@Jaimie: WAAUUWWW gefeliciteerd meid!!! @Kikker; Welkom! @Zoesje: Mijn eitje zou zondag springen als hij springt wanneer hij moet, manlief is vrijdag en zaterdag weg, komt zaterdag laat weer thuis.. pff dan maar donderdag en zaterdag laat klussen en hopen dat het goed komt hihi Verder weet ik niet zo goed wat er met me is, ik had me voorgenomen er niet te veel mee bezig te zijn, maar ik wil zo graag!! Ik zit al te bedenken wat ik met de babykamer wil, ik zit af en toe te spieken voor leuke positie jurken, mocht ik die nodig hebben voor de bruiloft van sz en haar vriend in juni.. k vind de tijd nu richting mijn ei ook zo lang duren.. word ook gewoon een beetje boos op mezelf, dat ik me er toch meer mee bezig houd als dat we van te voren hadden besproken.
Maar flink duimen dan! Zaadjes leven gemiddeld wel vrij lang gelukkig! En ik snap je gevoel wat betreft het ermee bezig zijn.. Lastig is dat he! Je wilt toch heeeel graag ineens zodra je jezelf groen licht hebt gegeven.. Dan duurt het gewoon continu te lang 🙈
@mommysince fijn dat hij er ook zo leuk mee bezig is dat geeft je een goed gevoel. Balen dat hij dan net weg is maar zaadcellen kunnen zelf 3 tot 5 dagen blijven leven dus gewoon ervoor en erna klussen. En ja het is lastig om er niet mee bezig te zijn. Al vond ik dat bij de 1e erger dan nu. @jaimie waaauuuw meid wat leuk gefeliciteerd ga je morgen een cb digitaal kopen? @kikker welkom spannend weer he voor een 2e.
Leuk om te lezen dat er hier al zo snel zwanger zijn. Gefeliciteerd! Hoop dat het besmettelijk is Bedankt voor het welkom dames! Het is zeker weer spannend. Heb de zwangerschapstesten al klaar liggen hoor; meteen gekocht toen we besloten er weer voor te gaan Heb mezelf wel voorgenomen gewoon pas te testen als ik al over tijd ben. Nu nog kijken of dat lukt
Haha idd laten we hopen dat het besmettelijk is! 😋 En idd, afwachten of het lukt dan pas te testen 🙈 @hier dit weekend goed geklust heb vandaag of morgen denk ik m'n ei. Daarna weer afwachten!! Grr
Ik wil ook graag met jullie mee kletsen en duimen! Wij zijn ook begonnen voor een tweede. Nadat ik in de laatste strip 2 pillen was vergeten en vervolgens een bloeding kreeg hebben we besloten om de rest van de strip maar weg te gooien. Onze dochter wordt in april 2. voor de dames die al zwanger zijn, gefeliciteerd!
Jamie gefeliciteerd!! Super! Ik ben hier ook elke dag te vinden en alle testjes zijn in huis. En dat terwijl ik nog een maand 'moet' wachten... Zucht..
