Hoi meiden, Deze vraag zal al vaker voorbij zijn gekomen maar ik stel hem ook. Onze dochter zijn 3 en 6 jaar oud en ik wilde eigenlijk nog graag een derde maar mijn vriend absoluut niet. Nu begin hij vd week dat hij twijfelt aan een derde kindje. Hij krijgt kriebels. Ik vond het fantastisch want ik kreeg een sprankje hoop. Nu begin ik zelf eigenlijk te twijfelen. Vooral vanwege de kosten en opvang. Ik vind de kinderopvang heel erg duur. Ik werk ook flexibel en dus heb ik niet veel aan een kinderdagverblijf of gastouder. Buiten dit om.. Mijn ouders lopen al tegen de 70. Mijn schoonmoeder past af en toe op en mijn schoonvader absoluut niet. Maar is een derde kind ook zoveel duurder? Als ze op een sport gaan bijv? Dat kun je ook betalen van kinderbijslag bijvoorbeeld.. Ik hoor het graag van jullie!
Jammer dat er niemand is die reageert. Ik ben toch niet de enige die hierover nadenkt en dus twijfelt?
Hoi.. Ik kan je niet echt verder helpen want mijn kinderen zijn nog klein, dus nog geen sporten etc.. Wij willen ook een derde maar inderdaad ik denk ook aan zulke dingen. Opvang hoeven wij niet aan te denken want ik werk niet. Je zult niet veel aan mijn antwoord hebben, maar dan weet je in ieder geval dat je niet de enige bent die "twijfelt"