Sorry vies vraagje, maar ik had net een doorzichtige sliert slijm met kleine bloedsliertjes er in. Wat kan dat zijn?
Pfoe ehm dat had ik ook afgelopen cyclus..... Verder weet ik t niet.. Waar zit je nu precies in je cyclus?
Hoi meiden, ik klets graag mee. Wij gaan ook voor een tweede, dit is de eerste ronde. Ik wilde er eigenlijk niet te veel mee bezig zijn maar ik merk dat dat niet erg lukt. Ik hoop dat de komende week lekker snel gaat.
Me wat vreemd geen idee aangezien je pas op dag 10 zit. Ik had dit na me eisprong en bleek inesteling te zijn heb je vlak daarvoor gemeenschap gehad? Dan zou het misschien daar door kunnen komen? Welkom oliv. Hoe is het verder bij jullie meiden? Hier het weekend gewerkt dus niet veel bijzonders te vertellen haha. Heb alleen af en toe pijn in me buik met flinke steken maar dit kan door de cyste komen die ze de echo zagen. Ik hoop dat hij niet groter word. Want de vk zei wel als hij groeit en groter word als 10 cm sturen we je door naar het zh.
Had je die cyste al Miranda of hebben ze die tijdens de echo ontdekt. Wel vervelend, houden ze het in de gaten met extra echo's of kan het geen kwaad (zo lang hij niet te groot wordt)? We hebben gister avond wel seks gehad ja. Maar dit heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Het was echt een heel 'draad' na het plassen (sorry voor de details!!!). Doen de meiden die nog niet zwanger zijn bepaalde standjes wel of niet? Mijn vriend wil ook dat ik af en toe boven ga, maar ik ben bang dat ik dan minder snel zwanger raak? En willen jullie na een tweede kindje nog een kind of is jullie gezin dan compleet? Wij willen totaal graag twee kinderen, maar omdat we 26 en 27 zijn gaan we er straks ook nog geen knoop in leggen hoor. Je weet maar nooit hoe je over 5 tot 10 jaar denkt Ow en mijn zoontje begint eindelijk te lopen --> TROTS!
Me de cyste hebben ze ontdekt tijdens de echo daarvoor nooit gehad dacht ik. Ze zei dat het vaker voorkomt en dat het kan zijn dat hij over een paar weken vanzelf weg gaat maar ze houden het wel in de gaten. Als hij groter word als 10 cm ondernemen ze actie maar hij was nu 2a3 cm dus kon verder geen kwaad alleen je kan er pijn door krijgen. Het kan zijn dat hij met vrijen net een bloedvaatje hebt geraakt waardoor er wat bloed bij zat dat slijmerige kan afscheiding zijn als je opgewonden bent/geweest maak je meer afscheiding aan of misschien wat zaad van je partner als ik na het vrijen plas komen er altijd hele slierten zaad uit bah haha. Bij de 1e liet ik hem meestal boven op omdat ik bang was dat ik inderdaad minder kans had om zwanger te worden bleef daarna ook zolang mogelijk liggen zodat het zaad er niet gelijk uit liep haha. Maar als ik nu terug reken wanneer deze verwekt is was dit een vluchtertje op 1e kerstdag ik zat bovenop en ben daarna ook gelijk gaan plassen enz. Dus zegt allemaal helemaal niks volgens mij als ze maar goed zwemmen haha
@me: Er zijn vervelendere dingen toch, dan om de dag intiem zijn met je man Wij letten er ook wel echt bewust op nu, maar geniet er daardoor niet minder van hoor. En fijn dat je man een vast contract krijgt! Wij doen gewoon de standjes waar we zin in hebben, maar zorgen wel dat we in een vruchtbaar standje zijn op het moment dat manlief de babymakers lanceert. Gewoon voor het geval dat Zoals ik er nu over denk zou ik hierna nog wel een derde willen, maar geen idee of dat nog zo is als nummer 2 er eenmaal is natuurlijk. En manlief zegt nu 2 wel genoeg te vinden. Only time will tell... @zoesje; spannend 5 maart! Ik kan me niet herinneren dat zoonlief al bewoog toen wij eerste echo hadden en dat was met ruim 8 weken geloof ik. Maar kan ook dat hij gewoon lui was natuurlijk @geslacht: Ik heb een hele stapel unisex-kleertjes van zoonlief, omdat we toen het geslacht niet wisten, dus zal voor een tweede ook geen probleem zijn. Kregen na de bevalling ook alleen nog maar echte jongens-kleertjes, dus hadden uiteindelijk van alles wat. En wat de babykamer betreft; als het allemaal snel gaat lukken nu hier, dan is baby geboren voor we gaan verhuizen, dus kan ik daarna alsnog de babykamer inrichten met roze of blauw @Oliv: welkom
Wij zijn compleet als we twee kindjes mogen krijgen. Zitten er nog dames op het wachtbankje? Ik ben daar niet zo goed in merk ik al. Ik voel me ook al compleet zwanger en misselijk en ik wil dat graag loslaten anders is de teleurstelling zo groot.
