Beterschap voor je dochtertje mommysince. Mijn kleine man is ook niet helemaal lekker; hoesten, snottebellen en verhoging. Ben zelf ook nog steeds niet bepaald 100%, maar ja, we bikkelen maar door. Misschien toch een late eisprong dan Wens09?? Blijven duimen voor een goed getimed ei mommysince!
Daar zijn we mama voor he ik ben gister op t werk ook door m'n rug gegaan, en m'n scheen gestoten zit nu erg kramperig achter de kassa
Heel raar, zie geen paperclip. Maar doe t op m'n telefoon (iphone6) Ja misschien laat inderdaad. Het was wel met n ander merk: van zwanger en kids ipv sensitest. Zou dat misschien ook uitmaken? We hebben gister niet zo verstandig geklust (met oog op nog niet zwanger willen worden deze ronde) 🙈 Dus als m'n ei nog moet komen was dat niet zo slim. Maar goed hoe groot is de kans he? (Zucht)
Foto uploaden gelukt. Dit was vanmiddag. Wel aanzienlijk lichter dus geen piek. Maar wel een streep en gister op t andere merk wit. Zijn die van z&k gevoeliger ofzo?
Mag ik hier ook mee kletsen? Het novembertopic is namelijk niet echt in gebruik Ik heb een zoontje van november 2014 en ben nu vanaf eind november weer gestopt met de pil. Super spannend! We proberen nu tot eind maart/begin april zwanger te worden i.v.m. mijn contract en als ik dan nog niet zwanger ben pas weer als mijn contract verlengt wordt, dus dat geeft wel druk. Helaas is toen ik zwanger was van mijn zoon mijn contract niet verlengt, vandaar dat we het nu zo 'spelen'. Ik heb van eind november tot 3,5 week geleden wel 6 keer bloedverlies gehad en nu dus al 3,5 week niet. Als ik een normale cyclus zou hebben nu dan zou ik zondag ongesteld moeten worden of zwanger zijn.
@wens09; ik heb geen ervaring met ovutesten, dus weet niet of er verschil zit in gevoeligheid van de tests, maar zo niet dan is het misschien toch een laat ei? Welkom me1989. Lastig is dat met die werkgevers hè? Ze mogen je er niet om ontslaan, maar als ze je contract niet verlengen zullen ze nooit zeggen dat het daarom is natuurlijk. Blijft een gok. Ik ben op zoek naar werk, maar hebben ook besloten onze wens voor een tweede daar niet door te laten tegen houden. Spannend dat je NOD zondag al is. Duimen maar!
Welkom me1989! heb het lijstje even aangepast! Miranda88: Dochter maart 2014 Bezig sinds: September 2015 ZWANGER!! : Januari 2016 Nemo1984: Eerste kindje ?? Bezig sinds: ?? MB90: Dochter Bezig sinds: December 2015 ZWANGER!!!: Januari 2016 Zoesje: Zoon maart 2013 Bezig sinds: Juli 2015 Mommysince13: Dochter augustus 2013 Bezig sinds: december 2015 Wens09: Zoon 2014 Bezig sinds februari 2016 Kikker85: Zoon september 2013 Bezig sinds januari2016 Tamamara: Dochter april 2014 Bezig sinds december 2016 ZWANGR!!! Januari 2016 me1989: Zoon november 2014 Bezig sinds: november 2015
@mommysince beterschap met je meisje! Zo zielig altijd! @wens je kunt het beste met een zelfde merk testen! Maar t blijft vreemd idd dat ie zo schommelt, misschien idd een laat ei dan! Ik gebruik de dipsticks van 2besure, ben er heel tevreden over. Deze maand voor t eerst gebruikt en heb gisteren m'n piek gehad, vandaag was ie weer lichter! Kan ze je aanraden
