Zou het goed zijn??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jeluki, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeluki

Jeluki Nieuw lid

27 jun 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Vorige week heb ik een positieve zwangerschapstest gehad, heel blij aan de ene kant! Alleen we durven nog niet heel blij te zijn gezien het laatste half jaar: heb eerst een miskraam gehad en daarna was ik weer zwanger maar dit is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap geworden. De angst zit er nu behoorlijk in dat het weer mis zal gaan.
    De gynaecoloog wilde me al vroeg zien om te kijken of het weer een buitenbaarmoederlijk is.... dus moest vanmorgen komen voor een echo. (ben morgen 5 weken zwanger).
    Ze zei van te voren wel al dat er zeker een kans is dat ze nog niks zou zien, nog te pril maar ze wilde het toch proberen. Helaas zag ze nog niks, ja heel even twijfelde ze maar durfde er geen uitspraak over te doen. Ook lag mijn baarmoeder naar voren gekanteld tijdens de echo en dit maakte het nog moeilijker zei ze. Nu moet ik over een week weer terug komen...maar ben helaas niet gerustgesteld geworden, had toch echt de hoop dat ze me kon vertellen dat t goed zat....maar helaas kon dat nog niet.
    Met hoeveel weken zagen ze bij jullie iets op een echo????

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Poe kan me goed voorstellen dat het nu heel spannend is gezien je mk en bbz.
    Bij deze zwangerschap heb ik een echo gehad met 5w3d. Hier was een klein vruchtzakje op te zien. Doorsnede volgens mij 1 cm?
    Maar laat je niet leiden door de antwoorden die hier komen hoor. Stel dat je een late innesteling hebt gehad, dan is een vruchtzakje natuurlijk ook pas later te zien.
    Ik hoop voor je dat alles goed is!

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Precies, een late innestelling of kan met zo n vroege echo al zoveel uitmaken..

Ze zei al vantevoren dat er ws nog niets te zien was toch?

Zelf ben ik ook daarom van die vroege echos afgestapt.

Heb bij deze zw ook bewust pas na 7 weken een afspraak gezet voor een echo (heb 5 missed abortions gehad en dus medische indicatie voor vroege echos), omdat ik gelijk duidelijkheid wilde hebben.

ALs je een vroege echo hebt, en je bevruchting was toch later, of de innestelling heeft er langer over gedaan, zit je voor niets een week, of 2 weken in de rats.

Nog niet ongerust worden, op dit termijn is er nog zo weinig te zien..

ja er zijn vrouwen die al met 5.3 weken een hartje zagen, maar ook die dat pas voor het eerst zagen rond 7 weken.

Even volhouden nog hou je taai en op naar een volgende mooie echo!

4. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Ik kon ook niet wachten voor mn eerste echo en ging ook rond 5 weken.. Ik dacht het mooiste moment van mn leven mee te maken, maar helaas pindakaas, nog niets op te zien :) Ze zag wel iets wazig wat kon wijzen op een vruchtzakje, maar kon haar der ook nog niet over uitspreken! De volgende echo was bij 8 weken en toen was er een kloppend hartje te zien.. Ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar komop positief denken. Nog een weekje op de tanden bijten ! Veel succes

5. Jeluki

Jeluki Nieuw lid

27 jun 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!
    Ik heb zelf aangegeven niet te vroeg willen te komen zodat er niks te zien zou zijn maar de assistente gaf aan dat ik maar gewoon ff moest komen gezien de geschiedenis.... Laten we hopen dat er over een week meer duidelijkheid is! Nog ff doorbijten idd....... moeilijk haha

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    bij mij hebben ze met 6 weken en 2 dagen een echo gemaakt ook ivm kans op bbz... zagen duidelijk vruchtzakej ed

7. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je angst, zelf zijn we al 4 jaar bezig. Twee keer een mk gehad, na Icsi beh. Nu 1 1/2 jr later spontaan zwanger. Ik ben zelf ook erg bang voor een mk. Ik moest van de ha naar de vk, omdat het nu om een spontane zw gaat. Maandag hebben wij de echo.

Ik hoop echt voor jullie dat jullie volgende week positieve berichten krijgen.

8. Jeluki

Jeluki Nieuw lid

27 jun 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    P26, gefeliciteerd!! Dan zitten we allebei in spanning.... elke dag is er eigenlijk een teveel maar zit niks anders op.
    We gaan duimen voor een goede echo voor jullie en voor ons!!!

9. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat gaan we zeker doen, ik ben de dagen al aan het aftellen.

Deel Deze Pagina