Ik heb begin Februari mijn spiraal laten verwijderen, en heb vandaag een positieve ovulatie test gehad. Nu was mijn vraag, aangezien ik de ovulatietesten nog maar juist gebruik, en aangezien het positief is.. wanneer nu de beste momenten zijn om zwanger te worden. We hebben gisteren nog geklust, en ik vermoed dat vanavond dat nog wel eens zal gebeuren. Heeft het dan zijn meeste effect ? Ik heb al een dochter uit mijn eerste relatie van 5j geleden, maar nu met mijn huidige partner proberen we voor baby nr 2. Graag wat info van jullie. Qua cyclus kan ik moeilijk antwoorden aangezien ik bijna 2j een spiraal heb gehad.
Wij zijn ook compleet met 2 kindjes. Vroeger wilde ik veel kinderen maar vind dat het financieel enzo ook allemaal haalbaar moet zijn dus 2 kindjes is goed. Als je een posi ovu test hebt word verwacht dat je ei binnen 24 a 48 uur zal springen. Alleen geeft een ovutest nooit garantie dat het ook daadwerkelijk springt. Het geeft alleen aan wanneer je lh piek is. Lh is het hormoon dat ervoor zorgt dat je eitje groeit om te springen. Ik zou dus als je gister geklust hebt morgen nog een keer klussen
Hoihoi! Ik ben weer in Nederland, en dus weer internet haha Zit nu in de badkamer, dochterlief lekker in bad dus kan ik even bij lezen.. Zal wellicht niet op iedereen reageren hihi was zoveel dat ik niet alles onthouden heb.. @Me; Wat fijn van je man zijn contract!! @Nieuwe dames; Welkom! @Icecube: Gefeliciteerd @Miranda: Spannend hoor gaat snel zeg! nog een maandje en dan weet je al wat je krijgt!! Wij willen als ik zwanger ben ook geslacht weten maar dan wachten we netjes tot de 20 weken echo, hebben we bij dochterlief ook gedaan. @aantal kindjes: wij hebben de wens voor 3, maar hebben het er ook over gehad dat we eigenlijk ons gevoel achteraan gaan, voelen we na een 2e compleet stoppen we er mee, zo niet gaan we voor nog eentje.. Al is 3 wel de max. anders moeten we weer verhuizen haha @Hier: Net dus thuis van weekendje weg, erg druk met 3 kinderen. De kinderen van onze vrienden waar we mee waren zijn 9 en 6, de oudste is al behoorlijk puberaal, en die jongste is een verschrikkelijke betweter haha de jongste bemoeide zich ook steeds met E. tot haar grote frustratie dan weer, die is nu wel weer blij dat ze lekker haar eigen dingetje kan doen.. Manlief en ik ook erg blij dat we thuis zijn, hebben niet gezellig gedaan van het weekend aangezien we met z'n allen in 1 huisje zaten, is toch een beetje genant Vanavond dus maar gezellig doen Heb nu erg waterige afscheiding, nog steeds netjes tempr. aan het bijhouden, schommel steeds rond de 36,2/36,4 ben erg benieuwd of ik indd volgende week mij ei heb, houdt het netjes bij in Mama-apps ook slijm enz. We gaan er weer voor deze maand!
