartstikke wit.. Gister en eergisteren wel twee lichte streepjes, maar ook zeker niet in de buurt van de teststreep. Hoe kan dat nou?

7. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja klopt op de heenweg zat ik achterin en moest tegelijkertijd appen met me coach dat we onderweg waren en wat we wilde eten. En lezen en rijden gaat niet goed samen. Terug weg zat ik voorin en dan meekijken op de weg dan heb ik er niet zo last van.
    Ja half nederland is geloof ik grieperig. Dochterlief ligt nu te slapen dus kan ik even relaxen op de bank.

@wens vreemd zeg. Test je 1 of 2x per dag? Als je 1 keer test kan het dan zijn dat je net je piek gemist hebt? Maar je hebt wel geklust toch? Misschien komt je ei nu binnen 2 dagen zou het voor de zekerheid gewoon gezellig maken. En anders als het deze ronde niet zou lukken misschien gaan tempen dan weet je tenminste zeker wanneer je ei was en dat hij echt gesprongen is.

8. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Sorry je was nog niet bezig deze ronde realiseer ik me net. Maar volgende ronde misschien met tempen je ei opsporen

9. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Nee nog niet voor t echie dit keer. Maar wilde juist zien wanneer m'n ei kwam.. Kan je aan wanneer je menstruatie komt zien wanneer hij was of zegt dat niks? Misschien was ie eerder en heb ik alleen de nasleep op mn testjes gezien? Of doordat ik ziek ben geweest anders ofzo?

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel

Zou kunnen dat je je eitje gemist hebt, dat hij al eerder gesprongen is geen idee eigenlijk..
    Wanneer je ongi word is geen pijl op te trekken dat is weer die nare LF die soms langer is en soms korter

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb nog wel wat grappigs. Manlief is morgen en zaterdag weg. Vanwege dat vervelende (voel me vies!!) vruchtbare ga ik er van uit dat m'n eitje eerder springt dan maandag, vanavond dus klussen.. Nu de grap; moeten die zwemmertjes maar gaan survivallen in die tropische broedmachine. Geen tent of waaier gewoon hop zwemmen met die handel

12. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Oh ja dat is ook zo. Te veel op de app afgegaan misschien. Heb ook een keer n cyclus van 24 gehad misschien nu weer wat korter ofzo. Nou ja, volgende ronde nog een keer proberen met de testjes. :) temperaturen lijkt me niks voor mij, dat moet je toch elke dag op t zelfde tijdstip en zonder eerst op te staan enzo doen toch?

Gek misschien maar wil eigenlijk aan m'n man nog niet laten merken dat ik er mee bezig ben (in de zin van vruchtbare periode berekenen enzo) en elke dag een thermometer valt zo op 😂

13. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Dacht ik al, daarom denk ik zeg het even :D

14. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Hihi, mij viel vandaag hetzelfde op. Terwijl ik toch wel denk dat mn ei maandag of dinsdag al geweest is. Of zou mijn ei gewoon lang goed blijven?:D

15. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Beterschap allemaal dames. Ben zelf ook al ruim een week flink aan het snotten en zoonlief was net klaar, maar is vandaag ook weer begonnen (gister op de peuterspeelzaal geweest, dus ja...) :(

@mommysince: Zou mooi zijn als die aankondiging van die collega een voorteken is :D

@wens09: vreemd met die testjes. Ik heb ze nog nooit gebruikt, dus weet niet wat het zijn kan. Maar misschien inderdaad te laat begonnen met testen??? Je zou evt. kunnen tempen als je 's ochtend opstaat en naar de wc gaat ofzo. Dan merkt je man niks :p

@hier: gisteren bericht gekregen dat ze nog geen keuze kunnen maken waar ik gesolliciteerd heb. Ze twijfelen tussen mij en een ander. Ze gaan nu referenties nabellen en hoor nu als het goed is dinsdag wat. Nog even in spanning dus ;)

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Goedemorgen!

@Kikker: oef dan mag je dus nog even wat langer in spanning zitten..

@Hier: Manlief is vroeg de deur uit gegaan, zal inmiddels zelfs al wel op het congres zijn met zijn werk.
    Vannacht dochter ziek geworden, alles kunnen verschonen, ze had alles onder gespuugd. zo zielig, en ze vond het zo vies en ze was zo aan het huilen arme meid. KDV vanmorgen afgebeld en schoonvader komt de boel zo overnemen voor me zodat ik toch nog kan gaan werken.
    Verder gister niet meer geklust, was zo moe van het werk en onwijs last van mijn rug dat ik thuis kwam om 9 uur dat ik ben gaan douchen wat heb gedronken en om half 10 lag ik in bed om te slapen.. Nu maar hopen dat m'n eitje zichzelf nog vasthoud tot zondag of maandag

17. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden

Agh wat zielig mommysince vind het ook altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn beterschap voor je kleine meid.
    Ik lag gister ook al om 9 uur in bed was moe en lamlendig en nu nog maarja ben op me werk.
    En zaadcellen kunnen 3 tot 5 dagen in je lichaam overleven he dus als je eitje nu zou springen ligt er toch een voorraadje klaar haha.

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hebben het dinsdag voor het laatst gezellig gemaakt, dus ik hoooop dat manlief superzaad heeft :p Morgen komt hij pas 11 uur in de avond thuis als dat niet later gaat worden.. Tja mannen en hun hobby ;) Ze zitten nu met een man of 10 in Antwerpen, een PHP-congres (iets met websites enzo) dat congres duurt 2 dagen, van 9.00 tot 20.00 vannacht overnachten ze in een hotel. Zal me niks verbazen als ze morgen als het afgelopen is met zijn allen nog ergens een drankje gaan doen..
    Ik zie nu al op tegen vannacht, ik slaap echt onwijs slecht alleen, het gebeurt dat gelukkig ook niet vaak dat hij niet thuis is.
    Gelukkig hoef ik vandaag maar een halve dag te werken, E. is in goede handen bij haar opa strakjes.
    Nog steeds wat last van afscheiding. Ik hoop dat het indd nog 3 daagjes duurt voor mijn eisprong

19. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Ah zielig ziek kindje! Heerst he?

Ik net weer een behoorlijke streep op de ovu test. Vaag toch? Wilde t fotootje sturen maar weet niet hoe dat moet.. Jullie?

20. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Als je je bericht typt zie je boven dat paperclipje als je daar opdrukt kan je een foto toevoegen wens.

Deel Deze Pagina