Bezig voor een 2e en wat is het weer spannend

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miranda88, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik blijf erbij dat ik een streep zie hoor, dus ik denk echt dat je zwanger bent.

2. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Thanks @me!

Trouwens! Mijn droom kwam wel uit dus he! Ik droomde dat ik rond de 10e positief zou testen...... :D

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Lees vanavond terug hoor! En reageer dan ook op iedereen :)

Gister avond een gigantische huilbui gehad (van half 10 tot half 12) manlief wist gewoon niet meer wat hij met me moest dus hebben liggen praten en praten en praten..
    Nog steeds erg onzeker.. Borsten doe nu ook zeer, heb m'n BH op het losts zitten (normaal op het strakst of 2e haakje) en hij zit nog voor geen meter, broek ook niet lekker.. Gelukkig dagje kassa ipv bakkerij.. Lekker met klanten kletsen genoeg afleiding dus :)

4. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Zoesje ik vind het streepje van vandaag goed zichtbaar hoor dus ik denk ook gewoon dat je zwanger bent. Je zit nu op 11 dpo toch? Dus hij word vast nog donkerder. Ik had waarschijnlijk op 26/27 dec eisprong en teste op 10 jan dus dat was 15/16 dpo vandaar dat hij zo duidelijk was haha.
    En denk idd ook dat dat bloeden door het persen komt dan.

Mommy vervelend dat je je zo voelt en gister zo huilbui had maar misschien lucht het ook wel op. Hoop dat dit allemaal zwangerschapskwaaltjes zijn

5. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @Mommysince die huilbuien heb ik ook.... Zelfs atm 😂🙊 En ben een beetje lichtgeraakt en ook weer niet 😂

@Miranda dankje, dat denk ik idd ook..
    Voel af en toe krampjes. Had jij dat ook? Vooral na inspanning, had net ruzie met m'n moeder :(

6. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    @zoesje ik zie t streepje hoor! En pas 11 dpo dus überhaupt een streepje is dus top!

@mommy wat naar dat je zo moest huilen. Kwam er een hoop spanning uit? Baalde je van alle onzekerheid?

@hier vandaag NOd en echt niet normaal veel buikpijn. Ik zeg t niet zomaar maar voelt bijna als weeën. Heel scherp ofzo. Al twee ibu's en twee paracetamol op. Ben er helemaal naar van. Nog geen bloed. Iemand dit wel eens gehad? Zo raar? Kan niet zwanger zijn, dus niet als symptoom ofzo maar rond menstruatie?

7. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Thanks! Dat is idd zo!

Die erge pijn heb ik ook gehad een aantal rondes lang! En dan ook een paar dagen aanhoudend en super veel bloedverlies..
    Als ik nu m'n testen terug kijk heb ik in november en december ook een licht positieve test gehad.. Weet niet of dat ermee te maken heeft gehad hoor!

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @zoesje; oef dat is niet leuk ruzie :(

@wens; hmm dat ook, maar manlief was al 3 dagen wat afstandelijk, hij kwam gister thuis vertelde over z'n dag en had niet de moeite genomen om mij te vragen hoe het is, en terwijl hij weet dat ik me al een paar dagen beroerd voel. In bed zei hij dat hij vond dat ik anders/raar deed maar kon dan weer niet benoemen wat ik dan anders deed, dat hij het idee had dat ik me gek zat te maken terwijl ik m'n mond er tegen hem over hou omdat hij het toch niet wil horen.. Ik wilde hem uiteindelijk een knuffel geven en toen kreeg ik een snauw van Wat nou!? En toen kwam alles er uit. Blijkt dus uiteindelijk dat hij bijna tegen het overspannen aan zit ivm de verbouwing thuis, daar is hij (en ik ook) helemaal klaar mee zijn nu al een 1,5 jaar aan t verbouwen dus mag wel eens af zijn, en dat reageerde hij op mij af.. Pff

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Gefeliciteerd trouwens zoesje!

10. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @Mommysince, oooh ja idd heel lastig en vaak juist degene die het dichtst bij je staan moeten het ontgelden... Wat vervelend dat de verbouwing zo lang duurt en dat hij er doorheen zit :( kan ik me goed voorstellen hoor! Verbouwen is niet niks! Is er misschien iemand die jullie een handje kan helpen? Zodat hij/jullie het niet alleen hoeven doen? Misschien alleen al als aanloopje :)
    En dankjewel!!

11. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Vreselijk he die verbouwingen. Ik ken er alles van pfff vorig huis steeds in de verbouwing toen kregen we ook nog eens brand en toen alles af was en ik hoogzwanger was kochten we ineens een ander huis wel huis waar we oud in willen worden maar hier moest ook zoveel gebeuren en nu nog steeds soms droom ik dat het helemaal klaar maar voorlopig liggen er nog genoeg klusjes te wachten en ik herken wat je zegt je bent het allebei zat en reageert dat op elkaar af. Niet leuk.