Ik vind het wel leuk te lezen dat wij niet de enige zijn die wat langer hebben gewacht tot voor een 2e te gaan. E. word in augustus 3 jaar. Heb 3 jaar altijd wel een mooie tussen leeftijd gevonden, ik scheel zelf met mijn oudere zus 3 jaar en met mijn jongere broer 4,5 jaar (heb ik met m'n broer een enorm goede relatie) Manlief dacht er ook zo over (hij scheelt 6 jaar en 11 jaar met zijn zusjes, en vond dat altijd te veel verschil) 3 jaar is een mooie middenweg. @Tamamara; welkom! @Kikker: haha dat hoop ik ook! Hier 1 test in huis, maar ik weet van 3 jaar geleden toen we voor de eerste gingen mijn lichaam me goed voor de gek kon houden, dus hebben we ons voorgenomen in ieder geval te wachten tot ik 2 dagen na NOD zit. pff vind het nu al spannend haha @hier; Merken jullie ook dat alles gevoeliger is na het stoppen met de pil? mijn borsten (en voornamelijk tepels) zijn onwijs gevoelig. Ik merk ook dat de seks veel beter voelt.. Kan me niet herinneren dat dat zo was toen ik gestopt was om van E. zwanger te worden. Ml zegt van wel, maar ik weet het echt niet Verder gaat het wel goed geloof ik, haha, weer lekker bezig met bedenken voor E. haar kamer die krijgt in juli/augustus een grote meiden kamer (en dan hebben we hopelijk het ledikant en de commode ook snel nodig haha) dus daar maar lekker mee bezig
@ tamamara: Welkom! @ jaimi: Gefeliciteerd! Stilaan krijg ik er genoeg van, vandaag op dag 48.... en nog steeds niet het gevoel dat de menstruatie er aan komt. Nog een ergernis bij het stoppen van de pil: ik ben nu een goede 2 kilo aangekomen zijn er nog die aan komen sinds het stoppen? Ik hoopte eigenlijk om wat af te vallen..... Ook lig ik nu nog een met griep in bed, helemaal niet leuk!
@kikker ik hoop dat ik erg besmettelijk bent voor jullie en wat leuk mijn dochter word in maart 2. @zoesje hoeveel maart word je zoontje 3? Mijn dochter is van 6 maart. @tamara welkom meid. Hopelijk ben je snel zwanger. En idd leuke manier om zo aan een tweede te beginnen. Onze dochter is 2,5 om het moment dat nummer 2 geboren word. @mommysice13 leuk hoor een grote meiden kamer. Onze meid heeft al wel een mee groeibed daar slaapt ze al in sinds ze 14 maanden was omdat ze erg slecht in de ledikant sliep stootte zich vaak enzo en nu in de grotemeiden gaat het super. Moet wel bedenken wat ik moet doen als ik de commode weg haal uit haar kamer voor de baby. Denk iets van een ladekast ofzo. @mb90 vervelend zeg meid dag 48 alweer. Had je al een keer een test gedaan? Weet het niet meer. Ik ben niet aangekomen maar was ook aan de lijn. Dus voor ik zwanger werd 4 kilo afgevallen.
Hier de afgelopen dagen ook flink gezellig gemaakt. Ik verwacht mijn eisprong ergens deze week. Heb een licht wisselende cyclus (meestal 26-30 dagen, soms iets korter of langer nog) dus weet het niet exact. Welkom Tamamara @mommysince13: Mijn zoontje wordt in september 3. Ben wel blij dat we niet eerder voor een tweede zijn gegaan; vind de 2=nee peuterpuberfase best pittig, haha. Rond de 3 jaar schijnen ze weer 'lief' te worden Hier geen ontpil-symptomen gelukkig. Ben na de geboorte van zoonlief niet weer aan de pil gegaan. Duurde heel lang voor ik weer ongesteld was na zijn geboorte en toen was mijn cyclus echt 'all over the place'. Was geen pijl op te trekken. Daarom besloten eerst de natuur weer alles een beetje in regelmaat te laten trekken. En aangezien het nog niet zo lang weer redelijk 'op orde is' maar besloten ook niet meer te beginnen vanwege onze wens voor een tweede. Kan me nog wel herinneren dat mijn libido nog nooit zo hoog was na het stoppen met de pil vorige keer
