Bezig voor een 2e en wat is het weer spannend

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miranda88, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    En mommysince leuke ideeën heb je voor de grotemeiden kamer;)

2. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Thanks! Ik probeer het nog even verder 😊

3. Tamamara

Tamamara Lid

14 jul 2013
    70
    0
    0
    Thanks allemaal!
    Voel me wel redelijk oud hier hihi!
    Ik ben 33 en vl is bijna 44

ik heb werkelijk nog geen idee waar ik nu ergens in mijn cyclus zit, maar als het net zo gaat als met dochter dan ga ik daar ook niet achter komen.
    Maar daar ga ik niet vanuit...

Waren jullie snel zwanger van de eerste?

Wat ontpillen betreft... ik heb het idee dat ik wel lekkerder in mijn vel zit momenteel, maar dat kan ook komen doordat we er nu voor gaan.
    mijn libido is er al wel op vooruit gegaan hihi

4. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @Mommysince13 dan zitten we echt dicht op elkaar! Toevallig zeg! :D :D

@wens09 dat libido verhogend kan ik heeel goed plaatsen haha! Zowel bij mij als bij vl. Bij mij meer :p hihi
    Ovulatietesten ben ik ook net mee begonnen deze cyclus. Ik heb ze van 2besure.. Ik ben begonnen een paar dagen voor m'n ei ongeveer en toen had ik wel een licht streepje erop al.... Heb nog niet echt een piek kunnen vinden maar ben zondag vergeten te testen en vandaag leek ie lichter. Als ie morgen weer lichter is en als m'n borsten morgen of overmorgen pijn beginnen te doen weet ik dat ik m'n eisprong heb gehad🙈
    @dure zwangerschapstesten.. Bij 2besure zijn ze heel goedkoop en gewoon goed! :D voor als ik een tuur streep heb of duidelijke streep daar op hou ik kv 2v5 en cb achter de hand hahaha

5. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    #145 Zoesje, 25 jan 2016
    Laatst bewerkt: 25 jan 2016
    @mb90 idd als je veel gedronken hebt/lichte urine hebt bestaat zeker de kans dat je met geconcentreerde urine wel een streepje hebt!

@Tamamara hihi ah valt mee toch! :D leeftijd zegt uiteindelijk niets!

Bij mij heeft het 8 maanden geduurd met de eerste.
    Ik ben nu ongeveer 2 jaar van de pil af, vond het niks.. Haha
    In juli hebben we de condooms aan de kant gegooid maar een beetje half half erom gedacht niet teveel bezig te zijn tijdens m'n eisprong (alsof dat werkt..... Maar niet specifiek dan klussen dus)
    En nu is 't alweer bijna februari 🙈 Sinds december hebben we echt gezegd we gaan nu echt gerichter naar de eisprong kijken. Daarom ben ik ook met ovu testjes bezig gegaan.
    Ik hoop eigenlijk niet dat het nu langer duurt dan bij de eerste, maarja dat hoopt niemand natuurlijk! Alleen besef me nu pas dat het nu ook al bijna 8 maand duurt 🙈

6. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Ik geloof men ogen niet!
    Dacht echt dat het niet kon.
    Maar duidelijker kan niet he

Bijgevoegde bestanden:

7. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Noooouuu mb90 wat super!! Gefeliciteerd!!!

8. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Waaah gefeliciteerd!! Super zeg!!

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Jeetje wat raken jullie allemaal snel zwanger haha! Kom hier met die besmetting!!
    @Mb90; Gefeliciteerd!!! (zit je nu op 4 weken toch???) Hoef je ook niet meer op je ongi te wachten haha :p

@Tamamara; bij de eerste was ronde 3 raak, hoop nu ook weer zo snel. Dat lekkerder in mijn vel weet ik niet, ben lekker veel bezig in huis dus heb niet zoveel tijd om daar over na te denken :p
    Maar libido is wel flink omhoog gegaan

@hier; Gister een beetje voorjaar in de achtertuin geplant, de bloembakken onder het raam bij de woonkamer geplant met bolletjes en voorjaarsbloemen, beetje opgeruimd (tja ik weet niet wanneer het niet meer kan haha) Hopelijk mag manlief van het voorjaar de voortuin doen en mag ik alleen commanderen waar het allemaal moet :p
    Zijn er trouwens meer dames die moesten stoppen met medicatie voor het zwanger worden?
    Ik heb Familiaire Cholesterolomie, wat inhoudt dat ik ondanks een gezonde leefstijl en gezond gewicht door een genetische aanleg altijd een verhoogd slecht cholesterol heb. Hiervoor slik ik sinds een jaar medicijnen (Simvastatine) deze mogen met een zwangerschap niet geslikt worden, dus een maand voor ik stopte met de pil daarmee gestopt in overleg met de arts. Wanneer ik zwanger ben wel bloed laten prikken hoe het cholesterol gehalte is.

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Als ik er trouwens over na denk, was E. in ronde 2 al raak..
    In augustus gestopt met de pil, 1 september dat jaar getrouwd en vanaf de huwelijksnacht condooms laten liggen. maar toen was mijn Ei al geweest. In oktober gerichter geklust, en in november begonnen met temperaturen, had in december 2012 positieve test, wat dus betekend dat mijn Ei van november hier nu rondhuppelt

11. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Dankje :D

Geloof het echt nog niet he.
    Net bloed laten trekken, vanavond uitslag ervan.

