Bezig voor een 2e en wat is het weer spannend

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miranda88, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Wat betekent lf.? Balen meiden als het echt een menstruatie is! Ik heb veel steekjes rechts onderin mijn buik, morgen hopelijk of een positieve test of ongesteld. Cyclus duurt nu al 38 dagen:$

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Lf = Letuale fase, de periode van eisprong tot eerste dag van je ongi :) dus eigenlijk de 2e helft van de cyclus

Misschien een late innesteling me? was nog iemand die meekletste die een hele lange cyclus had en uiteindelijk zwanger bleek

3. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    O neee balen zoesje heeft het al doorgezet?
    En kikker ook balen zeg toch ongesteld?

Mommy ja vies he dat slijm ik heb het nu nog draag nu maar steeds een inlegkruisje die ik regelmatig verschoon.

Me balen zeg ik hoop dat je snel of een positest hebt of anders toch maar snel ongi word zodat je verder kan en weet waar je aan toe bent.

4. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @me wat balen zeg! Duurt lang!

@Mommysince hier idd ook inleg x-jes

@Miranda ja balen :( het heeft nog niet doorgezet verder, vanaf een uur of half12 tot net 15 een beetje bruin aan de tampon verder nog niet. Maar heb wel wat gevoelig in m'n onderbuik dus weet het niet zo goed :( blijf nog wel hoop houden tot het echt doorzet

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Miranda was/is het bij jou ook beetje melk/room wit?

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hopelijk zet het niet verder door dan!

Ik kan geen inleg kruisjes gebruiken, ik heb eczeem in mijn liezen, en door inlegkruisjes word dat altijd erger :(

7. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Aah wat vervelend! Ook niet zonder geurtjes oid of wasbare? Die heb je ook haha :p

Ja het is zo raar m'n borsten doen ook niet meer zo'n pijn!
    Heb even terug gekeken en in voorgaande cyclussen ging de pijn pas over zodra ik echt goed ongesteld was..

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Nee ook niet, komt door broeien, heb het bijv. in de zomer ook erger.

Ik hoop voor je dat je lichaam nu geen gekke dingen gaat uithalen...

9. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    He zou jammer zijn als t echt doorzet dames.. @zoesje nog geen rood bloed geeft moed. Hoe gaat dat normaal? In 1x rood of eerst bruin?

@kikker wel mooi weer Eem regelmatige cyclus. Dat lijkt me dan wel weer fijn om te merken en een goed teken voor de toekomst.

@mommy heb je dat normaal ook voor NOd? Of is dit iets nieuws? Kan wel een symptoom zijn toch? Spannend weekje!

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @wens; nee normaal neemt het af vanaf 2dpo was nu ook en sinds vrijdag dit dus ineens (4dpo) Kan een symptoom zijn maar probeer er niet te veel hoop op te leggen al is dat erg moeilijk

11. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Mommy bij mij was/is het ook melkwit zeg maar en echt soms hele slierten slijm bij afvegen na plassen.

Zoesje ik hoop dat het niet verder door zet. Ik duim voor je.

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    pff wie weet dan :p ook als ik met mijn vinger naar binnen ga (sorryy!!) dan blijft er ook echt duidelijk wit aanzitten, kan er geen draden mee trekken zoals met vruchtbaar slijm.

13. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Ik heb dat precies zo! Ook dat melkige..

Vanavond uit eten geweest met m'n schoonouders, was heel gezellig dus een goeie afleiding :)
    Heb m'n tampon nog niet gecheckt 🙊🙊

14. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Weer een negatieve test:( Ik droomde vannacht dat hij positief zou zijn en ik onthoud mijn dromen eigenlijk nooit, valt dat even tegen..

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Me; Balen joh! laat je nu eindelijk eens zekerheid krijgen he :(

@Zoesje: En??

@Hier: ik heb gister een goed gesprek gehad met manlief :) Hij begon er zelf over, dus gaf ik aan dat vrouwen er toch anders mee omgaan dan mannen, omdat wij het immers voelen en hun niet. snapte hij ook, maar vond het dan gek dat er gezegd werd Ik ben zwanger (ja heb ik een paar keer gezegd maar meer als grapje) ik bedoelde het meer als een ik heb het gevoel dat, ivm die steekjes vrijdag. Ik zei ook dat ik dat verder nergens op basseer, enkel op die steekjes, een gevoel.. eigenlijk heel stom.. Daar kon hij zich beter in vinden gelukkig (hehe het was weer een gevalletje we snappen elkaar niet :p)
    Wat me wel weer opvalt is kleine dingetjes die ik bij E. ook had voor NOD, ik heb sinds gister ineens zo'n last van mn onderrug, alsof ik de hele dag op mn benen heb gestaan en zware dingen heb gesjouwd. Ik heb altijd wel last van m'n rug (chronische spierpijn) maar dit viel gewoon op, dit zit veel lager (heb normaal ter hoogte van mijn schouderbladen en dan schouders en nek er bij)
    Ook sinds zondag avond een opgeblazen gevoel, dikke buik, en als ik lig voelt m'n buik echt heel zwaar, sinds m'n griep vorige week is de ontlasting ook nog steeds niet zoals hij zou moeten zijn trouwens (sorryy!!) Nu ook nogsteeds zo'n drukkend gevoel op mn maag...
    Ik hoop echt zoo dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt :'(

Edit: als ik google op opgeblazen gevoel week voor NOD, blijkt bijna iedereen zwanger :$

16. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Balen zeg me van die negatievetest en dat je gedroomd had dat hij posi zou zijn. Je wilt inderdaad nu wel eens duidelijkheid.

