ik blijf wel die zeurende buikpijn hebben, in mijn onderbuik, maar geen menstruatiekramp.. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken
@Mommysince Aah ik vind het zo balen voor je! Al die kwaaltjes en tekens en dan dit kan bijna niet! Ik blijf door duimen voor je hoor! De wonderen zijn de wereld nog niet uit En anders een volgende ronde.... Kan ook nog volgens mijn pendel hihi @hier ik ben idd op de bank gaan liggen met een badjas aan en deken over hahaha maar dacht eerst dat wordt niks want vl ligt op de bank en we hebben een bank met chaise longue dus dat is een kort stukje.. Maar heb me er tussen gefrummeld Ondertussen wel weer een keer naar de wc van m'n lieve blaas, nu weer trouwens. En m'n hoofd doet nog lekker zeer.. Voorhoofdsholte zit vol.. Weten jullie nog iets wat ik er tegen kan doen?
Het is trouwens morgen maandag oja! Hahaha ben benieuwd wat de huisarts/assistente voor bericht heeft.... Zal dan ook even vragen wat ik nog mag/kan doen tegen m'n hoofd
Paracetamol mag volgens mij gewoon hoor! En veel fruit en groente natuurlijk ook nooit slecht. Neusspray mag volgens mij niet (zoooo irritant)
Ja volgens mij mag paracetamol idd.. Heb t nog niet gedaan.. Maar als zl morgen naar de psz moet dan ga ik het wel nemen en misschien voor vannacht.. Neusspray dacht ik idd alleen in een zout oplossing.. Maar heb ook niks in huis verder 😁 morgen sowieso toch langs Kruidvat..
Drama dit! Hoop dat het over gaat met warm en binnen blijven, stomen en dan morgen maar neusspray halen.. Er is wel antibiotica die mag, maar ben er totaal geen fan van tijdens zwangerschap t liefst. Plus niet alle ab werkt bij mij, die variant juist niet zo goed Nouja, alles voor de baby
ik begin enorme menstruatie krampen te krijgen vannacht voor de zekerheid dus maar een inlegger in, met gelijk een lading eczeem-creme in mn liezen Ben bang dat de dijk weer door gaat breken morgen
Balen mommy, van die krampen misschien word je inderdaad vannacht ongesteld. Zoesje vervelend van die voorhoofdholte pcm en zoutoplossing mag wel verder mag je helaas weinig. Ben inderdaad benieuwt wat je dokter zegt morgen. Ik zit momenteel super erg onder de eczeem mag me zalf niet gebruiken alleen me vette creme met vaseline maar dat werkt helaas niet ik had van de week ook de dokter gebeld of ze niet de zalf voor kom schrijven die uiteindelijk tijdens me 1e zwangerschap ook had gekregen toen me eczeem echt extreem was maar de assistente zei nee sorry je mag niets anders je zult het met die vette creme moeten doen.... Vanavond heeft manlief heerlijk gekookt. Het was heerlijk morgen idd alweer maandag en moet werken bah. Moet wel eerder weg want moet om 15 uur met dochterlief bij het cb zijn. Zullen ze wel gaan zeggen dat ze te klein en te licht is. Agh ze is gezond vind ik ik was ook altijd een ielig klein meisje klein ben ik nog steeds met me 1.60 haha
@Mommysince aah meis hoop het niet voor je! Maar krampen klinkt idd wel als... @Miranda hmm kan je man lekker koken? Kookt hij vaak? Hier ben ik altijd de keukenprinses. Vind ik ook fijn hoor om te doen! Ik geniet altijd als vl lekker eet haha helemaal nu, nu ik weinig eet Aah cb is altijd zo irritant.. Je wordt zo op je vingers gekeken, dat vind ik echt het nadeel! Ja zal morgen test halen en zoutoplossing.. Verder maar uitzitten ben ik bang! Meiden vaccineren jullie je kleintjes?
Hier gelukkig nooit gezeur over de lengte van E. Al is ze wel klein van stuk (zit in maatje 92) Maar ik ben ook maar 1.58 (en slechts 48kg) en manlief 1.73.. E laat ik wel vaccineren, wonen hier wel in de bible-belt, dus altijd veel discussie, hebben er echt op moeten letten ook met Kdv, ze weigeren die kindjes niet, tenzij er weer een epedemie is.. Maar het is een openbaar Kdv dus zijn volgens mij geen kindjes die niet geënt worden
Zl zit in maatje 98/104 en is 15 kilo ong. Z'n lengte zit ongeveer op 98 ook. Lang (niet heel lang) en dun, net als ik vroeger Ik wil wel gaan sporten na deze zwangerschap.. Wil weer een beetje zo worden als toen ik 18 was ghehe.. Moet lukken Ben zelf 1.68 dus ook maar een kleintje! Over vaccineren.. Ik heb zl ook laten vaccineren.. Denk dat ik het met de kleine ook wel weer ga doen hoor.. Maar wil wel kijken of het niet al te vroeg kan, beetje opschuiven..
Dochterlief zit in maatje 80/86 en weegt net 11 kilo. Dus weet dat ze onder de lijn zit maar maak me niet druk. Ik laat wel vaccineren vind ik prettiger woon ook in de bigcity dus hier word er niet veel over gesproken en worden bijna alle kindjes gewoon gevaccineert. Zo maar weer eens naar het werk toe
Indd vanacht ongi geworden ook enorme buikpijn dus vandaag lekker in trainingsbroek, met een theetje en een chocolaatje onder een dekentje op de bank hangen E. weegt geloof ik 12kg, ze zit echt net in een luiermaat 4+, ik moet 7 maart met haar weer naar het cb..
Aah zo zo balen!! Dikke knuffel! Idd maar lekker van de "ongezonde" dingen genieten dan en laat het maar snel voorbij zijn zodat je verder kunt! Dan gaan we voor het pendel gedeelte maart
Hoef ik igg geen smoes te bedenken om niet te drinken volgend weekend, ieder nadeel heeft zo zijn voordelen Maart zou echt een verjaardagscadeautje voor me zijn! dan is mijn NOD de 14e, ben de 16e jarig En anders in april een cadeautje voor M. dan is mijn NOD de 11e, en hij is de 19e jarig
ben wel blij trouwens met die 28 dagen! mn lichaam doet het igg naar behoren.. Achteraf denk ik ook, het kon bijna niet, rond mijn vermoedelijke eisprong was manlief in Antwerpen, nadat hij terug kwam nog 1 keertje geklust (dat was zondag en mijn ei zou vermoedelijk die maandag springen) Daarna werd ik ziek, toen manlief ziek en dus verder geen seks meer gehad afgelopen cyclus. (gister wel, en toen zag ik na het afvegen al wat bruin) Misschien waren die steekjes die vrijdag juist een laatste groeispurt van mijn follikel en had ik dus zaterdag mijn ei pas, met dus een hele korte LF.. Misschien dat ik morgen toch even ga beginnen met tempraturen gewoon om meer inzicht te krijgen waar die eisprong nou eigenlijk is (maar dat moet ik wel even met manlief bespreken anders voelt hij zich straks in een hoek gedrukt oid) nu E. redden van de monsters in haar kamer, ze huilt en roept "mama help! monster mij kamer!!" dus..
Ja tempen of ovu testjes zijn wel fijn! Tempen komt alleen heel precies qua tijd en dat lukt mij niet haha. Gelukkig niet nodig gehad 😁 ovu testjes wel!