Zoesje even een brutale vraag Klopt het dat jij pendel? Zou je hier aan mij kunnen laten weten wanneer je dit weer gaat doen? Ik ben heel vaak te laat haha.
Hihi ja ik pendel! Ik wilde het hier al eens zeggen maar dacht misschien vinden jullie dat wel te privé (want je moet je volledige naam + geboorte datum sturen dan) Maar als jullie willen mag je het sturen hoor! Dan zal ik jullie ook voorrang geven
Met een pendel kan je vragen stellen.. Bijvoorbeeld wanneer je zwanger wordt/positieve test hebt en welk geslacht. Eigenlijk alle vragen die met ja of nee te beantwoorden zijn!
@Zoesje; Pendelen is paranormaal toch? Ik vind het altijd wel knap, lijkt me dat je daar heel veel tijd voor kwijt bent.. en hoever vooruit pendel je dan? bedoel qua bijv. posi testen? Sorry voor de vragen hoor ben gewoon heel nieuwsgierig hoe dat dan in zijn werk gaat haha @me; balen meid! welke cd zit je nu? @hier: Ik voel me sinds gister een beetje vreemd, kan niet eens beschrijven hoe.. kriebels in mijn buik, en intens gelukkig ofzo.. zoiets verder niet zoveel te melden eigenlijk
Spannend mommy Ook van de pendels trouwens! Heb je t nou vaak goed? Ik ben mezelf volgens mij gek aan t maken. Voel van alles in m'n lijf: steekjes, misselijk achtig. Kan helemaal niet want 2x onveilig gedaan ruim na (vermoedelijke) eisprong. Kunnen jullie mij hier aan helpen herinneren als ik de komende maanden van alles voel een week voor m'n NOd?? Ik ben dus heel goed in symptomen inbeelden.. Toch te bizar, dingen als pijn en misselijkheid? Zucht..
Ik heb vaak van die 'gevoel' kwesties, alleen deze kan ik mijn vinger er niet echt op leggen.. Wat het gek maken betreft, toch maar even afwachten. Maar... even ter herinnering niet alle griepsymptomen of vermoeidheidssymptomen zijn zwangerschapssymptomen
@me, wat balen meid wanneer is je nod? @wens&mommysince, ik heb het in m'n vriendenkring elke keer goed gehad tot nu toe met wanneer zwanger en geslacht Verder moet je het wel een beetje meer als leuk zien want er kan altijd van alles gebeuren waardoor iets anders loopt, dat is wel balen. Je kunt het dus nooit echt met zekerheid zeggen. Maar als alles gunstig loopt, dan komen ze uit. Ik ben best wel gevorderd in het paranormale, leg ook (tarot)kaartjes en kan foto lezen enzo. Maar doe er de laatste tijd weinig mee. @gek maken, lastig is dat. Er kunnen altijd dingen zijn waardoor je je ook zo kunt voelen idd bijv griep.. Of eten wat je niet lekker valt of eigenlijk niet goed is voor je lichaam.. Ik had begin van de cyclus griep en toen voelde ik ook van alles, dacht nog zou het toch.. Maar kwam puur door de griep.. Maar goed alles kan hihi Heb nu last van zere/gevoelige borsten, opgeblazen gevoel en af en toe wat rugpijn en steekjes onderin m'n buik.. Maar die borsten heb ik elke keer zo'n 2 dagen na eisprong, dus die tel ik niet mee
Wel leuk dat je er zo open voor uit komt Misschien dat ik daarom ook zo nieuwsgierig ben naar hoe of wat. Ik ben in het verleden vaak als gek bestempeld waardoor ik me er voor af sluit, maar daar komt wel dat 'vreemde' gevoel vandaan die ik eerder vanmorgen typte. Alleen bij mij uit het zich op een andere manier. Ik kan de geest van overledenen zien, en er mee communiceren tegenwoordig omdat ik me er voor afsluit voel ik alleen de aanwezigheid nog maar. Ook heb ik vaak een gevoel dat er iets te gebeuren valt, of dat ik droom wat er gebeuren gaat. Helaas is dit altijd uit gekomen. Ik zeg dan ook helaas omdat het tot nu toe vaak met een overleden of ziekte is. De eerste keer dat ik dat had was bij mijn oma 10 jaar geleden, ze was niet ziek, ik droomde dat we op haar begrafenis waren. een dag later werden we gebeld dat oma een hartstilstand heeft gehad en dat ze was overleden. Dit 5 jaar later ook bij mijn opa gehad. 4 jaar geleden bij de Opa van manlief, en voor sinterklaas het gevoel dat het niet goed ging met mijn andere oma, zij is toen 2 dagen daarna opgenomen in het ziekenhuis. (ze leeft gelukkig nog wel) Ik ben wel benieuwd naar het pendelen, dus stuur je zo een pb Zoesje.
