Oh en ik zo naar de dokter hier in het dorp voor die buikpijn. Is echt heel bizar, dus vertrouw t niet helemaal. Heb gegoogled en lees allerlei enge dingen over vleesbomen en endometriose en dat soort zaken 😳 Nooi googelen. I know..
Google is ook mijn grootste vijand! Maar wel goed dat je even naar de dokter gaat @miranda mooi buikje hoor!! IK WIL OOHOOOKK!! haha Maruhh je hoort vaak hoor dat je buik sneller groeit bij een 2e, heb je al een afspraak voor een eerste echo? Meestal is die rond de 9 weken toch? dan weet je waar je aan toe bent
Ik heb trouwens vanmorgen een oude voedingsbh achter uit de trap getrokken, is misschien erg stom maar m'n gewone bh's zagen echt absoluut niet lekker meer.. Wat een opluchting dit zeg
Ooh jeetje! Goed dat je gaat hoor! Heb ik ook gedaan in december.. Gelukkig niks aan de hand, maar beter even na laten kijken. Ik heb ook gezegd toen wil gewoon naar de gyn en was geen probleem Als je trouwens nog een pendel wilt, je mag sturen hoor wou vandaag nog weer wat pendelen haha
@Miranda wat al een mooi buikje!! Merk dat het hier ook anders staat dan normaal. Maar verder nog niks te zien denk ik haha @Wens nee zal nu idd nog niks te zien zijn. Daarom twijfel ik ook of ik zou bellen.. Maakt mezelf misschien alleen maar onzeker dan! En wil geen inwendige echo t liefst omdat ik bang ben daarvan te gaan bloeden.. Het enige waarom ik vroeg zou willen bellen is omdat ik bij de eerste zwangerschapsdiabetes had.. Dat vind ik best een beetje spannend nu!
Van gister en van vanmorgen Had vanmorgen wel een beetje bloed maar t was wel ouder bloed en daarna meteen bruin.. Nog steeds wat gevoelig onder in m'n buik maar vooral een beetje rechts en naar m'n lies toe (banden??) Las dat een beginnende zwangerschap eerst meest rechts zat ofzo hahah tja Google idd
Jaa hij loopt idd mooi op! Zit hier gewoon twee dagen achter elkaar zelfs! Vind nog steeds spannend die steekjes die ik voel en beetje bloedverlies af en toe. Kan bijna nog niet genieten maar probeer wel positief te zijn!
Wens vervelend zeg die buikpijn hopelijk is het niets. Zoesje je testjes lopen heel mooi op hoor. Super. Hier volgende week donderdag de 1e afspraak en echo ben benieuwt hihi kan niet meer wachten.
@Mommysince ja daar hou ik me ook aan vast! Vandaag verder alleen nog maar bruin gehad! en veel gelezen over meiden die echt wel bloed hadden en erger zelfs.. Dus ga vanaf nu genieten haha @Miranda spannend! Bijna!!
Hoe is het Wens? @Miranda: Spannend zeg! @Zoesje: Zeker doen! je verdient het @hier: weer een half dagje gewerkt, ben kapot. Wil nu wel eindelijk weten waar ik aan toe ben, maar moet wachten van manlief morgen van 6 tot 15 werken! Dan weekend
Ziet er goed uit Zoesje! Mommy wanneer ga je testen (misschien heb je het al gezegd hoor)? Ik twijfel nog steeds of ik morgen ga testen of niet. Van de 1e kant voel ik me waarschijnlijk weer teleurgesteld, van de andere kant heb ik nu al een paar dagen een soort druk en kleine steekjes helemaal onderin mijn buik en ongesteld ben ik niet geworden..
@me: ik hoop dat manlief akkoord gaat met zondag, maar ben bang dat ik moet wachten tot halverwege volgende week (maandag is NOD) hij wil liever wachten tot ik een paar dagen laat ben grrr
@me die symptomen klinken wel hoopvol hoor! Spannend blijft het.. @Mommysince aaah ja lastig dan! Moeilijk om te wachten! Maar aan de andere kant ben je dan wel zekerder..
Echt spannend @me en @Mommy! Heel moeilijk om niet te testen. Zondag dus dag voor NOd? Ga heeeeel erg voor je duimen! En @me tja, snap dat je echt toe bent aan duidelijkheid en tegelijk bang voor een witte test. Al is testen (of ongesteld) het enige wat duidelijkheid kan geven.. Voor nu dan althans En zoesje echt mooi oplopende testjes hoor! Zo onwerkelijk zeker? Uiteindelijk dus hartstikke snel raak of niet? Probeer er maar lekker van te genieten! Al weet ik nog v de vorige keer wat een spannende tijd het is tot de eerste echo.. Ik gelukkig gister ongesteld geworden, begon me al zorgen te maken met die heftige buikpijn en het uitblijven. Kon toch niet zwanger zijn dus dan maar liever een enigszins normale menstruatie mooi op tijd enzo
Ik heb net mijn laatste test verspild. Zo maar nieuwe bestellen en dan wacht ik echt tot volgende week vrijdag met testen. Als ik dan niet zwanger en niet ongesteld ben dan bel ik de dokter. Ik bestel denk ik ook ovulatietesten, even kijken of die nog iets aangeven..