Bezig voor een 2e kindje en weer net zo spannend!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lady1985, Dec 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Vorige maand hebben we besloten dat we voor een tweede kindje willen gaan. We zouden het heel rustig aan doen en proberen er zo relaxed mogelijk in te staan onder het mom van 'we zien wel hoe het gaat'. Ik dacht dat ik dat wel zou kunnen maar poeh wat ben ik er (nu al) toch veel mee bezig in mijn hoofd! Dit wordt onze eerste ronde en ik had zojuist een bijna positieve ovulatietest (waarvan ik dus eerst ook had gezegd dat we deze achterwege zouden laten ;)) dus nu wordt t allemaal nog spannender!!
    Nog meer dames hier die in hetzelfde schuitje zitten? :D

2. dido

dido Actief lid

Apr 3, 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    He lady!
    Ik zit in het zelfde schuitje haha! Van de eerste was ik in de 2e ronde raak dus hoop dat we nu weer zoveel geluk mogen hebben!
    Ik had ook gezegd geen ovulatietesten te gebruiken maar vandaag heb ik ze toch mee genomen haha. Ik ben vorige week vrijdag ongesteld geworden dus zitten nu in onze eerste ronde. Vind het weer net zo spannend als bij de eerste! :D

3. Lady1985

Hoiii Dido! Wat leuk te lezen dat jullie er ook weer voor gaan. Haha, stom is dat hè? Je neemt je voor om er niet zo mee bezig te zijn maar dat lukt dan toch niet helemaal ;) Het is bij mij zelfs zo dat ik nu ineens ook een veel langere cyclus heb dan normaal. Alsof mijn lichaam t aanvoelt ofzo... Heel irritant! Zostraks weer getest met de ovutest en hij is weer een tandje donkerder, jeejjjj! Ik verwacht morgen of zondag dan eindelijk een positieve test...

Hopelijk voor jullie dat t nu ook weer zo snel raak is! Heb jij verder een beetje een regelmatige cyclus dan?

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Zelfs voor een derde wordt die spanning niet minder hoor!

5. Jaenne

Jaenne Actief lid

Nov 14, 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt wel of de spanning toeneemt bij ieder kindje ;)
    Ben er nu nog meer mee bezig dan ik bij de derde was :)

6. Lady1985

Haha, nee dat kan ik me nu ook wel voorstellen ja ;) Hier vandaag een positieve ovulatietest dus we hebben het zostraks maar even gezellig gemaakt :D Nu morgen nog een keer en dan is het weer afwachten geblazen... Zucht...

7. Noa1988

Noa1988 Actief lid

Jun 24, 2011
    319
    1
    0
    Wij gaan ook voor onze 2e :)
    1e ronde en voelde gister duidelijk mijn eisprong. Zou wat zijn als het meteen de eerste ronde lukt... NOD is nu de dag voor kerst. Zou wel een extra mooie kunnen worden zo :)

8. Lady1985

Leuk hoor Noa! Dan zitten we in hetzelfde schuitje want ik kan ook testen met kerst... Wat zou dat een mooi kerstkadootje zijn, haha.

9. Noa1988

Noa1988 Actief lid

Jun 24, 2011
    319
    1
    0
    Ik ben vandaag (al) ongesteld geworden. Dacht dat maandag pas me NOD zou zijn.
    Ik had 9 december een positieve ovulatietest en had deze maand dus een lutale fase van 11 dagen...
    Ik had vanaf me eisprong al last van krampen en steken en dacht echt dat het wel raak zou kunnen zij maar helaas :(

Hoe gaat het met jullie? symptomen?

10. amaryllis1986

amaryllis1986 Actief lid

Jul 30, 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer Noa1988 :(
    Hopelijk hebben jullie in de volgende ronde meer geluk!

Had mezelf ook voorgenomen om er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Helaas denkt mijn verstand daar anders over haha! Ieder steekje en pijntje voel ik en denk er de hele dag aan. Ik gebruik tot nog toe geen ovu testen, temperatuur niet en op de dagen rond mijn ei is het niet van 'levensbelang' dat we aan de slag gaan. Weet alleen niet hoe lang ik dat vol kan houden haha!

Share This Page