Zoesje ja ik had in het begin ook soms krampjes dan dacht ik ojee word toch niet ongesteld maar hoort erbij meer meiden hebben dat.

Wens vervelend zoveel pijn toen ik stopte met de pil had ik dat soms ook heel vervelend

12. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Nou @mommy is ook niet niks! Misschien kunnen jullie op de een of andere manier een beetje overzicht krijgen? Dat zorgt vaak voor verlichting.. Dus een lijstje maken met ik kleine stappen wat echt moet en kleine dingen die nog even kunnen wachten? En wie evt zouden kunnen helpen erbij? Wij hebben toen ons zoontje een weekend te logeren gedaan zodat we echt even konden knallen.. En toen viel t ook mee wat we allemaal gedaan konden krijgen! Ook hebben we bedacht dat de zolder maar even nog niet af hoeft en dat geeft ook rust. Mocht er een tweede komen en zoonlief gaat verhuizen zien we dan wel weer hoe we dat behangen.

Dat zou dan wel weer een voordeel zijn van nog niet zwanger zijn deze maand: kun je je huis afmaken 😉

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Geprobeerd op iedereen te reageren :)

-Kikker: He bah vervelend meid :( Op naar de volgende ronde dan maar!
    Logisch dat je teleurgesteld bent, ondanks dat het nog maar ronde 1 is, je hoopt stiekem toch dat het raam is natuurlijk!

- Zoesje: Je kan volgens mij altijd een vk bellen als je je zorgen maakt om die bloedingen, zelfs op zo'n kort termijn, maar je leest indd vaak dat het er bij hoort.
    Lief van je vriend trouwens!!

- Me; ik zou denk ik toch even een weekje wachten (of igg tot zondag oid) met testen, het blijft natuurlijk elke keer een teleurstelling :( Hopelijk snel een posi test of ongi!

-Wens: Ik ken het niet, wel menstruatie krampen maar dan ook altijd ongi er bij, heb wel eens last van mijn darmen wat dan ook met vlagen komt zoals weeën (spastische darmen) dat is ook echt niet tof! Hoe is het nu?

-Verbouwing: Hebben ons huis in oktober 2014 gekocht, toen eerst 2 maanden verbouwd, beneden de keuken open gebroken en overal beneden moest gestuct worden, net een week voor we ons oude huis uit moesten hadden we de keuken zo goed als klaar (moest alleen nog gekit en getegeld worden) maar wel overal beneden de vloer in. Wc opgebroken die was toen nog niet klaar. In maart 2015 begonnen met de badkamer, die was net voor onze vakantie in juni klaar, laatste grote project is nu de zolder. Hebben vaak hulp van schoonpa, die helpt met leidingen, en elektra. De dingen die nu nog daar gedaan worden zijn voornamelijk afwerken, alleen nog een ombouw om leidingen maken, en alle gipsplaten afwerken ohja en van die schotten voor opbergruimte. Dan verven, en laminaat leggen dan is het zo goed als klaar. Verder eigenlijk meer afwerk dingen door het hele huis dus van die zaterdag ochtend klusjes.
    Ik zei ook; dat als het nu niet raak is we misschien dan nog even zouden moeten wachten, dat er minder druk achter zou komen, maar dat wil hij absoluut niet. Hij ziet dat juist als een licht puntje zegmaar en wil juist heeel graag aan een babykamer gaan verbouwen..

Naja moet nu eten, manlief word ongeduldig haha :p

14. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    @mommy wat vervelend dat je je zo rot voelt! @hier, ik heb met hoesten steekjes helemaal onderin mijn buik. Gek toch? Ik test liever niet in het weekend, omdat ik in het weekend nog wel een wijntje drink zolang ik niet zwanger ben. Ik ben bang dat het de test beïnvloed.

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    volgens mij beïnvloed alcohol de testen niet hoor :)

Vind ons wel allemaal spannend hoor! Zit ook aan mn laptop/telefoon gekluisterd voor weer positief nieuws!
    Daarover ga ik zo even het lijstje weer aanpassen!

16. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie medeleven dames :)

@Zoesje; lijkt erop dat we je mogen feliciteren!:D

@Mommy; verbouwen kan inderdaad enorm stressvol zijn. Maar uiteindelijk is het alle gedoe meestal wel waard gelukkig.

