"Bezigheidstherapie": plaats en lees hier tips om het wachten te overbruggen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mijnhumpie, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dit lijkt mij nou nog eens een heel nuttig topic. Want we maken ons met z'n allen af en toe helemaal gek. Dat eeuwige wachten is zoooo frustrerend..!! Wachten. Waar dan ook op. Dus: wachten op je ei, wachten tot je kan testen, anything that drives you nuts! :)

Ik ben 31 oktober voor het eerst in bijna 4 jaar tijd (!) weer ongesteld geweest (ik menstrueerde niet ivm verklevingen waar ik 19 oktober aan geopereerd ben). Hoeraaaaa!!! En nu zit ik dus te wachten of en wanneer ik een eisprong zal krijgen komende maand. Ik ga vrijdag of zaterdag beginnen met ovulatietesten. Maar dat wachten tot dan he... pfff... ik zou nu al zo graag willen, haha!

Dus ik dacht: als we nu allemaal hier tips plaatsen als tijdverdrijf om het wachten wat draaglijker te maken, gaat het ons misschien wat makkelijker af.

Mijn afleidingsmanouvre voor deze week :D: mijn dochtertje is deze week jarig, dus druk druk druk met van alles regelen, traktaties maken voor op het kdv, huis aan kant en tussendoor nog werken. Hmm.. moet lukken toch?! ;)

Iedereen succes met 'wachten' en hopelijk levert het ons gauw het resultaat waar we zo op zitten te wachten!! :)

2. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Zou ook wel wat tips kunnen gebruiken, want ik kom er helemaal gek van. Eerst gewacht op mijn eisprong tot gisteren, nu wachten en hopen dat er een innesteling komt en daarna nog een week wachten tot mijn menstruatie( die hopelijk niet komt). Wachten, wachten, wacht, It drives me crazy!!:D

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hou grote schoonmaak
    mes planken en kasten uit,gooi dingen weg,sopje erdoor doe elke dat wat dan heb je de hele tijd wat te doen
    voor de rest ga lekker sporten,wandelen fietsen zwemmen,
    lees een boek of kijk een film

4. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Wat een goed id!!! Ik maak mezelf ook helemaal gek en ben vanaf me ei nergens anders meer mee bezig, goed id om elkaar hier wat tips en adviezen te geven om ergens anders mee bezig te zijn :D Ik ga vanavond maar eens lekker op de bank een goede serie of film kijken want me vriend moet toch naar school. Morgenochtend huisje schoonmaken en s`middags komt er een vriendin thee drinken..tot zover weet ik iets beters als piekeren...;) haha

Wel super dat je na zo`n lange tijd weer ongi bent geworden, nu weer wachten op je ei...pff dat wachten altijd he!!! Snap dat het heel spannend voor je is!! En hoop dat je ei snel komt :D

5. Kitty87

Kitty87 Actief lid

2 nov 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees alweer goede ideeën! :)

Ik heb mijn WII weer eens aangesloten, wat in ieder geval al voor een aantal uurtjes aan afleiding heeft gezorgd.. :-D

Sterkte met het wachten allemaal! Is zoo moeilijk en duurt zo vreselijk lang...!!:$

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Miss moet ik die ook weer eens een keer gaan gebruiken. Ding staat al 3jaar in de kast en balance board onder de salontafel ahahaha.

7. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL

Jaaaaaaaaaaaa!!! Dat is een goed idee!! Ga ik ook maar eens doen. Lekker Mario Karten, leuk leuk!! :D

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Bij mij is het vooral wachten tot ik een baan vind en totdat mijn man er aan toe is... hoe lang nog... don't know :( We hebben wel afgesproken om eind maart (na onze vakantie dan en we zijn dan 1 jaar getrouwd) om te kijken hoe we ervoor staan....
    Maar wachten is het dus!
    Ben nu druk bezig met zoeken van werk (is zeker een afleiding)

Verder leef ik naar de leuke dingen toe, verjaardagen, Sinterklaas, Kerst e.d. en ben ik niet bezig met: het duurt nog zo lang tot..... ook kan ik ontzettend genieten van bijvoorbeeld een schaatsperiode of gewoon lekker film kijken. Dan is zo maar weer een dag om.

Ben zo nu en dan lekker druk in huis bezig, alles weer netjes en schoon maken, laatst weer vreselijk veel weggegooid, wat ruimt dat heerlijk op zeg.

Zo nu en dan ben ik vreselijk verslavende, urendurende spellen aan het spelen. Goh, dan gaan de dagen snel zeg (al was ik liever aan het werk geweest hoor, haha) Verder breng ik mijn tijd hier door :)

Ook geniet ik van het feit dat we nog nergens rekening mee moeten houden als we zomaar een keer een dagje weg/ avondje uit willen en daarna kunnen uitslapen.

Trek ik het echt niet meer dat praat ik erover met mijn man, gelukkig kan en helpt dat.

Wat ook kan helpen: zoek een leuke nieuwe hobby, al is het alleen maar die puzzel van 1000 stukjes eindelijk eens in elkaar zetten.

Deel Deze Pagina