en dan mn eigen post apart spammen! haha Ik ben ook mijn baan kwijt geraakt in de zwangerschap, ze zeiden bezuinigen maar was wel heel toevallig dat 2 andere zwangere collega's ook geen contract verlenging kregen. maarja geen poot om op te staan natuurlijk Heb pas april 2015 (na anderhalf jaar thuis dus) weer een baan gevonden, in oktober naar de volgende gegaan, werk daar nu met heel veel plezier. Contract loopt tm half mei. We hebben het er over gehad het nog even uit te stellen maar uiteindelijk besloten ons persoonlijke leven niet stil te leggen ivm anderen of een baan.. Dat zien we dan wel weer zeg maar.. Denk ik trouwens wel dat ze het wel verwachten hoor, vandaag toevallig ook nog een leidinggevende die vroeg of ik niet eens aan een 2e moest haha al mijn leidinggevenden (5) zijn niet ouder als 30 dus zitten allemaal in de zelfde situatie, ene al een kindje, andere net getrouwd, een heeft er al 2 etc. Ok.. Maar goed, waarom zijn peuters altijd vervelend als ze moe zijn, en vooral als mama moe is en papa er niet is! Jemig, heb met moeite een hap gehakt, een hap aardappels en een hap spruiten naar binnen gekregen (spruitjes uiteindelijk stiekem door aardappels heen geprakt hahaha) Vervolgens ging ze een partij moeilijk doen toen ze op bed moest. ze ligt er nu wel in (een half uurtje nu) maar vraag niet hoe haha Vanavond maar lekker bankhangen straks lekker een filmpje opzetten en dan lekker naar bed. Morgen lekker zwemmen met dochter
Welkom Mel Wens idd wel raar die ovulatie testen ik gebruikte bij mijn 1e toen van die dipsticks ook van zwanger en kids. Misschien idd een verlaat eitje. Mommysince tja is de leeftijd haha. Hier ook een dramaqueen al ze moe is en zeker als ze dr niet krijgt. Hier gaat ze gelukkig wel met gemak elke avond naar bed nooit problemen mee gelukkig.
Haha Echt die van mij is een actrice joh! Of ze een hapje gehakt wil, gaat ze op de grond liggen "nee ik slaap" Volgens mij niet hoor schatje.. "wel" Moet ik je dan naar bed brengen? "neee ikke wakker!" oh dan kan je een hapje nemen "nee ik slaap" naar bed brengen is meestal ook geen probleem, maar ze merkt altijd als ik moe is, dan gaat ze me uit proberen... toen ik ze eenmaal boven had werkte ze wel mee gelukkig
Welkom me1989! Zo even een paar dagen afwezig geweest en gelijk een hoop te lezen haha! @ mommysince Beterschap voor je meisje! Mijn meisje was 2 weken geleden flink ziek. Zo zielig! Leuk lijstje trouwens, maar volgens mij weten jullie meer dan ik. Ben zover ik weet niet zwanger haha! Zou vandaag ongi moeten worden maar daar is tot nu toe nog niks van te merken.
Haha, herkenbaar dames. Mijn zoontje is ook heerlijk aan het peuterpuberen. Soms heel erg vermoeiend inderdaad En nu is hij niet lekker en wordt hij zo´n 5 à 6 keer op een nacht wakker. En om 6:00 uur was hij vanmorgen al wakker-wakker. Geloof dat ik vanavond maar gelijk met zoonlief naar bed ga
kon hem niet meer veranderen dus dan zo maar: Miranda88: Dochter maart 2014 Bezig sinds: September 2015 ZWANGER!! : Januari 2016 Nemo1984: Eerste kindje ?? Bezig sinds: ?? MB90: Dochter Bezig sinds: December 2015 ZWANGER!!!: Januari 2016 Zoesje: Zoon maart 2013 Bezig sinds: Juli 2015 Mommysince13: Dochter augustus 2013 Bezig sinds: december 2015 Wens09: Zoon 2014 Bezig sinds februari 2016 Kikker85: Zoon september 2013 Bezig sinds januari2016 Tamamara: Dochter april 2014 Bezig sinds december 2016 me1989: Zoon november 2014 Bezig sinds: november 2015
Ik ben serieus nog maar net een kwartier wakker, dochter slaapt nog dus die was echt onwijs moe! laat haar nog even liggen, vanmiddag gaan we naar het zwembad, had ik beloofd maar pfffff aan het weer te zien gaat het daar erg druk zijn!