@MB90; oef kan me heel goed voorstellen dat dat frustrerend is! Misschien toch een testje doen dan? hopelijk word je snel ongi, of beter nog zwanger @Kikker; ik heb ze ook niet meer, dat libido oeff.. manlief hoeft me maar een kusje in mijn nek ofzo te geven of me te knuffelen en dan wil ik al naar boven haha is eigenlijk echt heel erg wat die hormonen met je doen, ik zit er aan te denken om na de 2e een koperspiraal te nemen. @Miranda; ik denk dat ik er wel redelijk uit ben, ze heeft nu haar ledikant alleen dan met de spijlen er uit, dat gaat voor nu prima, willen die grote meiden kamer echt voor haar verjaardag doen. Ipv haar commode komt er een grote oude dekenkist (wel geverfd), voor speelgoed oid met ev. stoeltjes er naast om te kunnen kleuren. Naast haar kast wil ik een klamboe ophangen met allemaal kussentjes er onder, en dan aan het voeteneinde van haar bed een klein boekenkastje, zodat ze een soort leeshoekje krijgt onder die klamboe. wil wel rust creëren dus eerst eens kijken hoe het lijkt met alleen het bedje en die dekenkist. Wat betreft aankomen weet ik eigenlijk niet zo, ik heb een hele rare spijsvertering, ik ben een kleine dame van 1.58m woog voor ik zwanger werd van E. 46kg, door spugen toen 2kg afgevallen. uiteindelijk 16kg aangekomen met de zwangerschap, en binnen een maand na de bevalling zat ik (zonder er iets voor te doen) op 52kg, dat vond ik wel een mooi gewicht.. nu het laatste half jaar door stress afgevallen en woog ik de laatste keer 49kg. ik zou het niet zo erg vinden dus om aan te komen door het stoppen met de pil Door mijn postuur lijk ik erg jong, ik word in maart 24, maar mensen schatten me altijd 18 (soms zelfs jonger) krijg vaak ook wel negative opmerkingen over me heen omdat men denkt dat ik tienermoeder ben, of dat ze denken dat ik een zusje van manlief ben ipv zijn vrouw..
@Miranda hij is van 17 maart! Vlak bij elkaar dus @Mommysince13 oh dan zijn wij even oud! Hoe oud is je man? Wij schelen 6/7 jaar. Ik zie er denk ik wel ongeveer 24 uit, vl iets jonger
Ik weet bijna heel zeker dat ik niet zwanger ben he, maar toch kon ik het niet laten om te testen deze middag.... Negatief.. Mijn urine was wel zeer licht van kleur. Kan het zijn dat mijn urine dus te licht was en er dus nog een kans bestaat dat ik wel zwanger ben? Doe ik er goed aan om morgenochtend eens met ochtendurine te testen of ben ik nu helemaal gek aan het doen en zal het weer weg gesmeten geld zijn?
Ik moet zeggen dat het klussen voor n baby (of in mijn geval nog oefenen) mijn libido erg verhoogd. Herkennen jullie dat? Ps als je laatst menstruatie 10/1 is geweest is uitgerekende datum toch half oktober?
Nog een vraagje: gebruik voor t eerst ovulatie testen om te kijken hoe het met m'n ovulatie zit na al die onregelmatigheid (voor als we straks beginnen) volgens m'n app zou m'n ovulatie woensdag moeten zijn. Ik heb gister en vandaag zo'n testje gedaan en nog hagelwit. Zou dat niet al een licht streepje moeten zijn in aanloop naar m'n eisprong? Of is t of wit of een dikke streep?
@mb90; ik heb echt geen idee wat ik in jou positie zou doen, het liefst word je natuurlijk gewoon nu ongesteld.. Weet je ongeveer wanneer je je ei heb gehad of niet? @Wens09; half oktober indd, en wat betreft die ovu testen, volgens mij horen ze op te lopen van heel licht naar knal, geen idee eigenlijk heb bij E. getemperatuurd, nooit ovu-testen gebruikt was niet van plan om dat nu wel te gaan doen..
@mb90 had je voor de test veel gedronken of pas nog geplast? Ik zou persoonlijk niet te veel nog hopen dat je zwanger bent maar als je je er zelf prettiger bij voelt kan je natuurlijk morgen nog even testen met ochtendurine. @wens09 ik had bij me 1e ovulatietesten gebruikt en in het begin waren ze wit daarna licht streepje oplopend naar knal strepen. En je lichaam houd zich helaas niet aan een kalender het kan zijn dat je eisprong wat later is. Ik zou lekker door testen tot je een knaller hebt succes