Hey meiden Zo heerlijk middagje gehad lekker relaxt haha. Ik heb eigenlijk nooit gedragen. Maar misschien dat ik het met de 2e wel wil proberen. Weet het nog niet haha maar handig dat ik bij jullie terecht kan voor info haha. Mommy vervelend van je katten. De kat die wij vroeger thuis hadden deed het ook vaak maar voornamelijk ook uit boosheid als wij op vakantie waren enzo kan het ook daardoor zijn? En ja die peuters haha die van mij kan er ook aardig wat van zeg pffff haha. Zoesje spannend 5 maart is al snel maar heb je op zaterdag je echo dan? 6 maart is me dochtertje jarig op zondag dan word ze 2. Volgende week dus druk met voorbereidingen enz. Ga zelf de taart maken van frozen haha
Ja dit bureau doet speciaal ook echo's s avonds en in het weekend! Ideaal haha Leuk taart maken!' Heb je het vaker gedaan? Ik heb de bloedsuikermeter van m'n sm inmiddels gekregen. Net eten op dus ga om 19:45 meten..... Ben benieuwd! M'n buik zet iig lekker op na het eten en van te voren ook al haha heb jij dat ook Miranda?
mijn moeder zit te vissen, zegt dat E. zich verveelt en een broertje of zusje nodig is. Dat ze daarom zo aan het puberen is Dus ik zeg: ik weet niet of ik daar wel aan toe ben hoor, straks heb ik 2 van die monstertjes hier rondlopen Zegt ze: jaa maar E. wel dus ik zeg: uhh misschien jij?? zij: nee hoor... nee nee, daarom begin je er ook over Tja ik kan het altijd proberen.. Geloof dat ze wat aanvoelt
Zo had weer heel wat bij te lezen! @ zoesje, spannend hoor, nog even aftellen! @ oliv, welkom! Pfff ben vanaf dinsdag tot zondag beroerd geweest! Was met vl lekker naar de sauna geweest en werd 's avonds ineens ziek, bah! Dochter is ook weer aan het kwakkelen... @ kinderen. Vl heeft al een zoon van 10 en samen hebben we een sovjet van bijna 2. Als we er nog 1 wonder bij mogen krijgen dan vinden we ons gezin wel compleet. Vl loopt wel de hele tijd te grappen dat we een tweeling krijgen. @ klussen. Wij zijn ook druk hihi. Volgens mijn app heb ik over 2 dagen mijn ei. Heb vandaag wel ineens echt wit slijm. Geen idee wat dat betekent maar het viel me wel op. Vanavond toch maar weer even gezellig maken hihi. @ dragen. Ik heb er eigenlijk geen tot weinig ervaring mee, maar wil het straks wel gaan doen.
@ geslacht. Wij wisten het bij dochter ook en zouden het nu ook weer graag willen weten. Kan ik alvast lekker gaan shoppen. Kan niet wachten!
Dat is handig zoesje dat het ook in het weekend kan. Ja ik heb met vriendlief zn verjaardag ook taart gemaakt voor het eerst zo grote. hier een foto. Tamara wit slijm betekend vruchtbaar slijm dus zou het lekker gezellig maken hihi. Agh hier net echt een smeltmomentje dochterlief stond ineens te springen en dansen en zong baby, baby, grote zus. Vond dat zo lief haha
Bedankt allemaal. Ben niet heel actief op het forum maar lees af en toe wel wat terug. Ik ben super ongeduldig voor de eerste echo (21-3) hoop maar dat alles goed is! Naast een dikkere buik en wat gerommel verder (nog, afkloppen) geen klachten.. Maakt me altijd zo onzeker!
@mommy haha die moeders! ben benieuwd. Haha! @miranda leuk hoor! Dan wordt het verslavend he? Heb nu al zin in cupcakes maken... Misschien ga ik er voor deze zaterdag wel maken op proef voor mee naar de beurs @tamamara vervelend dat ziek zijn! Hier is de verkoudheid bij mij nog steeds aan het sluimeren.. Maar had het bij zl ook in t begin en toen was t juli haha 😁 Is je slijm ook rekbaar? Denk dat het er idd wel aan zit te komen! @Icecube Oeh vervelend he dat wachten!! Ik zit ook af te tellen.. En stom he dat het onzeker maakt als je niks voelt. Terwijl als je wel wat voelt je je daar weer druk om kunt maken @hier ik ga gauw slapen. Ben de hele tijd zo moe maar echt slapen lukt pas heel laat.. En heb last van zeurderige krampjes vooral rechts.. Vind het maar niks haha
Straks weer veel terug te lezen gisteren avond eerste ovulatietest gedaan, maar de tweede streep was nog licht. Het zouden snelle testen moeten zijn, maar het duurde juist super lang voor het zichtbaar was.
Hoi!! Grappig die moeders. Mijn moeder zeurde vooral voor de eerste. Vond in toen best vermoeiend. Dacht echt van ja jij wil oma worden, maar wat als t nou niet lukt?? Nu heb ik t laatst gewoon laten vallen dat we dit jaar wel hopen zwanger te worden. Had eerst een beetje een ongeduldig gevoel, maar dat wordt wel wat minder. Ook wel lekker zo met eentje, zonder buik, kwalen en die vreselijke vermoeidheid. (Zeg ik nu he, wacht maar tot ik op t wachtbankje zit volgende week haha) Ben wel met die OvU testen bezig maar snap er niks van. Gister donkerder streepje en vanochtend weer lichter. Heb ik m'n piek nu gehad? Wat denken jullie? Maandagavond seks gehad, gister niet en vandaag is vriend laat thuis 🙈 Nou ja, what Will Be Will Be
Dit zijn m'n OvU testjes. Van zaterdag (links) tot vanochtend (rechts). Probeer eind v de middag nog n testje te doen, misschien dat t eind v de dag hoger is? (Is dat zo, weet iemand dat?)
