tegenwoordig vaak wel hoor staat op de bus, terpentine of water. De terpetine basis geeft gassen af die niet zo goed is voor een ongeboren kind (sowieso voor niemand haha) die op waterbasis ruik je bijna niet
Oke nou dan ga ik daar gewoon even op letten En dan alsnog een mondkapje voor of is dat dan niet nodig?
Waaauuuw mooie knaller zoesje. Ik reageer even kort hoor zit op school en lag gister al om kwart over 8 in bed. Werd overvallen door de vermoeidheid. Vervelend mommy en zoesje van die artsen en medicijnen en dat je van de kastje naar de muur word gestuurd. Verf inderdaad op waterbasis dan hoef je geen mondkapje voor. Hier zware ochtend op school te horen gekregen wat we nog allemaal moeten en in welk tijdsbestek voor we kunnen diplomeren in okt. 20 sept laatste schooldag ben benieuwt of ik daar nog bij kan zijn want dan ben ik al uitgerekent haha. Maarja we gewoon keihard werken ervoor nu hopen dat die vermoeidheid snel over is zodat ik savonds weer achter de laptop kan kruipen om wat voor school te doen. Idd nog 2 nachtjes
En kikker heftige bevalling zeg hopelijk gaat de 2e makkelijker. Ik heb aan de ene kant nu zoiets van de 1e ging zo snel en makkelijk word ik straks bij de 2e gestraft? Haha. Afgelopen mei is me zus bevallen en ik was erbij en dat was zo zware bevalling met alle mogelijke complicaties me zus werd 2 dagen voor uitgerekendedatum ingestuurd met verdenking vergiftiging ook super dikke benen voeten ect. Gelijk ingeleid want bloeddruk was torenhoog en zakte niet na de pillen dus hup aan infuus maar na de 1e spuit via infuus nog steeds hoge bloeddruk dus nieuwe infuus en weer medicatie ondertussen heftige weeën maar ontsluiting bleef hangen op 5 uiteindelijk ging het ineens toch snel maar toen ging het hartje van me neefje naar beneden dus hij moest binnen 15 min eruit dit lukte gelukkig maar wat zenuwslopend was dit. Heb staan janken als een klein kind toen hij geboren werd. Me zus kreeg uiteindelijk het hellp syndroom en heeft nog 72 uur kritiek in het ziekenhuis gelegen. Dus was erg heftig en ze is een bam moeder
Wauw mooi zoesje!! @miranda: sterkte op school! pittig eerste trimester altijd he, hopelijk is dat snel over xx
Thanks meiden!! @Miranda jeetje wat heftig die bevalling van je zus! Gelukkig is alles goedgekomen maar jeetje zeg! Word er wel een beetje bang van haha. Zo stel je het je niet voor als je voor een kleintje gaat! En lastig met je opleiding! Hopelijk lukt het allemaal een beetje! Ik heb me de afgelopen week ook totaal niet kunnen concentreren op m'n opleiding. Moet voor morgen iets af hebben, dus wordt nog wat! Zl gaat straks even naar opa en oma, anders red ik het niet haha Hoe vertellen jullie het je ouders en schoonouders?
Ik hoop het nu met de verjaardag van manlief te kunnen vertellen, dan is iedereen ook bij elkaar ik maak altijd taarten dus wil eigenlijk iets dat op het eerste oog een gewone taart lijkt, maar dan iets van een hintje er op ofzo.. Tenzij dochterlief het zelf wil vertellen
Dat is een leuk idee! Ik zat ook al te denken aan cupcakes oid.. En dat zl die dan gaat uitdelen.. Met een tekstje erop iets van "baby (en dan achternaam van vl)
Ik heb laatst mallen besteld voor fondant en deze ook gehad, dacht aan misschien iets waar deze dan in verstopt zit is een baby'tje van 3 cm lang ofzo. Heb ook een mal voor waslijn met baby kleertjes
Oooh wat leuk!! Waar heb je dat besteld?? Dat is ook wel leuk idd! Zoiets erop maken! Of een paar afwisselend dan van beide wat..