Zoesje spannend zeg hoe is het inmiddels? Al doorgezet?
    Mommy dat draden trekken kan ik ook niet het is gewoon slijmerig. Ik googlde dit toen voor me nod en toen bleek ook iedereen zwanger. Fijn dat je een goed gesprek heb gehad met je man en dat hij het nu wat beter snapt. Spannend hoor nu voor je ik duim voor je.

Hier gister ook met vl gesproken als hij naar bed komt liggen we normaal altijd even tegen elkaar aan maar ik kan dat de laatste tijd niet hebben. Zit gewoon heel raar in me vel en vind dat erg vervelend. Dus zei dat gister tegen hem en dat ik me rot voel erover maar gelukkig begrijpt hij me helemaal en zei hij lieverd dat geeft helemaal niks ik weet dat je nu gewoon heel anders in je vel zit en je je anders voelt dat snap ik helemaal dus je hoef geen sorry te zeggen. Toch wel heel lief van hem wat denk dat we nu ook al 3 weken geen seks hebben gehad. Voel me gewoon niet fijn. Maarja vannacht droomde ik ineens dat ik seks had vaag:(

Nou ik zit nu op school. Fijne dag allemaal

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Vervelend Miranda! Maar eigenlijk ook heel begrijpelijk, je lichaam is nu ineens heel erg aan het veranderen je staat stijf van de hormonen, ik had dat bij de eerste ook. Gelukkig snapt je vriend het wel :) in het clubje zwanger van aug 2013 was er ook iemand wiens vriend haar bijna aan het aanranden was terwijl zij geen zin had in kroelen en seks. Het komt vanzelf wel terug, meestal in het 2e trimester wanneer je weer wat meer gewend bent aan de hormonen :) Succes op school vandaag!

Nog een vraagje aan iedereen, (met name die met de iets oudere kindjes) Ik merk dat onze dochter heel erg snel dingen snapt, hoeven het niet zo vaak uit te leggen. Eigenlijk vond ik het altijd een mooi idee dat zij haar opa's en oma's en oom's en tante's mocht vertellen dat ze grote zus zou worden. Maar toch ben ik wel heel benieuwd of jullie dat doen?
    Ik wil haar bijv. ook meenemen naar de 12 weken echo. Ik ben echt heeeel benieuwd hoe ze er allemaal op reageert. Hoe vertellen jullie de a.s broer/zus dat er een baby komt??

18. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    @me; jeetje weer negatief, rot voor je meid! :(

@mommy; spannend, nog even geduld en dan weet je het!:)
    Mijn zoontje snapt het begrip 'baby' ook wel aardig, maar heb er nog niet over nagedacht hoe we het hem gaan vertellen. Meenemen naar de controles bij de vk lijkt me wel een goede manier.

@Miranda; fijn dat je man zo begripvol is. Zwangerschap doet ook nogal wat met je, zowel lichamelijk als geestelijk.;)

@hier: Ongi zet niet door... Gister dus bruinverlies met wat rood erdoor, vanmorgen nauwelijks meer iets, zojuist een beetje roodbruinig. Ik snap er niks meer van :(.

19. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Sorry meiden, ik reageer straks even op alles maar..... Zie foto!
    Alleen zegt vl dat ie niks ziet 😑

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,2 KB
      Weergaven:
      3
  20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik kwam net met opruimen een boek tegen die ik ooit gekregen heb van een collega van mn moeder, over een eendje die een zusje krijgt.. vanuit boekjes relateert ze dat altijd heel goed (zo ook een boekje een tijdje voorgelezen over een kindje die zijn mama kwijt raakte in een grote winkel omdat hij niet bij haar bleef, nu zegt ze altijd Goed bij mama blijven anders E. mama kwijt)
    Ik wil haar ook zoveel mogelijk betrekken bij alles, dus indd meenemen naar echo's en babyshoppen (dat ze bijvoorbeeld zelf iets mag uitzoeken voor de baby zoiets) Ik hoop eigenlijk na de bevalling ook eerst een momentje met ons 4en te hebben voor de rest van de familie er bij op komt dringen, dat E. ook even rustig zonder alle heisa van familie er om heen kan wennen.

@Kikker: stom zeg, wanneer is je NOD ook al weer? misschien toch even testen voor uitsluitsel?

Deel Deze Pagina