ARMBAND verloren op Negenmaandenbeurs

Discussion in 'De lounge' started by carol78, Feb 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carol78

carol78 Actief lid

Mar 27, 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    Hoi meiden,

Vrijdag 16 februari jl. ben ik helaas een dierbaar bezit verloren op de RAI in Amsterdam (negenmaandenbeurs/huishoudbeurs). Vandaar dat ik me maar even in de lounge meld.

Het gaat om een armband bestaande uit oude dubbeltjes, met de afbeelding van koningin Wilhelmina erop. De dubbeltjes zijn bol geslagen en zitten rechtstreeks aan elkaar verbonden. De armband sluit door middel van een haakje en een oogje en heeft geen veiligheidssluiting.

De armband zal niet veel waard zijn, maar heeft voor mij een grote emotionele waarde aangezien hij van mijn oma is geweest.

Heel graag zou ik hem daarom terugkrijgen! Dus heb je hem gevonden, mail me alsjeblieft!

Groetjes en alvast bedankt,

Carol

2. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    heb je ook al melding gemaakt bij de rai?

succes hoop dat je hem terug krijgt

3. carol78

carol78 Actief lid

Mar 27, 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    Hoi,

Ja ik heb gisteren toen ik thuis was meteen gebeld. Nog niets. Of ik vanochtend wilde terugbellen, want dan werden weer alle 'bakjes' ingezameld.

Dus vanochtend weer gebeld. Nog niets. Ik probeer het maandag weer, als de beurs is opgeruimd.

Baal er erg van! Ik heb ook al verschillende advertenties op verloren/gevonden sites geplaatst, dus ik ben benieuwd. Ik ga er maar niet vanuit dat ik hem terugkrijg...

Groetjes Carol

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Das knap balen. net wat je zegt. voor anderen is het niets waard maar voor jouw des te meer. hoop ook dat je hem terug krijgt. zou lekker op forums blijven vragen aangezien een groot gedeelte wat daar loopt vast wel ergens op een forum zit.

Succes meid.

xxx

5. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nou ik hoop voor je dat je hem weer vind, en dat de vinder eerlijk is geweest.

6. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Dat is echt vervelend, ik hoop voor je dat je hem terug krijgt en zoals mensi zegt, dat de vinder eerlijk is.
    Veel mensen zijn helaas niet zo.

Share This Page