Goedemorgen meiden. Dochterlief was hier erg vroeg wakker. Maar papa was zo lief om eruit te gaan om mij te laten liggen aangezien dit ook me enige vrije dag is morgen weer werken pfff. Dochterlief slaapt nu weer. Vanmiddag even wat boodschapjes doen. Wat een snert weer bah. Maarja moeten het er maar mee doen. Ik baal momenteel een beetje van me huis we wonen hier nu 1,5 jaar gekocht voor een mooi prijsje met veel gebreken. Heel veel geld al ingestoken qua verbouwingen nieuwe keuken muren uitgebroken nieuwe plafonds nieuwe badkamer nieuwe wc. En moet nog wel meer gebeuren had gehoopt alleen nog wat kleine dingentjes maar onze voorpui staat niet helemaal goed passend tegen het huis waardoor als het regent in me gang de muur naast de deur steeds nat is. En nu net zie ik boven me trap weer een lekkage grrr word er gek van kost uit eindelijk meer geld dan we hadden verwacht wil dat het eens een keer klaar is haha. Zo moest even klagen hoor hihi
Ik heb even de slappe lach, E. zit naar Diego te kijken, zegt ze "hup billy bijt! BiJt bijt bijt!" Hahahaha @Miranda, Oef dat is balen zeg! Hadden jullie geen bouwkundig rapport op laten stellen? wij hebben ook een lekkage gehad net na het kopen van dit huis. Kwamen we achter nadat het 3 dagen flink had regent, het water kwam onder het zijl op zolder uit poef.. In bouwkundig rapport stond dat er geen actieve lekkages waren. Uiteindelijk bleek dat de aansluiting van de wasmachine afvoer naar de standpijp niet helemaal netjes was, gelukkig is mijn schoonpa loodgieter en elektricien en heeft hij het kunnen fixen. Later ook een lekkage vanuit de badkamer hele gele plek op het plafond in de woonkamer (uiteraard nadat we hem geverfd hadden) dat kwam door een slecht afvoerputje van de badkamer, waardoor we dus min of meer verplicht waren de badkamer eerder te verbouwen dan we hadden geplant. Nu sinds een half jaar probleem vrij gelukkig Behalve die lekkage in de keuken dan van de week, maar dat was de schuld van een toen over vermoeide schoonvader. Het regent hier trouwens wel door de voordeur naar binnen, omdat de brievenbus kapot is en het hout van de kozijnen en de deur zelf is door slecht verfonderhoud aan het rotten, maar volgend jaar laten we alle ramen en kozijnen vervangen door kunststof met dubbele beglazing
Balen zeg Miranda! En straks met de nestel drang zul je het helemaal graag af hebben haha! Mooi overzicht! Hopelijk snel bij ons allen ZWANGER 😊 Ik gister een pittig gesprek met m'n man. Vind t zo niet leuk dat ik weer de kar moet trekken. Had dat voor n tweede niet gedacht nu hij weer hoe fantastisch het is. Ovulatie bijhouden etc hij wil er allemaal niks van weten en veegt zodra ik over een tweede begin het snel van tafel: zo van ja dat zou echt heel leuk zijn! Komt wel goed, we zien het wel. Niet mee bezig zijn. Kan ik niks mee. Vorige keer heb ik t ook allemaal zelf opgezocht en pas na de tweede positieve test hem laten zien. Bang dat ie me een neuroot zou vinden met m'n testjes. Dat is eigenlijk helemaal niet leuk!