Volgens mij moet je op de zelfde momenten testen, mocht hij vanmiddag toch nog lichter zijn als die van gister kan je er van uit gaan dat je gister je LH piek hebt gehad en je ei dus vandaag of morgen springt
Wens sommige testen 2x daags en dan zou het kunnen zijn dat als je gisteravond had getest je misschien een donkerdere streep gehad. Dus denk dat je gister positief testte en dan zou je ei idd binnen 24 a 48 uur springen. Maar zou nog even paar dagen door testen om te kijken of het streepje af blijft nemen of misschien toch nog donkerder word. en als je ei over 2 dagen springt zou ik vanavond of als dat echt niet lukt morgen nog even lekker gezellig maken Mijn moeder wilde ook zo graag oma worden, toen wij bezig waren voor de 1e vroeg ze er continue om maar vond het ook wel leuk, ik zei steeds ja ma volgend jaar gaan we beginnen terwijl we al bezig waren. maar wilde het echt als verassing houden tot ik zwanger zou zijn. En ze waren inderdaad heel erg verrast en blij toen we vertelde dat ze opa en oma zouden worden haha.
E. is voor mijn ouders niet het eerste kleinkind, dus mijn ouders waren al opa en oma. Al is het opa en oma worden voor hun niet zo gegaan als dat het 'hoort' de vader van m'n nichtje is er namelijk vandoor gegaan toen m'n zus 10 weken zwanger was (het was een ongeplande zwangerschap ze waren nog maar 3 maanden samen) Zus had toen veel schulden en heeft vanaf 20 weken zwangerschap weer terug thuis gewoond, heel veel stress heel veel oorlog (welles nietes spelletjes) met de vader van nichtje en zijn familie zwartmakerij etc. Uiteindelijk waren mijn moeder en ik bij de bevalling, toen waren manlief en ik al bezig om zwanger te worden. uiteindelijk hebben zus en nichtje nog 2 maanden bij m'n ouders gewoond. toen ze net weer terug naar haar eigen huis ging kwam ik er achter dat ik zwanger was. een dag later vroeg mijn moeder nog aan me of ik zwanger was, glashard zitten liegen met kerst verteld, hadden mijn ouders al een knuffeltje in huis voor het geval dat inmiddels is dat zelfde knuffeltje niet bij dochterlief weg te denken dat is dan wel weer heel leuk Heb net nieuwe kattenbakken gekocht, beide katten gingen er gelijk gebruik van maken, ik hoop zoooo dat dat de oplossing is
Thanks voor de info!! Die v gister was idd S avonds (rond 1830) dus zal vanavond rond die tijd nog eens proberen. En even op m'n vriend wachtend vanavond hihi Hoop dat t katten probleem is opgelost mommy! Echt irritant. Hopelijk met mooier weer gaan ze ook meer naar buiten
@wens die van gister ziet er aardig donker uit idd! Daarnaast kan het goed zijn dat het een beetje schommelt je lh in je lichaam! En idd sommige testen smiddags en Savonds juist omdat het ook nog wel kan wisselen gedurende de dag.. Lekker handig he haha Ik zou nog even door testen om te kijken of ie donkerder wordt alsnog of juist lichter. Dan weet je t meer zeker! Zou er voor de zekerheid alvast vanuit gaan dat die van gister positief was dus dat je ei vandaag of morgen springt!
Indd even rond 1830 nogmaals testen Ik heb sinds vanmorgen weer slierterig slijm.. Lekker aan de gang gaan dus vanaf vanavond Tja die katten, het zijn binnenkatten, komen heel soms buiten (ook met mooi weer zijn ze liever binnen) ze worden dit jaar 6 jaar, en hebben de eerste 5 jaar van hun leven altijd binnen gezeten omdat we in een flat woonden op 3 hoog. ze zijn eigenlijk al van slag sinds we hier wonen (december 2014) maar ze geven de voorkeur dus aan lekker op de kattenbak hun behoeftes doen. Ik hoop dat het probleem nu opgelost is, die bakken waren toch ook al een jaar of 4 oud wellicht dat de stank in het plastic was getrokken en wilde mijn prinsen daar niet op
Zo nou we've got ourselves a winner! Klinkt gek maar opgelucht door die twee dikke strepen. Lijkt er in ieder geval op dat er een eisprong is (al is t nooit 100% dat weet ik). Vond t zo gek vorige maand dat ik m niet vond. Ook goed om te weten dat ze S avonds dus wat duidelijker zijn (bij mij). Nou hopen op nog een keer gezellig klussen 😊 Ik vertel mijn man niet v de testjes en eisprong enzo, wordt ie gestresst van denk ik. En als ik de enige ben die t weet voelt t minder geforceerd. Op avonden zoals deze wel onhandig als ie pas heel laat thuis is 🙈