Als je een posi ovu testje hebt dan springt je ei 24 - 48 uur later, indd vanavond toch even gezellig maken, en morgen en vrijdag ook maar doen voor de save
hahaha die heeft de week van zijn leven XD Dames, nog even een vraagje, het is nu nog niet van toepassing, maar stel dat ik deze maand of volgende maand zwanger raak. Mijn contract loopt in mei af, ben ik verplicht om voor hij afloopt een zwangerschap te melden? of kan ik gewoon wachten tot 12 weken, en het na verlenging vertellen? kan het op internet niet vinden..
Hahaha wens! @mommy volgens mij hoef je niks te vertellen tot idd het wettelijke termijn.. Maar weet het niet zeker 🙊
Ik kom net E's kamer binnen zegt ze: mama? Jaa? Mama heeft een baby jou buik! Huh!?? Dus ik zeg huh nee joh gekkie dat moet je niet zeggen hoor! Kijkt ze me aan zegt ze: jaa ikke baby krijgen Hoe ze daar nou aan komt we letten er juist op dat we het er niet over hebben waar zij bij is en echt het eerste wat ze zegt dat ik d'r kamer binnen kom om d'r uit bed te halen.. Voor zover ik weet is m'n ei nog niet geweest, hebben wel gisteravond geklust
Hopelijk heeft ze voorspellende gaven! Jouw dochter zei dat ook toch Zoesje? Nou man was opeens eerder thuis gister. Ik Dacht: nou dan is t wel het lot! Gezellig maken dus gelukt! Voelde ook duidelijke steken rechts gister dus voelde ook als n ei. Nou dat wachtbankje op! Zullen we een soort lijstje maken? Wens09 OvU ca 25 feb NOd 10 maart
Ik hoop alleen maar dat ze niks op het KDV zegt vandaag, mevrouw is nogal een kletskous die verteld alles.. Vorige maand zei ze het ook, maar toen had ik een dag eerder uitgelegd over baby's, en hadden we het er ook over waar zij bij was dus dat kwam gewoon daar vandaan. Nu echt al 2 weken niet meer over gehad in haar bijzijn.. Ik vul mezelf bij: Wens09 OvU ca 25 feb NOd 10 maart Mommysince13 Ovu ca. 29 feb. NOD 14 maart
Wens nou dan moet het inderdaad het lot zijn geweest hihi, nu in spanning afwachten dus. Mommy wat grappig dat je dochter er zo over begint. Hopelijk voelt ze het aan haha. En volgens mij ben je niet verplicht om het voor 12 weken te zeggen hoor. Hier vandaag alweer 11 weekjes gaat best wel snel. Gister had ik ineens enorme rugpijn en wat buikpijn voelend als of je ongesteld bent, schrok wel een beetje daarvan, maar heb geen bloedverlies ofzo dus zal wel goed zijn. Ook heb ik echt mega last van mijn eczeem word er echt helemaal gek van. Mag natuurlijk niets gebruiken alleen vaselinecreme maar dat werkt helemaal niet. heb het normaal alleen op me handen en armen nu zit het op me handen armen nek borst en me benen en het jeukt en brand als een gek
Het enige wat ik kan vinden is dat je het uiterlijk tot 3 weken voor het begin van je zwangerschapsverlof moet vertellen, of wanneer je in een sollicitatieronde of proeftijd zit Jeetje 11 weken alweer wat vliegt de tijd! Pff eczeem niet leuk ik heb het ook, en was bij mijn zwangerschap ook erger, de creme die ik gebruik is niet bekend of het schadelijk is, en dus hadden ze zonder overleg iets anders mee gegeven wat absoluut niet hielp, uiteindelijk na veel zeuren toch hetzelfde weer gekregen, misschien gewoon aandringen of je wat anders krijgt anders krauw je jezelf straks helemaal open
@Mommy haha wat grappig zeg van je dochter! Maar idd das waar ik ook bang voor ben soms dat ze t ergens anders zeggen haha Zl had het hier ook gezegd en klopte toen wel.... @wens hihi jaa daar geloof ik wel in! Kwam goed uit dus!' @miranda jeetje 11 alweer! Gaat echt snel hoor! En eng he zulke gevoelens dan brr idd zolang er geen bloed is is t sowieso goed.. En zelfs met bloed hoeft er nog niks aan de hand te zijn! Hier bijna 6 week heb het gevoel dat het allemaal goed zit en gaat komen maar durf het nog niet echt hardop te zeggen eigenlijk. Ben ook nog te benieuwd naar de echo van volgende week.. Eerst zaterdag maar genieten op de beurs Kan me zo slecht concentreren op school nog! Gelukkig lukt het huishouden nu wel weer haha alles stagneerde een beetje 😂
Is het misschien een ideetje om een gesloten groep op ZP te maken, zodat we wat vrijer uit kunnen praten? omdat FB hem niet ging worden als jullie willen heb ik hier een linkje: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Ik heb alleen op verzoek lid worden aangevinkt dus ik denk dat ik jullie dan moet accepteren weet niet hoe het precies werkt is de eerste keer dat ik zelf een groep heb aangemaakt En Miranda en Zoesje, hebben jullie al nagedacht waar de oudste heen gaat wanneer jullie moeten bevallen? Ik nijg heel erg naar mijn ouders toe, die zullen namelijk respecteren dat ik eerst E. kennis wil laten maken met haar nieuwe broertje/zusje ben bang dat mijn schoonmoeder alsnog ondanks afspraken zo de kamer in walst. maar wil ook niemand tegen de borst stoten
@mommy ja mag van mij! Of een whatsapp groep haha maar das wel meer privé misschien. Ja zl gaat naar mijn ouders sowieso dan! Had er verder nog niet bij nagedacht hihi maar vind het ook wel goed als ze tegelijk komen met zl. Maar wil idd wel zl eerst dan schoonouders. Al kan ik heel goed met ze!
Daarom dacht ik ook eerder om te beginnen aan een groep hier op het forum, dat is indd iets minder persoonlijk, ik ben zelf ook altijd een beetje terughoudend met wie mijn tel.nr krijgt. Ja ik vind het echt belangrijk dat eerst E. kennis maakt met de baby voor dat de familie binnen komt, na 5 á 10 minuutjes mogen ze uiteraard gewoon ook de baby zien maar gewoon dat begin wil ik even met ons 4en hebben
Heb op de link geklikt mommy en volgens mij ben ik lid. Had je mij uitgenodigd? Volgens mij klikte ik op lid worden en was ik toen lid dus geen toestemming nodig? 😁
@zoesje: ja klopt had jou Miranda en wens al een uitnodiging gestuurd maar geen tijd om iedereen op te zoeken moet nu richting het werk namelijk
Zo dames, weer een hoop gekletst zeg! @draagdoek; heb zoonlief ook in een draagdoek gehad, maar vooral thuis. Als hij niet te troosten was, werkte dat perfect; was ie meteen stil! Voor buiten zon ergonomische drager geleend van mn zus. Geen idee meer welk merk Mijn Nod is denk ik 5 maart. Wil 6 maart testen als er dan nog niks is gebeurd. Ik klikte op ´lid worden´ bij de besloten groep, maar gebeurd niks. Misschien dat er eerst een uitnodiging moet worden gestuurd?