Jaa ik vind dit ook echt een gezellig clubje zo!! Zou echt leuk zijn als we binnenkort allemaal op roze kunnen! @Miranda, ik doe het wel eens voor mezelf maar ben bang dat ik de antwoorden beïnvloed 😁 Dus heb het liefst dat iemand anders het doet haha! Ben ook heel benieuwd, voel van alles dus vind het best wel weer spannend deze keer 🙈 @Mommysince gelukkig dat het een beetje beter lijkt te gaan! Bagger hoor die griep! @Wens, balen hopelijk word je niet ziek! Pms vreselijk, dat heb ik elke maand 🙊 tot nu toe nog niet gespot trouwens.....
Gelukkig voel je je beter en kan je naar de Bodyguard, zou anders toch wel echt balen zijn!!! Ik ga morgen weer een test doen.
@zoesje spannend! Wat voel je allemaal? En ook voor jou @me Wat zegt je gevoel? Vind dit ook een gezellig clubje! Soms kan het er ook wat 'fel' aan toe gaan he?
@wens, ik hoop natuurlijk op een positieve test, maar ik ben ook bang dat ik straks over een maand nog niet ongesteld ben en niet zwanger.. Bij mijn zoontje had ik ook al veel testen gedaan (ik was redelijk snel zwanger van hem hoor, maar mijn cyclus was MEGA lang). Tegen de tijd dat mijn test positief was zat ik niet eens op te letten en kwam ik er een half uur later pas achter dat er een tweede streep stond Toen voelde ik me dus ook niet zwanger. Dus ik blijf duimen..
Mommy fijn dat je je weer wat beter voelt en veel plezier bij de bodyguard. Zoesje ja dat snap ik idd dat je bang bent dat je het zelf kan beinvloeden. Spannend hoor nu afwachten. Wens vervelend dat je je zo voelt hopelijk word je niet ziek. Pms heb ik nog nooit last van gehad gelukkig. Me vervelend hoor dat er geen duidelijkheid is in je cyclus. Hopelijk heb je snel duidelijkheid, en ben je snel zwanger. Zou idd leuk zijn als iedereen snel zwanger is. Bij me 1e zat ik ook in een groepje clubje begon als gezellig praten over zwanger worden. Allemaal toen van de 1e. We hebben nu nog steeds een groepschat via facebook messenger echt leuk. Praten niet dagelijks natuurlijk maar wel zo af en toe en is best leuk. De oudste kids zijn al 2 en de jongste is net een paar weken, zij had helaas moeite met zwanger worden maar al die tijd met ons mee blijven kletsen heel leuk
Ik vind dit ook een erg leuk groepje zo, gezellig! En hopelijk snel allemaal zwanger! @ zoesje, ik geloof ook niet in toeval hihi! Ik weet inderdaad niet hoe mijn cyclus is. Bij ons meisje was het ook meteen raak hihi.Hadden in juni besloten er voor te gaan en in april was ze er al. @ Me, je houdt het wel spannend zo zeg! @ mommy, wat vervelend zeg van de vriend van je zus. Ik zou me dan ook totaal niet op mijn gemak voelen! Beterschap! Hopelijk voelde je je goed genoeg om te gaan vandaag. @ Miranda en Kikker, knap dat jullie dat kunnen. Wij waren veel te nieuwsgierig! Gefeliciteerd met je nieuwe baan Kikker! Wat een goed nieuws! Ik heb sinds een aantal dagen wel wat pijnlijke borsten, maar kan ook van een naderende ongi zijn. Ook is mijn geduld iets sneller op. We wachten het nog maar even af!