Pfff m'n zoontje is echt zo vervelend de laatste tijd Heb ik net de was opgevouwen.. Gooit hij alles over de vloer en gaat erin zwemmen alsof het geld is. Schone luiers kunnen niet meer normaal gegeven worden.. Zn speelgoed door het hele huis heen gooien.. Het is wel opvallend sinds ik zwanger ben.. Zal het daardoor komen dat hij het voelt? Vind het echt verschrikkelijk
ik bestel het allemaal via aliexpres, is een stuk goedkoper dan bij nederlandse winkels. Duurt enkel wat langer voor ze binnen zijn (2 tot 4 weken, heb zelf een keer 2 maanden op iets zitten wachten) Gratis bezorging 1 stks baby vormige chocolade candy jello 3d siliconen mold cake gereedschappen zeep schimmel C002 in Noot: als gevolg van het verschil tussen de verschillende monitoren, het beeld kan afwijken van de werkelijke k van op AliExpress En dit is de waslijn: Baby doek vorm 3d siliconen fondant mould cake decorating tool cupcake mold in 100 % nieuw en van hoge kwaliteit.Deze mallen zijn ideaal voor gebruik met een bereik van eetbare en niet- eetbare mater van op AliExpress.com | Alibaba Groep
Leuk Mommy! Ga er eens op kijken! Idd ken de site wel, nog nooit iets besteld.. Das wel balen van de wachttijd, als je 't niet zeker weet.. Maar we hebben nog eventjes tot maart.. haha
Zal wel een fase zijn, die wasgoed fase heeft docherlief ook gehad. Ze zit nu ook in de nee ik heb geen vieze luier fase.. Ik wil d'r eigenlijk zindelijk hebben maar thuis vertikt ze op de pot of wc te gaan (terwijl ze op het dagverblijf wel zo goed als zindelijk is) Ruik ik dat ze gepoept heeft, E. heb je poepje gedaan? neehheee... een dan echt drama maken als ik dr dan toch ga verschonen. Ennuh.. speelgoed gooien doet dochter al meer dan een jaar wanneer ze dr zin niet krijgt, heel irritant
Ja het was hier sowieso al wel steeds een beetje hoor. Maar het lijkt nu ineens erger te zijn, zucht. Tot 10 tellen soms, hij kan er wat van Dat luier verschonen met poepjes is idd ook hier.. Hij zegt wel als ie gepoept heeft, maar als ik het wil verschonen is het drama. Elke keer maar weer afleiden een boekje mee ofzo.. Maar werkt ook niet altijd! *het is een fase het is een fase het is een fase*
Hoe hebben jullie het bij de eerste verteld dan? Wij hebben het met kerst dat jaar verteld, een dag voor 1e kerst bij mijn schoonpa, een boekje cadeau gegeven met de 100 beste tips voor opa en oma.. Het duurde even voor het binnen kwam en begon hij ineens te huilen hihi 1e kerst bij mijn ouders, ook dat zelfde boekje (maar mijn ouders waren toen al opa en oma van de dochter van zus) en dus een briefje bij gedaan met de tekst: "lieve oma, mag ik een extra stoel voor volgend jaar reserveren, kusjes van Baby R (onze achternaam) en 2e kerst bij de rest van de schoonfamilie, iedereen een briefje gegeven met een ludieke zin er op, wat bij elkaar een verhaaltje/gedichtje werd. (jammer dat ik hem niet meer heb) Op facebook met 14 weken een gedicht gezet (ik ben nogal van het dichten) 'Het gevoel dat je krijgt als je 2 steepjes ziet verschijnen Het idee, dat er een wonder gebeurt in je lichaam. Het wonder dat je voelt groeien, bewegen en leven. Wetend dat je dat na 9 maanden in je handen kan houden. Dat is slechts op 1 manier te omschrijven: Wij worden papa en mama' Ik zat er aan te denken om dit gedichtje iets te vervormen, dus op dezelfde manier, voor een nieuwe aankondiging voor fb Had dit dan bedacht: 'Een gevoel, zo onwijs bekend. Een idee, dat werkelijkheid gaat worden. Een wonder, wederom ons gegund. Een meisje, over een paar maanden niet meer alleen. Een kamertje, die snel word gevuld. Een nieuwtje, die iedereen mag horen! Er word in (maand) een broertje of zusje voor E. geboren!'
@Zoesje; zo, das zeker een knaller! Top @Miranda; zo, dat klinkt pas als een heftige bevalling van je zus! Dan viel het bij mij nog wel mee: met 42 weken heeft de vk thuis mn vliezen gebroken om de bevalling op gang te brengen (anders moest ik de volgende ochtend naar het zh om ingeleid te worden en wilde thuis bevallen). Bevalling begon snel; half uur nadat mn vliezen waren gebroken had ik al elke 5 minuten weeën. Maar ontsluiting ging op een gegeven moment niet verder en moest toen naar het zh. Daar uiteindelijk na ruim 15 uur weeën spoedkeizersnede gehad omdat zoonlief zn hartslag enorm dipte toen ik een exorcistje deed (projectiel-kotsen) en maar heel langzaam herstelde. Hoe waren jullie bevallingen? @Mommy; creatief hoor. Ik ben niet zo dichterlijk over het algemeen. Hebben bij de zwangerschap van zoonlief aan ouders en schoonouders een bos bloemen gegeven met een kaartje met daarop voor opa en oma. Mijn zus had al een zoontje, dus hebben toen een shirtje laten maken met zijn naam erop en grote neef. Andere mensen die we het persoonlijk wilden vertellen hebben we gewoon de echo-fotos onder hun neus geduwd tadaa! @hier: mijn nek en schouders zitten de laatste dagen echt enorm vast Word er helemaal gek van! Vorige week nog bij de fysio geweest, toen ging het iets beter, maar nu weer helemaal kak :x Hou me maar een beetje rustig deze week (voor zover dat mogelijk is met een 2,5-jarige peuter natuurlijk )