Bezig voor een 2e en wat is het weer spannend

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miranda88, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Op het gemak hoor Zoesje! Ik heb gisterochtend je een PB gedaan :)

@hier: merk dat mijn slijm weer ietsjes minder is geworden, eitje is dus waarschijnlijk geweest nu afwachten tot NOD.
    Ben voor nu erg moe (zowel lichamelijk als geestelijk) gister op verjaardag geweest bij mijn zus, maar voelde me daar niet oké met dank aan de ruzie met haar vriend vorige week, had toch het idee dat ik met de nek aangekeken werd door hem, en een aantal van hun vrienden.. Vanmiddag werken, echt zooo geen zin in! zou gewoon in bed willen en nog even lekker slapen, maar helaas

2. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden.

Leuk hoor al die spiritualiteit hier.
    Zoesje neem je tijd hoor meid. Vind het al lief dat je het voor ons wilt doen.
    Me wat frustrerend dat je nog niet ongesteld bent. Als je negatief getest heb wil je gewoon zo snel mogelijk ongesteld zijn en door gaan, of een positieve test in je handen hebben.

Mommy spannend nu maar afwachten dus. wat vervelend op die verjaardag dat is inderdaad niet leuk als je dat gevoel hebt. deed hij wel normaal tegen je?

Hier vandaag ook weer aan het werk. Zo geen zin maar ja moet nog ff volhouden tot half 4.

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel

Hij heeft niks tegen me gezegd, heeft bijna de hele tijd in de keuken gestaan. maar wanneer hij in de woonkamer was voelde ik echt een hele negatieve atmosfeer.. volgende keer zal mijn verjaardag zijn in maart, hoewel ik er aan denk het niet te vieren, hou daar echt niet van ;)

Werkse vandaag!

4. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @Me, jaa dat is allemaal in vertrouwen hoor! Ik doe de pendel en dan verwijder ik ook weer de aanvraag :) En wat vervelend met je cyclus nog zo :( hopelijk gauw duidelijkheid!

@Mommysince, wat een vervelend gevoel zeg! Probeer er boven te staan ook al is dat soms lastig!
    En dan is je ei vast geweest ja! Nu maar afwachten dan...
    Ik ben ook steeds moe sinds eergisteren, had ik andere rondes niet... :p
    Heb nog steeds elke dag af en toe wat zeurende buik en/of rugpijn

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik voel me echt slecht, enorme buikpijn, last van m'n darmen. Lucht in m'n maag enorme hoofdpijn.. Lijkt op griep alleen net getempt en zit gewoon op 36,9

6. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    @ me; balen meid. Misschien toch een late eisprong gehad dan???

@de paranormale dames; wat interessant om te lezen. Ik ben er ook een tijd mee bezig geweest. Legde onder andere de tarot en heb me bezig gehouden met magnetiseren nadat een handlezeres me vertelde dat ik ‘helende handen’ had. Maar zoals zoveel dingen in het slob geraakt door het drukke leven van alledag helaas… Mijn ‘zesde zintuig’ is er altijd wel geweest op de achtergrond, maar heb er nooit iets mee gedaan. Dus is bij mij meer gebleven bij bepaalde gevoelens en dromen die achteraf pas duidelijk werden.:)

@Zoesje; ik ga je ook een privebericht sturen, ben wel benieuwd wat eruit komt. Maar rustig aan hoor!:)

@tamamara; lastig als je niet goed weet hoe je cyclus is. Heb je verder geen klachten die op één of ander kunnen wijzen?

@Miranda; Wij wisten het ook niet bij onze zoon. Echt pas bij de geboorte. Manlief zou het bij een volgende wel willen weten, maar ik wil het weer niet weten. Vond het wel speciaal :)

Hoop klachten allemaal dames. Nu nog afwachten welke er van een zwangerschap zijn en welke van de griep, hihi. Ik heb het idee dat ik mezelf helemaal gek zit te maken met alle dingen die ik voel. Vraag me af en toe serieus af of ik het niet gewoon zelf zit te verzinnen :p

@hier: Ik heb een baan!!! Werd gisteren ein-de-lijk gebeld met het goede nieuws. Volgende week een gesprek over wanneer ik ga beginnen, welke dagen, etc. En dan natuurlijk opvang regelen voor zoonlief. Wordt ook nog even puzzelen. Maar jeeeeh! :cool:

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Gefeliciteerd kikker!!

Ik ben net ziek naar huis gegaan bah wat voel ik me beroerd :(

8. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Beterschap Mommy!

Zoesje ik ga je ook een pb sturen:)

9. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Gefeliciteerd Kikker :D ja het is ook wel speciaal als je het pas weet op het moment dat ze op je buik worden gelegd. Maar ook wel handig als je het al eerder weet hihi. Agh dan hebben we het in ieder geval beide gedaan haha.

Balen mommy dat je je zo voelt. beterschap

Zoesje spannend al die kwaaltjes ik duim voor jullie.