@Oliv ooh vervelend he dat wachtbankje!! Ik werd er ook letterlijk kotsmisselijk van 😁 En nu ook trouwens in bed, wat weer minder fijn is
@Mommysince welcome back! Wel leuk gehad verder?? Lekker bijkomen dus nu! @ovu test, idd je ei springt normaliter 24-48u na een positieve test! Klussen geblazen dus wij hebben ook nog de ochtend na de positieve ovu test van de middag ervoor geklust en zie banner
Ooooh @aantal kindjes: wou er altijd wel 4 ofzo maar kijk nu gewoon wat goed voelt en haalbaar is! 😁
Mommy welkom terug wel leuk gehad verder? Zoesje hoe voel je je verder? Ik voel me wel steeds iets beter gelukkig maar de avonden blijven het zwaarst haha. Dan heb ik totaal geen energie meer haha. Ik ga vanmiddag met een vriendin lekker naar de welness hier in de buurt. Mag alleen niet in de sauna maar dat geef niet ga wel lekker in alle baden ook lekker haha en gezellig ff bijkletsen enzo.
Mogguh! Eindelijk even lekker uitgeslapen, dochterlief was er ook wel aan toe Was zeker heel gezellig! gaan er nu een jaarlijks dingetje van maken, alleen even kijken of we misschien volgend jaar beter in de meivakantie kunnen gaan ivm het weer, hebben 3 dagen vollop regen gehad. Hadden er zo over, ja dan zijn de kindjes ook weer een jaartje ouder, dan is L. (de oudste) alweer 11 (ik had me in vorige post vergist bedenk ik me hij is al 10) En kan dus op de meiden letten, hij heeft nu ook een uurtje in zo'n binnenspeeltuin samen met E. gespeelt heel leuk maarja hun weten niet dat er volgend jaar misschien wel een baby'tje bij is hihi Droomde van het weekend trouwens dat ik bevallen was, van een wolk van een baby'tje, een meisje, en was niet hetzelfde bij E. gewoon lekker thuis zoveel mogelijk weeën opvangen en dan het ziekenhuis in, uiteindelijk nadien geen klachten. Vannacht gedroomd van een posi test. Ik zie net dat ik gemist heb over seks-standjes hihi: wij doen van alles als we maar eindigen in het gewone missionaris-standje. Hoe is het met de zwangere dames?
Hooi veel bij te lezen! Vervelend van alle kwalen zwangeren.. Hang in there!! Hopelijk neemt t snel af, tot die tijd veel rust nemen! Het enige wat echt helpt.. Ik dacht altijd drie kindjes maar eens even kijken hoe het loopt en voelt! En natuurlijk of nr 2 lang op zich laat wachten. Wij zijn alvast begonnen met klussen verwacht m'n eisprong morgen of overmorgen, maar testjes nog heel licht. Bezig om een cadeau voor m'n broer en vrouw uit te zoeken voor hun kindje. Zat bij de draagdoekrn te kijken: zoveel zin in weer zo n klein hummeltje tegen me aan! 😍 Hebben jullie dat gebruikt een draagdoek? Ik vond t heel fijn altijd en m'n zoon ook.
Heb het niet gebruikt, maar wil denk ik een Tula kopen voor de 2e, we houden heel erg van lopen, en 2 jaar terug heeft onze kinderwagen een defect opgelopen omdat we het een goed idee vonden een berg op te lopen met dat ding haha er stond op de beschrijving dat het geschikt was voor kinderwagens en rolstoelen, niet dus.. allemaal steenwegen enzo.. dus is misschien toch makkelijker om een draagzak of doek te hebben voor zulke ondernemingen
Haha ja daar is t wel handig voor! Had n ergo baby draagzak, ook echt zo'n fijn ding! Echt n aanrader. En een doek maar rekbaar dus dat was meer voor thuis de eerste maanden, daarna was hij te zwaar. Denk dat ik misschien bij een tweede wel voor een geweven ga, dat schijnt wat steviger te zijn. Een mens mag dromen... 😍😍😍