Brr jeetje, ik krijg serieus kippenvel bij het lezen! Ik heb ook wel voorspellende dromen, maar dan meer over andere dingen gelukkig. Laatst droomde ik over een winnend nummer... Klopte precies haha Ik zie geen overledenen, voel ze wel.. Maar heb me er onbewust voor afgesloten de laatste tijd
Ik weet gelukkig ook wel het verschil tussen een echte droom en zo'n voorspellende, die voorspellende dromen zijn veel levendiger alsof je er Echt bij bent zeg maar.. Ik had in ons vorige huis altijd een onbezonnen gevoel of ik niet alleen was. ik kon daar ook nooit slapen als manlief niet thuis was, Manlief was afgelopen weekend weg, en raad eens.. slapen was geen probleem.. Vorige huis was gewoon druk bezet om maar even zo te noemen. Wij hebben het trouwens gister weer erg gezellig gehad haha!
Ik lees vanavond even alles terug. Mijn Nod zou dit weekend geweest moeten zijn als mijn cyclus 28 dagen zou duren. Nu duurt die dus al meer dan 30 dagen.
Balen van die negatieve test me. Zo echt paranormaal begaafde meiden hier dus. Lijkt me erg apart. Ik voel soms wel dingen aan maar niet zo heftig als bij jullie. Maar zoesje wat leuk dat je het in je vriendenkring altijd goed heb nu ben ik helemaal benieuwt wat je voor mij pendelt. Gister nog even nagekeken bij me vorige zwangerschap alle pendels niemand had de maand goed van de positest. En had 4x een meisje en 3x een jongen. En het is een meisje geworden. Ben zo benieuwt wat deze baby is. Onze 1 was een verrassing vriendlief wilde het absoluut niet weten. Nu eigenlijk ook niet. Maar heb hem uit eindelijk toch zover gekregen. We willen een geslachtsbepaling doen en het dan op laten schrijven voor een gendertaart. Vond vriendlief een heel leuk idee. Dus hoef nu geen 40 weken te wachten voor ik weet wat het is haha
Wat leuk zeg dat hier paranormale meiden zitten. Ik heb ook al heel vaak te horen gekregen dat ik er iets mee moet doen. heb hier wel kaarten in huis, zowel tarot als elfenkaarten, maar ik doe er helaas te weinig mee. @ Zoesje, als je voor mij ook zou willen pendelen, heel graag! Als ik vanaf de bloeding reken toen ik de pil vergeten was dan zou ik nu bij een cyclus van 28 dagen al 4 dagen nod zitten, maar durf daar niet op te vertrouwen. @ Me, wat balen dat je negatief getest hebt. @ mommy, dat lijkt me ergens best eng als je zulke dromen hebt en ze ook uitkomen. Ik ben heel gevoelig voor stemmingen en voel aanwezigheid. Ik kan wel contact maken met mijn gidsen en ze ook om bescherming vragen. Dit heb ik meerdere malen gedaan voor anderen en het scheen geholpen te hebben.
@Me, balen van je negatieve test hopelijk is je cyclus niet te lang en test je alsnog positief! Nou idd wat een spirituele meiden hier zeg! Grappig! En toevallig, alhoewel ik niet in toeval geloof hihi @Tamamara, wat leuk dat je ook kaarten hebt! Ik heb er net nog maar eens even wat gelegd haha Wil het niet te vaak doen en liever niet voor mezelf, bang dat ik het beïnvloed op iets wat ik graag wil.. Maar balen dus je weet niet precies hoe lang je cyclus duurt? Na de pil kan het idd wel een tijdje rommelig zijn, dat had ik ook afgelopen jaar. Een paar cyclussen die nergens op sloegen.. Nu schommelt het nog steeds een beetje maar niet heel erg meer gelukkig (afkloppen)
@Miranda, moedig dat de eerste een verrassing was!! Dat kon ik niet haha! Lijkt me wel heel mooi, maar uiteindelijk kan ik het toch niet denk ik @pendelen, als ik voor jullie moet pendelen dan graag een privé berichtje sturen met je volledige naam en geboortedatum plus je vragen, dan kan ik aan de slag Heb morgen avond nog een belangrijke presentatie op m'n opleiding, dus het wordt na morgen sowieso!
Naar lijkt me dat zulke gevoelens! Gelukkig is dat nu niet meer zo!! Ik vind alleen slapen ook nooit fijn, ga dan toch van alles horen zien en voelen haha of ik nu wil of niet.. Heb anders altijd het gevoel dat vl mij beschermd met z'n nuchterheid haha! Hihi yeah fijn! Hopelijk is je ei geweest en wordt ie bevrucht
@zoesje, ik vind dat pendelen wel interessant, maar stel ik stuur mijn gegevens en je kent me, dan moet je dat niet zeggen hoor?! Het is uiteraard behalve voor mij en mijn vriend verder nog geheim dat we voor een tweede gaan (voor alle mensen die we in het echt kennen dan) Hier gisteren veel kramp gehad, dus had eigenlijk verwacht ongesteld te worden. Maar tot nu toe nog steeds niet, frustrerend..