Ik heb vandaag ook weer een mindere dag. weer erg licht in me hoofd en niet vooruit te branden

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ben bang dat ik buikgriep te pakken heb alles wat ik eet of drink komt er direct weer uit bahbah

11. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    He naar zeg! Hier heerst wel van alles.. Beterschap!! Zijn er nog spannende nod S komende dagen waarmee ik kan meeleven?

12. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    He bah mommy beterschap. Er heerst inderdaad genoeg momenteel

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Echt balen hoor! Zou morgen met m'n moeder naar the bodyguard gaan spugen en diarree is nu eindelijk weer aan het zakken, val af en toe is slaap. Hopelijk morgen beter..

14. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    @mommy: buikgriep sucks! Beterschap :(

@wens: Sorry, ik moet nog een week, kan je (nog) niet helpen ;)

15. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @Mommysince beterschap meid!! Super vervelend :(

@Miranda ja kwaaltjes! Vind het spannend. Heb voor deze maand/ronde veel voorspellingen gehad dat het raak zou zijn. Zou erg leuk zijn :D Was vanavond ineens suuuper misselijk en trok ook weer weg.... Hing al bijna boven de wc 😳

Heb een draagzak gewonnen vandaag. Super veel zin om die te gaan gebruiken en van de week al een draagdoek gekocht 😁 ben een beetje addict :p hahaha

@wens mijn nod is pas over een week :( duurt veel te lang haha

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Gister tussen de spuugpartijen door zei ik; bij nader inzien wil ik toch niet nog een kind, dat gekots bah!
    Met E heb ik van 7 weken tm 14 weken alleen maar gespuugd hield niks binnen 2 keer eerste hulp voor medicatie om iets binnen te houden, die 7 weken heb ik geleefd van ijs en vla..
    Zou het zo weer doen hoor, maar heb echt overal last van nu, alle spieren zijn verkrampt enorme hoofdpijn, dus de moed was me even in de schoenen gezakt,
    Manlief zei trouwens dat hij denkt dat dat een beetje te laat is 0.o

Hier NOD over een ruime week

17. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Zoesje wat leuk dat je dat gewonnen hebt. En spannend al die voorspellingen. Hoop dat ze voor je uitkomen. Pendel je ook voor jezelf of kan dat niet?

Mommy vervelend hoor die buikgriep en snap best dat je dan even denkt nee niet weer zo zwangerschap. Maarja misschien is dat inderdaad al te laat :p haha. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
    Ik liep van sept tot dec stage in het ziekenhuis en een collega was toen zwanger van haar 1e die was alleen maar ziek kon niks eten ze was al 12 kilo afgevallen maar ze deden er niks aan vond ik zo erg. Maarja weet niet hoe het nu met dr is.

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Voel me vandaag al stukken beter, wel nog steeds spierpijn maar dat valt met pcm wel te drukken.
    Manlief heeft het vandaag te pakken, is vannacht begonnen dus nu afwachten tot E. het ook krijgt. ze gaat straks naar het kdv, lekker andere kinderen aansteken haha :p

@Miranda: dat is echt naar dat ze er niks voor kreeg, ik heb toen de tijd in eerste instantie iets gekregen wat maar een half uur werkte, en ik maar 3 keer daags in moest nemen, dus na dat half uur kwam alles er alsnog uit. Heb met oud en nieuw 2012/2013 boven de plee gehangen, en 1 jan 2013 weer bij de eerse hulp, toen wel iets gekregen waardoor ik in ieder geval lichte dingen kon eten :)
    Toen ik stopte met de pil heb ik wel naar de HA gebeld dat wanneer ik weer zo ziek ben ik niet elke keer van kastje naar de muur gestuurd wil worden, en dat ik gewoon direct dat 2e middel voorgeschreven wil.. Omdat het toen zeker 3 weken duurde voor ik iets kreeg. Als het goed is staat dat nu in mijn dossier. Maar toch maakt het me soms wel bang, zeker nu dat ik weer zoveel heb gespuugd brrr vind dat zo smerig :(

19. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Heftig zeg!! Ik ben wel beroerd geweest, misselijk 'brak' en zo moe dat ik huilend in de auto v werk zat. Gelukkig niet veel hoeven spugen toen. Oh als ik daar weer zo aan denk is een maandje later zwanger ook prima toch? :)

Ik ben vandaag bloedchagrijnig. Heb ik nooit! PMS te pakken denk ik. Erger me aan alles en nergens zin in. Misschien ook iets onder de leden ofzo. Hoop niet dat van jou mommy! Beterschap nog. Ga je nog naar de bodyguard?

Oh en volgende week dus spannend weekje voor veel van jullie!! Zou te gek zijn als dit binnen no time een zwanger club kam worden 😀😀😀

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik vind dit wel een tof groepje, met niet te veel dames, de zwangere groep met de aug 2013 baby's was zo'n grootte groep, iedereen met heel sterke meningen. Dan is dit groepje wel heel leuk!!

@wens; ja ga er wel heen gelukkig goed kunnen slapen vannacht tot half 9 vanmorgen, en zonet ook nog een uurtje dus gaat vast goedkomen :)

Deel Deze Pagina