Bezig voor een 2e en wat is het weer spannend

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miranda88, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Haha ja best raar! :p we doen het onszelf aan haha :D

Ja vreemd! Ik ga zo even bellen naar een andere!

Zit nog even vier handen op een buik terug te kijken van gisteren. Schattig baby'tje haha 😍😍

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Haha we hebben geboekt echt het laatste weekend van Febr. hebben zitten rekenen, en zou in febr uitgerekend zijn wanneer ik in mei zwanger zou raken. Dus hebben nog 3 rondes om ons best te doen :p
    Mocht het in april pas raak zijn zou ik half januari uitgerekend zijn, dus dan is de baby al weer bijna een maand tegen eind febr.. *duimduim*

Ik zit 'One born every minute' te kijken op TLC.. jankjank!! WIL IK OOHOOOKK :p

3. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @mommy leuk!! Komt vast goed voor die tijd!! :D

Ik word vanavond teruggebeld door de vk! Aardige vrouw!

Nu eerst naar college :p

4. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Zo veel bij te lezen had een druk dagje op t werk maarja geef niet de tijd is voorbij gevlogen.
    Grappig jullie nods rond dezelfde datums.
    Zoesje wat balen zeg dat de vk vol zat. Mijn vk zit een straat achter mij kijk via mijn keuken/tuin zo aan de achterkant bij hun naar binnen haha.
    Nog 1 nachtje aaaah hahaha

5. Tamamara

Tamamara Lid

14 jul 2013
    70
    0
    0
    Ik heb mijn NOD op 9 maart, dus ook mooi in de eerste helft!
    Hoop dat we deze ronde allemaal positief testen.
    Dat zou echt leuk zijn!

Mijn bevalling: bij 34 weken kreeg ik een hoge bloeddruk. Hier kreeg ik medicatie voor. Helaas kreeg ik er ontzettend veel hoofdpijn van. Ik ben toen ook overgedragen aan de gynaecoloog.
    Dat werd dus 2x per week aan de ctg. Met 37 weken liep mijn bloeddruk opnieuw op en liepen de eiwitten ook op. Toen werd besloten om de bevalling in te leiden.
    We moesten op woensdagavond tussen 19.00 en 20.00 in het zh zijn voor een ballon. Ik had toen 1 cm.
    Vervolgens moest vl naar huis en lag ik daar heel verdrietig alleen.
    Ik kreeg meteen krampen na het plaatsen van de ballon en toen ze 's morgens om 6 uur kwamen kijken was ie eruit. Vl stond om 6.30 alweer op de stoep.
    Om 09.00 uur hebben ze mijn vliezen gebroken en aangesloten aan de weeenopwekkers. Rond 15.00 uur zat ik op 5 cm.Toen kwam er een hele aardige verpleegkundige met het idee om even onder de douche te gaan zitten want ik begon het echt zwaar te krijgen.
    Zo gezegd, zo gedaan. Ik onder de douche gaan zitten terwijl vl de sproeier op mijn rug hield. Na een half uurtje ongeveer zei ik tegen vl dat ik moest persen. Toen kwam de verpleegkundige en die zag aan mij dat het menens was en riep de vk.
    Tijdens het persen liep de hartslag van ons meisje steeds minder goed op. Hierop hebben ze toen een tang e.d. klaargelegd. Hier schrok ik zo van dat ik ineens zo'n oerkracht kreeg en ons meisje zonder hulp ter wereld heb gebracht.
    Helaas ben ik wel 1,8 liter bloed verloren en bleek ons meisje dysmatuur. Ze was net zwaar genoeg om niet in de couveuse te hoeven gelukkig. Ze kreeg speciale voeding naast bv. En gelukkig mochten we na 3 dagen al naar huis.

6. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Vervelend allemaal die hoge bloeddrukken en in ingeleid ik heb me hele zwangerschap keurige bloeddruk gehad en hield geen gram vocht vast hihi. Nog 14 uurtjes haha ga echt aftellen nu hihi.
    Vandaag gelukkig ook goed nieuws uit de fam gehad me tante die borst k heeft leek uitzaaiingen te hebben dus alle klieren weg gehaald eerst bleek uitgezaait maar de rest is gelukkig schoon pffff zo opluchting ze is pas 57

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ah super nieuws Miranda!

Weten jullie dames al waar de vakantie jullie gaat brengen dit jaar? Op m'n werk en de opvang vroegen ze het door te geven maar we zitten helemaal niet in die stemming.. Willen niet te ver weg, niet vliegen maar gewoon met de auto en beetje leuke omgeving, maar moet ook leuk zijn voor E..

8. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @Miranda jaa nog een nachtje!! En goed nieuws van je tante!!

Idd wat een bevallingen allemaal! Hihi

Ik heb een afspraak voor intake vk op 17 maart
    Echo mag ik eerder in de week van 29 feb. Keijg een brief thuis en dan kan ik zelf een afspraak maken.
    MAAR! :p
    Nu heb ik mailcontact gehad met m'n eerste keus vk (haar die ik ook gehad heb na geboorte van zl) en zij zegt ik wil je wel doorverwijzen naar het UMC gezien je voorgeschiedenis begrijp ik heel goed dat dat beter voor je voelt!
    Dus nu dus in dubio. Zo k** haha
    Wat zouden jullie doen?
    De vk met wie ik belde vanavond waar ik me dan maar met lichte tegenzin bij heb aangemeld deed een beetje nuchter over de diabetes en zei we hebben wel een paar meer in de praktijk die diabetes hebben... Maw valt wel mee? Kreeg niet de indruk dat ze gauw doorsturen naar het ziekenhuis. Sowieso niet trouwens bij verloskundigen vaak..
    Help :D

9. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @Mommy vakantie weet niet of wij iets gaan doen. Misschien een weekendje weg of iets last minute oid.. Maar t geld gaat bij ons voornamelijk in de verbouwing zitten :p en we moeten ook nog een nieuwe auto....

10. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    @mommy vorig jaar gingen we naar de dordogne, ik geloof dat het le grand deux heten of iets in die richting. Is een aanrader!

Nu willen wij juist wel vliegen. Ik wilde graag naar Kos, maar met die vluchtelingen zie ik dat niet zo zitten (egoistisch ik weet het). Wie weet er nog een kindvriendelijk eiland? We hebben zelfs even aan een mooi bounty eiland gedacht, omdat hij nu nog gratis mee kan. Maar overal is zo'n beetje dat zika virus:(

En in maart willen we een mid week in Nederland. Weet iemand een leuk park met een verwarmd binnen zwembad?

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hmm misschien dat we toch maar richting overijsel/drenthe gaan, en dan leuke dagjes weg.. vind het echt zo lastig! want wil wel graag nog weg, maar mag niet te duur zijn ivm verbouwing en nieuwe auto (zelfde verhaal als Zoesje :p)

@Me: ik ga altijd graag naar de Eemhof (limburg) of Huttenheugte (drenthe) van Centerparcs

12. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Lastig zoesje ik zou het even niet weten wat je moet kiezen.

Wij hadden al vakantie geboekt voor ik wist dat ik zwanger was wij gaan in juli 10 dagen naar gran canaria naar een super leuk kind vriendelijk appartementen complex met zwembaden en speeltuinen ect. Verder gaan wij ook graag naar centerparcs ons meisje is een echte waterrat dus die vind dat helemaal geweldig

13. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    @Zoesje: balen van je vk! Al moet je maar zo denken; bij je eerste zwangerschap kende je die vk ook nog niet… Denk dat je zelf je gevoel moet volgen voor vk of gyn…

@Miranda: spannend, nu ongeveer echo…:D

@Mommy: wij gaan met de auto naar Frankrijk. Vlak bij Lyon. Vorig jaar ook met de auto naar Frankrijk geweest en is goed bevallen.

@Me: Menorca schijnt erg fijn te zijn met jonge kinderen, maar ben er zelf nooit geweest.

@hier: begin over anderhalve week met mn nieuwe baan. Wissel echt meerdere keren per dag in mijn gevoel erover. Aan de ene kant echt zin in om weer te gaan werken na een jaar thuis, aan de andere kant moeite met het idee dat ik zoonlief dan moet 'achterlaten'. ;)

14. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    DSC_1329.jpg
    Hey meiden de echo was goed mooi kloppend hartje gezien. Nu precies 10 weken volgens de vk dus 15 sept uitgerekend.

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Lastig is dat he, ik ben in augustus 2013 mijn baan kwijt geraakt 2 weken voor E geboren werd. Heb april 2015 weer een baan gevonden en moest ze ineens van 7 dagen pw thuis naar 2 dagen opvang en een dag oppas. Was voor haar en voor mij heel erg wennen.. Nu wil ze trouwens niet anders dan naar de opvang hihi :) komt wel goed x

@miranda: jeeejj!! Super meis nu op naar de 12 weken hihi!

