Bezig voor een 2e en wat is het weer spannend

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miranda88, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Jaa tuurlijk! Stuur me maar een pbtje met je volledige naam en geboortedatum :)
    Als je op mijn naam klikt komt wr volgens mij te staan stuur privé bericht :)

2. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @Miranda, dus echt typische mannen reacties he! Maf toch, dat vrouwen dat doorgaans niet hebben :p maar we zijn er natuurlijk ook wel op een andere manier mee bezig!

@hier vanmorgen een beetje roze verlies gehad minimaal bijna niet noemenswaardig hoor, wel na een grote boodschap dus dat kan er ook mee te maken hebben 🙊🙊
    Maaar dat heb ik de maanden voorheen niet gehad 😁

3. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Spannend Zoesje en voor de rest natuurlijk ook! Ik zat net te kijken en heb nog maar twee van de vorige maand nog 10 testen:) welk merk gebruiken jullie? Ik had 10 dipsticks van zwanger&kids, maar geen idee of ze goed werken.

4. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik praat graag mee hier. Vanaf afgelopen dec. Gaan we voor ons 2e kindje. En inderdaad , wat is het weer spannend. Bij ons zoontje was ik in de 3 e ronde al zwanger, maar dat wil natuurlijk niks zeggen, maar ik hoop zo dat er nu ook weer snel gaat :)

5. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @me haha, ik heb dipsticks van 2besure nu. En voor de zekerheid kv2v5 🙈

@ladyw welkom!! :) dat was idd snel! Wie weet nu weer! Waar zit je nu in je cyclus?

6. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Welkom lady!

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Welkom Ladyw!

8. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ladyw welkom

Zoesje spannend zeg. Ik had een paar dagen voor nod ook roseverlies. Bleek toch innesteling te zijn want was zwanger. Dus duimen maar

9. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Oja is ook zo!! Spannend..... Hihi
    Kan bijna niet wachten te testen haha maar heeft toch geen zin 😂
    En wil mezelf ook niet gek maken maarja je gaat er toch over nadenken he 😁

10. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik zit nu in de 2e ronde. Zou volgens berekeningen gister of vandaag eisprong hebben. Ik gebruik nog geen kaartjes hoor.

11. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Welkom Ladyw.

Ik heb testen van de etos en voor als die positief zijn een cb digitaal.

Gisteravond heel licht bruinverlies. Vanmorgen meer bruinverlies. Begint mijn menstruatie altijd mee, maar had t bij mijn vorige zwangerschap ook... Als er vandaag geen rood komt wil ik morgenochtend testen, maar heb ook wat menstruatiekramp, dus denk dat het toch niet raak is hier...

12. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja moeilijk he wachten zoesje. Ik heb toen uiteindelijk op de dag van me nod getest. Had een cyclus tussen 28 en 31 dagen en deed op dag 31 een test en die was hartstikke positief geen lich tuurstreepje maar je zag hem gelijk.

Kikker vervelend dat bruine verlies. Hopelijk blijven de rode duivels uit.

Ladyw hier ook niet bijgehouden wanneer me eisprong was en in ronde 2 al raak.

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Dat wachten is echt killing man! nog een week tot NOD! zucht :(

ik hoor wel eens dat dames op 8DPO al positief testen, maar dat zou ik toch niet aandurven!

@Lady: spannend 2e ronde :) gek he als een eerste zo snel raak is dat je dat nu ook weer hoopt te zijn.. Misschien ga ik er zelfs een beetje van uit (Dochterlief was ronde 2 al raak)
    Ik heb ook nog niks bijgehouden (dat wil manlief ook niet hebben, en zou het niet stiekem kunnen)

@Kikker: Balen van de bloeding, ik heb nog 1 Etos test in huis, die had ik nog van een duo verpakking was in oktober erg slordig geweest et de pil en werd die maand dus ook niet ongi.. Maar helaas :) ik hoop dat het de enige is die ik nodig heb.

@Hier: ik merk dat het me heel onzeker maakt, ik voel helemaal niks, heb geen symptomen (dus dat is goed?? had ik bij E ook niet) maar wil nu ook wel weten of die steekjes van vrijdag avond iets waren. En dan moet ik dus nog minstens een week wachten tot ik kan/mag testen :$ en de pendel van Zoesje helpt ook niet mee :p

14. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @Kikker oooh ik hoop dat het niet doorzet en dat het van een innesteling oid is! Ik duim voor je!

@ladyw hier ovu testen gedaan, deze ronde voor het eerst. Heel duidelijk en makkelijk in gebruik vond ik! Voor mij gaf het een stukje rust dat ik zeker wist dat m'n ei eraan kwam en geweest was, zodat we op het juiste moment geklust hebben :) (en dan is het nog de kunst om het een beetje op een natuurlijke manier te laten verlopen hahaha dus ik heb vl niks verteld over de testen)

@Miranda wat heerlijk meteen zo'n duidelijke streep! Ik wil ook echt wachten nu tot nod.. Moet lukken haha :p
    Ben toch pas echt overtuigd als er een dikke vette streep staat. En pas helemaal na een goeie echo natuurlijk!
    Ik ben wel heel bang voor een teleurstelling :(
    En dan probeer ik maar weer te denken van er zijn mensen die het veeel moeilijker hebben en waarbij het heel lang duurt of zelfs helemaal niet lukt. Maar je kunt ook niet altijd alles vergelijken…..

@Mommysince ooooh irritant he dat wachten!!
    Ik herken wel wat je zegt! Heb ook echt die steekjes en krampjes gehad een paar dagen achter elkaar.. Sinds een dag of 2 is dat nu over… En de pijn in m'n borsten is minimaal, normaal (afgelopen cycli) was dat altijd veel erger dan kon ik er niet eens naar kijken…. Heb daar een topic over geopend en er zijn er veel die het net zo hadden en zwanger zijn… Spannend :p
    Ben wel bang dat ik weer teleurgesteld ga zijn als het niet raak is.. Maar het is ook onmogelijk om die ''symptomen'' niet te zien/op te merken.. Lastig lastig :D
    Ik heb donderdag m'n NOD…. pas :p

15. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Fuck :( rood gespot..
    Maar is m'n LF dan niet te kort? :-/
    Dan heb ik nu een LF van 8 dagen..

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ahh balen Zoesje! Is het geen spotting? of echt al menstruatie? zal indd wel erg vroeg zijn

17. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Het is niet mega veel.. Heb een tampon in gedaan; maar even afwachten :(

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Sh*t zeg :(

19. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Helaas; ook hier rood zojuist. Nog niet veel, maar eerste dag ongi is nooit zo veel en rood is rood helaas... :(

@zoesje; geloof niet dat het een innesteling is, vandaag dag 26 van mn cyclus, dus dat zou wel heel laat zijn. En is nu derde keer op rij cyclus van 26 dagen... Hoop voor jou dat het niet doorzet en misschien wel innesteling is???

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik begin hier echt gek te worden van dat slijm, heb nu alweer bijna de nijging om een schone onderbroek aan te trekken zooo vies :(

Deel Deze Pagina