@me, spannend testen! @wens, buikpijn steeds wat komt en gaat, steekjes onderin m'n buik, zere borsten maar dat heb ik altijd na eisprong, rommelende darmen, beetje gevoel tegen misselijk aan savonds.. Geen idee dus 😂😂 @Tamamara, wayw dat was snel zeg! Wie weet nu weer idd!! Spannend nu ook voor jou dus! Hier zijn we, als ik nu niet zwanger ben, vanaf volgende maand ongeveer net zolang bezig als bij de eerste, maand of 8! @Miranda, leuk dat je nog wel contact hebt met dat groepje! Dat heb ik ook met een groepje. Hebben een groepsapp en al een paar keer afgesproken. Verspreid over het hele land haha
Ik duim voor jullie. Hier weer een negatieve test en ook nog niet ongesteld De afgelopen twee weken hebben we ook maar 1 keer in de drie dagen seks gehad (gemiddeld), want ik was steeds niet fit. Dat maakt de kans natuurlijk nu ook niet meer groter.
Hoihoi! Balen me! Ik ben wel geweest gisteren maar erg dom, het is 2 uur rijden van Utrecht naar huis halverwege de terugweg is mn moeder verder gereden. Opeens weer misselijk. Lag half 1 op bed, ben nu net wakker maar nu nog misselijk en mn hart voel ik ook kloppen heeeel irritant! Straks even douchen en vanmiddag tot half 10 vanavond werken, zoo geen zin in
@me, balen meid Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt op welke manier dan ook! Hier ben ik echt bang teleurgesteld te raken als ik ongi word ben er nu al bang voor en moet nog een week @Mommysince, balen dat je toch nog niet fit was en bent! Hopelijk heb je wel kunnen genieten van de avond verder!
Balen me van die negatievetest Mommy wat vervelend dat je je toch nog niet goed voelt. Hopelijk heb je wel van de musical genoten? Ja meiden snap het wel hoor dat je bang bent en/of baalt als je ongi word. Ik had het de maand voor de positest ook wel niet mee bezig geweest maar toch baal je als je ongesteld word. Hopelijk is iedereen hier snel zwanger. Hier ochtendje ziekenhuis gehad vriendlief had tijd terug pijn op borst klachten dus allemaal onderzoeken gehad en en vandaag de uitslag gelukkig is alles goed.
Wordt een spannend weekje volgende week als ik het zo lees! En vindt het ook gezellig kletsen met jullie meiden @mommy: Balen dat je je weer niet goed voelt. Was de Bodyguard wel leuk? @zoesje: Herkenbaar die klachten Ik heb alleen geen gevoelige borsten. Maar wel last van duizeligheid. En moodswings. En ben wat snel van slag (emotioneel). En erg moe. Dus aardig wat klachten, maar ben nog steeds bang dat ik het me allemaal inbeeld op de een of andere manier Of dat het gewoon komt van de verkoudheid waar ik al een paar weken last van heb. Ach ja, nog even geduld hebben . @me: echt dodelijk, die onduidelijkheid. Hoop dat je snel weet hoe het zit! @Miranda: Klinkt heftig, maar fijn dat alles goed is. @hier: Gister op het punt gestaan een vroege test te kopen, omdat ik zo nieuwsgierig ben of het al raak is. Me toch kunnen inhouden.
Zo, even op de laptop dat tikt was fijner @me; echt niet leuk die onzekerheid, dan wil je ook gewoon ongi worden natuurlijk Hoe lang waren je cyclussen voor je zoontje toen? @Miranda: gelukkig alles goed maak je je ook wel ff zorgen natuurlijk @Kikker: Niet doen! even volhouden nog haha @hier: Was gister wel enorm leuk! super genoten! was een super voorstelling dat is de oververmoeidheid dubbel en dwars waard geweest. Verder, vandaag gewerkt ben net een half uurtje thuis (was half 10 klaar) Kreeg vanavond hele 'vreemde' steekjes onder in mijn buik, bij mijn schaambot (dus zeker geen darmen meer, die voel ik altijd rond mijn navel) en spande mijn buik helemaal aan, de spieren dan.. Dat had ik een week voor ik ongesteld moest worden toen ik zwanger bleek van E. ook ik durf nu stiekem te hopen dat dat een innesteling is geweest nog even wachten
@kikker gefeliciteerd met je baan, super fijn! @Miranda, gelukkig was alles goed met je vriend, heftig zeg.. @mommy the bodyguard lijkt me ook echt super mooi om heen te gaan, maar een beetje goede kaarten zijn helaas zo duur. Voor mijn zoontje werd ik soms niet eens ongesteld in mijn stopweek. Nadat ik met de pil gestopt was verloor ik ook drie maanden lang helemaal geen bloed en daarna was het gelijk raak. Nu was het na het stoppen met de pil wel anders. Zo'n beetje elke week ongesteld. Maar nu dus al een cyclus van 35 dagen En we geven onszelf nu nog maar tot eind maart/begin april. Ik probeer hoop te houden. Waren jullie snel zwanger van nummer 1?