@hier: vanmorgen een aantal vakantie woningen en parken bevonden in Gelderland Limburg en Drenthe denk dat dat hem gaat worden. En dan gewoon leuke dagjes weg, zwemmen dierentuin pretpark enzo :) het hoeft natuurlijk niet ver te zijn. Al is het vanaf ons al snel ver hahaha

16. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    @Miranda: Mooie knipperlichtje is dat toch hè?! Gefeliciteerd! :)

@mommy: zal vast wel goedkomen inderdaad. Wou maar dat het zover was, dan hoef ik er niet meer tegenop te kijken. ;)

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Gaat hij naar het Kdv? Of gewoon familie?

18. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Jeeeeeeh Miranda wat fijn!! Zal vast ook een opluchting zijn! Was het schattig om weer te zien, zo'n klein mensje in je?

@vakantie de Waddeneilanden zijn ook echt een aanrader! Bijv de Krim op Texel.Of de Sluftervallei.

19. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @me de kempervennen (Brabant) of de huttenheugte (Drenthe) vind ik erg mooi van centerparcs! Beide mooi zwembad!
    Misschien dat wij dat ook nog gaan doen deze zomer of voorjaar :)

@Miranda wat mooi!! Prachtig zo'n echo.. <3

@Mommy haha jullie ook al dus! Nieuwe auto moet hier echt wel want hebben nu niet eens een 5deurs :p
    Nu dus op voor een station. T liefst een met een hoge instap wil vl dus dat is nog even zoeken haha. Ik wil een met isofix omdat ik zo'n easybase heb voor maxi cosi en vervolgstoeltje. Super makkelijk!
    Voor jullie alles ver weg? Welke provincie wonen jullie dan? Hihi

@kikker ooh lastig is dat he om dan voor t eerst weg te moeten! Gaat hij naar een opvang of een bekende?

@hier chaotisch dagje gehad. Zat steeds te malen over vk en zkh. Uiteindelijk vanavond na overleg met vl besloten eerst bij deze vk te blijven. Wil in het intake gesprek aangeven dat ik graag naar het zkh wil als er wel diabetes zou worden geconstateerd en dat ik sowieso in het zkh wil bevallen. Dan ben ik wel rustig denk ik :p
    Ik zal morgen wel de brief krijgen voor de echo!
    Als ik de echo 4 maart laat doen ben ik 6w6d. Lukt het dan wel uitwendig? :) misschien doen ze ook wel inwendig heb geen idee.
    Ben ineens best bang dat er niks zit of dat het niet goed is ofzo :( Stom haha

Wat vinden jullie trouwens van een geheime fb groep? Als ie geheim is kan niemand het zien of vinden die geen lid is. Als niet iedereen fb heeft doen we t sowieso niet hoor of als iemand niet wil. Maar had het bij de eerste ook en heb die nog steeds als whatsapp groepje. Hebben veel aan elkaar gehad en nog! Whatsapp zou ook nog kunnen hihi
    T is maar een idee hoor benieuwd wat jullie vinden!

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @zoesje: wij hebben ook nog een stoere vrijgezellen bak met 3 deuren hahaha :p We zijn aan het sparen voor een Toyota Verso, een 5 deurs lekker ruim ook op de achterbank en een ruime kofferbak die is ook erg belangrijk :)
    We wonen in Zeeland, duurt zeker 3 kwartier voor we zeeland uit zijn :)
    Vanmiddag naar Duitsland (bij Trier in de buurt) als het mee zit doen we daar 3,5/4 uur over..

Wat betreft je echo, uhm geen idee eigenlijk, bij E. was ik met de eerste echo niet iets onder de 9 weken, dat kan gewoon uitwendig hoe dat eerder zit geen idee... maar geen zorgen maken he meis is vast allemaal goed!!

@Facebook: lijkt me leuk! benieuwd wat de anderen er van vinden :)

@Hier: erg bagger geslapen, dochterlief werd om de haverklap wakker, en manlief slaapt daar dwars door heen.. Schoot me midden in de nacht door mn hoofd dat ik op mijn werk iets vergeten was op te ruimen en ipv dat ik dan denk Ja jammer dan.. zit ik te malen of ik dat echt vergeten ben, zit ik alles te bedenken wat ik gedaan heb enzo.. Zucht..
    straks even douchen, huis aan kant maken en eten voor vanavond klaar maken

Deel Deze Pagina