Volgens dokter 4 weken al, maar kan dat? De test geeft toch 1-2 weken aan?

12. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Hihi kan ik me voorstellen!
    Ja de werkelijke zwangerschap is 1-2 weken. Maar er wordt geteld vanaf "de laatste menstruatie" nu zal dat bij jou niet helemaal zo zijn. Dus ga er maar vanuit dat ze er altijd twee weken aan vast plakken na een positieve test

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    #153 Mommysince13, 26 jan 2016
    Laatst bewerkt: 26 jan 2016
    Die CB test geeft aan vanaf je eisprong, dus 1-2 weken, artsen, verloskundigen ed rekenen indd vanaf de eerste dag van je laatste ongi. dus 4 weken
    Maar pas zeker weet je het bij de eerste termijn echo :)wanneer ze het kindje gaan meten. voor nu gewoon van 4 weken uit gaan.

Manlief zei gisteren dat hij hopelijk over een half jaar kan gaan klussen aan de babykamer hihi

14. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @Mommysince13 zo dat was snel bij de eerste! En de besmettingen gaan snel hier dus wie weet haha!
    Hier in maart vorig jaar ongepland zwanger geworden maar helaas geëindigd in een mk met 7week. Dus dat was in principe snel dan. Alleen nu duurt het wat mij betreft wel lang genoeg haha :p
    Maar dat had ik bij de eerste ook. Precies op het moment dat ik echt zoiets had van ja eh sorry maar nu mag het toch wel een keer, was het raak :D hahah

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Het gekke is dat ik toen in september en oktober allerlei symptomen had, in oktober zelfs 4 dagen over tijd, en niks. ik zat mezelf echt gek te maken. In november druk gehad, ik ben bloemist dus zaten toen richting te kerst drukte voor te bereiden, sm werd in dec 50 en gingen in dec een weekend weg, dus daar voorbereidingen voor.. En in dat weekend weg in dec viel mijn NOD 5 dagen na nod getest, in de avond vlak voor we naar een bruiloft van een collega van M. gingen dus we zijn glunderend naar die bruiloft gegaan. we hadden ons beiden al omgekleed, was echt testen, wachten, huilen, blij zijn, en naar de bruiloft haha. Die hele avond blikken gewisseld met zijn tweeën. Mijn beste vriendin had een vermoeden na dat ze een foto had gezien van die avond ;)

Maar indd elke maand dat je bezig bent is eigenlijk een maand te veel

16. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hey meiden

Zo had veel te lezen haha. Reageer ff kort want zit op school.
    Mb90 van harte gefeliciteerd meid toch zwanger super zeg. Nu hopen dat we snel de rest aansteken haha.

Ik was bij onze eerste dochter januari 2013 gestopt met de pil en in juni 2013 had ik een positieve test. Eerste maanden natuur zijn gang laten gaan laatste 2 maanden getempt en ovutesten. Dit keer in oktober gestopt en jan een positieve test dus december al zwanger geraakt binnen 2 maanden dus en er helemaal niet mee bezig geweest.

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    trouwens, ik heb afgelopen zaterdag een beetje gezondigd, had zo'n onwijze zin in wijn, dus heb zo'n miniflesje gekocht waar je 2 glaasjes uit kan halen.. Dacht ben toch niet zwanger dus dan kunnen 2 glaasjes geen kwaad. ik drink normaal bijna ieder weekend in mijn eentje zo'n grote fles, maar wil nu toch wel minderen, eigenlijk gewoon helemaal stoppen met alcohol maar had er zo onwijs zin in!

18. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Mooie vruchtbare dames hier! Bij ons vorige keer ook snel, oktober zonder anticonceptie (was toen al wel gestopt met de pil) en begin januari raak na derde ronde. Toen geen ovulatie enzo getest. Voelde het wel meteen dat ik zwanger was (denk ik nu achteraf): snel buiten adem, rommelende/opgezette buik en toen ik niet ongesteld werd op de ochtend van m'n NOd (kon er de klok op gelijk zetten) dacht ik al: zou t?! En ja!

Ik heb toen alleen getest. Heel gek, wilde mijn man niet blij maken met niks. Dus toen ik de dag erna nog steeds niet ongesteld was èn een positieve cb test in m'n handen had heb ik t pad verteld. Nu hoop ik wel samen te testen! Lijkt me heel bijzonder.

Hoe is het bij jullie gegaan de vorige keer?

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Wij hebben samen getest willen we nu ook doen

20. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Vorige keer was met m'n ex en heb toen getest hij wachtte buiten, was heerlijk weer toen! Samen ernaar gekeken dat het streepje kwam! (Heb gerend😂)Geen idee nog hoe ik/we het nu doen. Waarschijnlijk ga ik te vroeg testen en verwacht ik dan nog geen streepje (maar toch testen....) en dan gebeurt het een x dat er wel een streepje komt en dan laat ik denk ik gewoon de test zien.
    Als ik t voor elkaar krijg om te wachten met testen tot nod of na nod (ga ik niet van uit) dan wil ik t wel samen doen.
    Dan moet het wel in het weekend vallen want doordeweeks is hij al heel vroeg weg elke dag

Deel Deze Pagina