Goedemorgen meiden. Kikker knap dat je jezelf tegen hebt kunnen houden nog even geduld houden hihi. Mommy spannend die steekjes, kan inderdaad de innesteling zijn. en helemaal spannend als je het bij je 1e ook had. Ik duim voor jullie hoor meiden. Me balen idd van je cyclus. vervelend dat je niet echt een duidelijke cyclus hebt. Bij mijn 1e was ik in jan gestopt met de pil en in juni had ik een positieve test in handen dus 6 maandjes. En nu bij de 2e in okt gestopt en jan positieve test. Best wel vlot dus bij allebei. Hier vandaag weer aan het werk met hoofdpijn Ja gelukkig was alles goed bij vriendlief maar dacht het al. hij heeft gewoon heel veel stress en gezeur op zn werk en dat speelt een grote rol. Binnenkort word hij overgeplaatst en heeft hij het hopelijk beter naar zijn zin.
Goedesmorgens! @Me: Ik heb eerlijk gezegt geen idee hoe duur het was, wij zaten 3e rang dus vrij ver achter in de zaal maar wel een prachtig zicht op het podium. Maar was een cadeautje van mijn mam Balen die onzekerheid joh ik ben gelukkig gezegend met een regelmatige cyclus, al vanaf mijn 10e altijd elke 4 weken ongesteld, met 13 jaar met de pil gegaan, toen ik 20 was gestopt was in juli 2012, en gelijk een cyclus weer van 28 dagen. in september getrouwd, en daarna gestart (onze bruiloft was pas na de eisprong dus die telt niet mee als ronde) in December positieve test, dus de ei van november was raak, 2 rondes dus.. @Miranda: werkse vandaag!
nog even een aanvulling; Merk dat ik mezelf er nu meer mee bezig houd als ik wil. Na die steekjes van gister, het valt me op dat ik nu toch wel denk, goh zou het dan toch (omdat het zo overeen kwam met toen de maand dat ik zwanger was van E.) het valt me bijvoorbeeld ook op dat na maandag mijn slijm weer wat minder was geworden, dus lijkt me toch dat ik mijn ei toen heb gehad, en sinds gisteravond is het ineens weer heel veel en weer dat roomwitte.. zit nu dus elke keer van goh zou het??
@Mommysince, precies hetzelfde heb/had ik nu.. En had dat ook bij de eerste...... 😁 @kikker gefeliciteerd met je baan! Dat emotionele heb ik ook! M'n lichaam voelt gewoon anders ook. Stom stom als het dan niet zo blijkt te zijn maar ach 😁 @me, vervelend hier eerst ook onregelmatig en bij de eerste zelfs cycli van 80 dagen enz.. Nu zit ik rond de 30-35 elke keer. Wel lang vind ik maar t is in ieder geval iets van regelmaat.. @Miranda gelukkig was de uitslag goed van je man!
net ook even gekeken naar slijm, het is niet rekbaar zoals het vorige week was. pff dan duurt die week ineens toch wel heel lang hahaha
Oh dit klinkt heel spannend jongens!! Wanneer 'mogen' jullie testen van jezelf? Mijn NOd is di of woensdag dacht ik. Zou mooi zijn als deze cyclus weer rond 28 dagen is. Zo onregelmatig gehad na m'n zw, werd er gek van. (Echt elke 2 weken ofzo ) Fijn dat alles goed is met je man! Werkstress is ook echt k*t en vreet energie.. Hoe voel jij je verder?