Zoals het nu lijkt onze iui misgelopen helaas. Net terug van de gynaecoloog en het lijkt alsof er vanacht of de dag ervoor een eisprong is geweest mn baarmoederslijmvlies was goed dus dat is een goed teken. Verder zou ik na deze ronde starten vanaf dag 3 met hormooninjecties omdat de clomid bij mij niet goed zn werk lijkt te doen. Maar ga vanaf volgende week dinsdag dus de 17e op vakantie en dan zou ik de 2e week op vakantie ongesteld moeten worden als ik niet spontaan zwanger geworden ben. Maar dan kan ik dus niet op dag 3 in het ziekenhuis zijn. Als ik niet uit mezelf ongesteld ben geworden en ook niet zwanger ben mag ik die laatste week starten met provera. Hoop dat mn menstruatie zich iets langer uit stelt inplaats van 14 dagen want dan zou ik misschien nog net optijd zijn. Kun je ook een paar dagen later in cylus starten met hormooninjecties voor nood weet iemand dit?
het is erg aan het protocol van het zkh en welke medicijnen let geloof ik ook mee. toen ik mijn prik schema kreeg waren er 3 optie gloof ik een op dag 3 beginnen, 1 op 5 dag van en een waar nog later werd begonnen. Nu ging dit wel samen met medicatie dat je cyclus stil ligt
Ik zou dit echt gaan overleggen met je behandelend arts. Uit jezelf de planning veranderen zou ik niet doen.