@hier: vandaag van alles geregeld voor mijn nieuwe baan en de opvang voor zoonlief. En tussendoor nog wat chocola naar binnen gepropt en serie gekeken. Morgen weer een wat actiever dagje in huis want het is een zooitje en komkommer in plaats van cacao :p

17. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @Miranda jeetje wat heftig zeg!!
    Hier ook in een verbouwing maar wonen nog in t andere huis dus zitten er niet midden in gelukkig!
    En idd lees ook dat veel meer dat hebben!
    Vanavond had ik de hele avond een soort pijn in m'n liezen vooral rechts.. Wat kan dt zijn? Iemand een idee?

@Kikker dankjewel! Ik ga morgenvroeg weer een testje wagen! (En dan nieuwe kopen hahaha)
    Fijn dat je alles geregeld hebt! Haha chocola of komkommer beide lekker :p

@me volgens mij kan alcohol idd niet een test beïnvloeden hoor!
    Die steekjes klinken toch spannend, naderende eisprong of toch al een innesteling? Of ongi natuurlijk....

@Mommysince dat is wel lief van je man dat ie juist door wil gaan voor een kleine! Is idd wel een drive om dingen voor elkaar te krijgen!
    Mijn vriend is ook heel druk aan t klussen nu haha dat was ie ook al maar nu nog meer :p

Ik heb in december een echo gehad in t ziekenhuis bij de gyn om te kijken of alles er goed uit zag.. Ik zou daar heen kunnen bellen misschien dat ze me laten komen.
    Maar aan de andere kant durf ik het allemaal nog niet aan vind het veel te spannend en wacht ik liever af.. Ook zo bang voor een lege echo of een echo waar nog te weinig op te zien valt :(
    Plus als het nu al gebeurd wordt het een inwendige echo en als er iets in komt dan gaat het bloeden dus dat heb ik liever niet 😁

Verder @hier, net geplast en moet alweer! :p wel irritant als je in bed ligt n boven geen wc hebt hahaha

18. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Zoesje irritant he vaak moeten plassen. toen ik vanmorgen opstond 2x gegaan daarna me dochter bij me moeder gebracht en daar weer geplast toen aangekomen op me werk en moest weer plassen haha.

Mommy wel lief van je vriend dat hij niet wil wachten enzo. en wij hebben ook voornamelijk nog afwerk dingen, maarja nu moeten we toch ook echt naar het dak laten kijken door die lekkage en de achtertuin wil lees MOET ook echt van mij deze zomer gedaan worden zodat ons meisje lekker kan spelen.

Hier een beetje bang aan het worden dat ik misschien in verwachting bent van een tweeling. me moeder zei van de week wat ben je al dik zijn het er soms 2. ook een manager van mij zei het zijn er 2. voordat ik wist dat ik zwanger werd zei zij ook al tegen me je bent zwanger. Ik vind ook dat ik al ineens een aardig buikje hebt terwijl ik dit bij de 1e niet had. en vanmorgen woog ik opeens 3 kilo zwaarder dan van de week. en ik eet helemaal niet anders dan normaal of meer juist het idee dat ik minder eet, en snoepen doe ik al helemaal haast niet.
    Ook voel ik me veel beroerder dan bij de 1e, weet dat elke zwangerschap anders maar toch.
    Nu zullen jullie denken hoezo bang is toch een wonder, ja dat is het ook wel als je een tweeling krijgt en had dat super gevonden bij de 1e maar nu ik al een peuter rond hebt lopen beangstigt het me toch ook wel heel erg en dan meer van hoe zou ik dat moeten doen enz enz.

19. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    DSC_1323.jpg hier een buikfoto van gister 8+5 weken

20. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    @zoesje wat spannend! Nog getest? Ik zou bij twijfel/zorgen gewoon even bellen met de gyn hoor. Fijn dat je er een ingang hebt, en ze zullen dat heus niet raar vinden. Misschien kunnen ze je telefonisch al geruststellen of kan je een afspraak maken voor een vroege echo over een paar weken ofzo? Nu zullen ze nog niks zien denk ik toch?

@kikker op naar de volgend ronde! Gaan we hopelijk samen op Rose!

@me wat is dat wachten toch vervelend en al die dingen in je lijf.. Ik voelde ook van alles terwijl ik rationeel weet dat t niet kan. Hopelijk bij jou wel een teken! Want ook met een lange cyclus kan je zwanger raken natuurlijk! Mijn beste vriendin was een jaar niet ongesteld en toen vanuit t niks zwanger. Vrij extreem natuurlijk maar kam dus echt!

@miranda wat een mooi buikje al! WoW! Moet zeggen dat ik van veel vriendinnen hoor dat je buik bij de tweede de eerste maanden bizar groeit.. Daarna is t weer meer zoals bij de eerste. Dus hoeft niks te betekenen maar kan natuurlijk wel. Wanneer heb je weer een afspraak waar ze kunnen kijken of luisteren? Jij hebt nog geen echo gehad toch? Wel spannend!

Deel Deze Pagina