pff voel me echt zwaar K! ben misselijk, last van spieren aan de zijkanten van mn borsten, opgeblazen, alles in mn buik rommelt.. Ik wil er niet op hopen maar dit is echt bloed irritant
Oooooh wat spannend! Ik leef helemaal mee! @zoesje ik zag wat! Wanneer was jouw NOd ook alweer? Überhaupt voor NOd al wat zien lijkt me een goed teken! Op dit forum denk je bijna dat je niet zwanger kunt zijn als je neem witte test hebt voor NOd, maar ze zijn toch echt bedoeld voor erna 😉 Dus dat je al een streepje ziet.. En al die symptomen mommy. Reuze spannend! Ik hoop dat jullie kindjes het goed hebben!! @me vreselijk dat wachten! Sterkte! Ik wacht op m'n NOd, morgen 28 dagen. Zou ik blij om zijn want dan is het weer wat regelmatiger aan t worden allemaal (dat is handig en lijkt me ook een goed teken toch?)
En Miranda ik snap heel goed dat je even geen zin hebt hoor.. Gelukkig je vriend ook! De eerste weken zijn echt taai! En heel spannend!
Ik kan op het moment wel janken Wens voel me echt k.. gewoon beroerd, en alles er omheen, en die onzekerheid, en het niet kunnen delen met manlief (die zegt toch alleen dat hij er niks mee kan, dat we moeten afwachten) Ik probeer er niet teveel mee bezig zijn, maar als het hele lijf gekke dingen gaat doen. En dan ben ik weer bang dat mn lijf me voor de gek houd, door ontpillen etc.
Wat veel reacties sinds gister! @Zoesje ik zie inderdaad wat ja! Wat zou het fijn zijn als je vandaag of morgen nog een duidelijkere test hebt. Ik geloof ook dat kinderen meer "voelen" dan wij. Ik ken iemand die was zwanger (al dik dertig weken) en hun kindje van drie zei dat de baby dood was. Ze dachten natuurlijk van klets niet zo gek. Maar met de liggingsecho was de baby inderdaad in de buik overleden Wat zouden jullie doen als jullie mij waren? Vrijdag weer testen of pas volgende week weer? Ik merk dat ik elke keer toch erg teleurgesteld ben, terwijl we er eigenlijk relax over wilden doen, omdat ons zoontje ook pas net 1 is. Maar ik ben gewoon zo teleurgesteld in mijn lichaam. Maar ik wil van het weekend ook geen wijn drinken en me dan na het weekend schuldig voelen als ik wel positief test. Kan je ei wel zo laat nog springen in een cyclus? Naar de dokter wil ik nu nog niet, omdat er bij mijn zoontje toen ook niks uit die onderzoeken is gekomen en je eigen risico is er wel gelijk doorheen.
Aah nee wat erg zeg idd wel weer een bewijs dat kinderen dat voelen En lastig meis! Je ei kan idd zeker later springen! Mijne sprong met zl in een cyclus van 50 dagen en het resultaat zit nu baby tv te kijken Maar lastig is het wel. Die lange cyclussen zijn vreselijk
Pff ik vind dit zo naar he Elke keer als ik een grote boodschap heb, al 3 dagen achter elkaar ofzo, komt er een beetje bloed. Gister en vandaag is dat gewoon helderrood bloed vind het maar niks.. M'n test is wel iets donkerder dan gister...
Ik snap dat je er onzeker van wordt, maar zolang je geen kramp hebt en je testen oplopen durf ik je wel te feliciteren hoor! Een streep is een streep En dan moet ik zelf toch nog maar iets meer zin maken zolang ik niet ongesteld wordt Mijn zoon slaapt de laatste paar nachten zo slecht dat ik er ook een paar keer per nacht uit moet en 's avonds vaak gelijk slaap.
Hier is de dam gister eind van de dag doorgebroken helaas. Door het vreemde begin van mn ongi, alle klachten die ik had (en sinds gister niet meer), dat ik vanmorgen vroeg wakker werd van de buikpijn en dat er vanmorgen allemaal kleine stolseltjes uitkwamen (sorry voor de plastische beschrijving) doet me wel denken dat iets zich heeft geprobeerd vast te houden, maar dat het niet gelukt is. Vreemd genoeg was ik maandag toen de eerste ongi-verschijnselen begonnen niet zo heel teleurgesteld. Ik bedoel, het was pas ronde 1. Maar doordat het zo raar begon en niet doorzetten kreeg ik hoop dat het toch raak was en baalde ik er gister wel echt even goed van. Maar goed, vandaag lekker even aan de zelfmedelijden-chocola en series bingewatchen (zoonlief is op de peuterspeelzaal) en dan gaan we vol goede moed op ronde 2. *einde ego-bericht*
Hey meiden. Mommy wat vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk komt het door een zwangerschap. Me lastig he meid als je totaal niet weet waar je in je cyclus zit en of je ei nog gaat springen. Ik zou persoonlijk volgende week pas weer testen ook ivm de teleurstelling die je steeds na een negatieve test krijgt. Ik hoop dat je cyclus snel wat duidelijkheid geeft. Zoesje heb je een foto van je test? En verlies je veel bloed? In het begin van een zwangerschap kan je altijd wat bloed verliezen maar ik zou er ook heel onzeker van worden. Als je testjes mooi op blijven lopen zou je denken dat het goed is en anders gewoon je huisarts of een vk bellen die je gerust kan stellen of je kan onderzoeken. Spannend hoor
Bedankt voor je bemoedigende woorden hihi Het bloed is dan ook meteen over dus denk dat het dan van de gevoeligheid komt en betere doorbloeding.. Het lijkt ook nog steeds dichter te zitten Aah vervelend dat slechte slapen! Hier gaat dat nu eindelijk wat beter *afkloppen* haha hij is bijna 3 😁 @hier vl is altijd vroeg weg smorgens dus ik appte hem of ie lekker geslapen had. Vroeg ie jij ook lekker geslapen? En ons baby'tje? smelt haha
@kikker Aah nee balen meid dat is niet leuk! Zou idd heel goed kunnen naar wat je omschrijft dikke knuffel! Nu maar lekker proberen te genieten van je chocola idd.. Als je wilt dat ik nog eens voor je pendel dan zie ik wel een pbtje tegemoet Dat pendelen geldt ook voor de andere dames hoor! Stuur gerust een pbtje @Miranda, ik zal zo even kijken of ik m'n test kan uploaden! Het is heel weinig bloed, echt precies van het beetje persen denk ik... Want daarna is het ook meteen over voor de rest van de dag, dat was tenminste gister zo.. Als mijn testen mooi oplopen en dit bloeden zo blijft in deze vorm durf ik het zelf te geloven dat het goed zit hihi
Het kan gewoon heel gevoelig zijn hoor, ik heb hier bij mijn zoontje de verloskundige meerdere keren over de vloer gehad toen ik zwanger was van mijn zoon, omdat bloed verloor. Vaak gewoon door iets stoms als seks of persen inderdaad.
Ik hoop dat je pendel klopt, maar dan moet ik nu wel eens ongesteld worden of nog een maand helemaal niet; )
Dit waren ze beide gister toen ze helemaal opgedroogd waren. Die cb duurde heel lang voordat dat lijntje echt zo donker was. Heb nu weer een cb gedaan ook haha (geldverspilling I know😂 maar die lijn lijkt wat dikker maar is nog niet zo donker. Zie nu dat ie al wel weer wat donkerder is geworden haha