ik heb nu alweer aardig wat bloed verlies. tampon erin en dan is hij maar heeeeel ietsjes vies. (sorry) ik heb een beetje op internet zitten surfen over baarmoeder halskanker een een uitsrijkje maar ik maak mezelf volgens mij helemaal gek! ik heb ook een bloedverlies na de sex en ook abnormale afscheiding gehad afgelopen weken en nu tussentijdsbloed verlies. (en geen sex giseren) Het lijkt er allemaal wel op. ook omdat ik wel wat overgewicht heb was dat ook een risico factor. ik denk dat ik er goed aan doe binnenkort voor de zeerheid ene uitstrijkje te laten maken. Of zou ik me allemaal van alles gaan verbeelden en wordt ik paranoide? Wat nou als het wel idd verkeerd is? en onze kinderwens dan? brrrrrr, ik moet er niet aan denken dat er bijv. nu dat wordt geconstateerd.... Sorry maar ik wou het even kwijt. ben een klein beetje teneergeslagen. Dikke kus Swiggy
he meid! Laat je niet gek maken door zelf te gaan dokteren, laat dat maar aan de artsen over... (die hebben er dan ook lang voor gestudeerd). Als ik jou was zou ik gewoon eens naar de ha gaan en luisteren wat die erover te vertellen heeft. Laat je dan weten wat ie heeft gezegd? Knuf Jelske
Ik denk ook altijd dat ik iets heb. En hoe meer je leest, hoe ongeruster je wordt. Ga gewoon even naar de huisarts maandag, die kan dan je bezorgheid wegnemen. Het komt maar heel weinig voor, Ik heb ook tussentijds bloedverlies gehad. Zowel na de sex, maar ook zonder sex. Het bleek dat ik een goed doorbloede baarmoeder had. Het zal allemaal wel meevallen.
ok pfffff ik denk wel dat ik maandag ff langs de HA ga dan. En natuurlijk laat ik het jullie weten! IIG bedankt voor jullie steun! Waarschijnlijk is het niks hoor en maak ik mezelf idd gekkie, maar je weet maar nooit. Het zijn wel vrouwlijke organen... netzoals bij mij als bij mijn vriend ben ik heel voorzichtig met dat soort dingen. IIG bedankt meiden en ik laat het jullie weten! DIkke kus Swiggy
@Swiggy: gewoon morgen even met de HA bellen... al is het maar voor je eigen geruststelling. Gezien je leeftijd is de kans op baarmoederhalskanker al niet zo groot... het kan heel goed zijn dat je gewoon een zwak adertje hebt dat door ontlasting of sec steeds knapt... Maar zou het lekker met je HA bespreken... hou je ons op de hoogte? succes ermee en ga maar niet meteen van het ergste uit meid
Hallo, Je kunt idd ff de HA bellen maar ik zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was hoor.... Heb dat ook 2 keer gehad de laatste keer ongeveer 10 maanden geleden voelde me net een freak met zo'n rare dingen toen was ik ook net bij mijn huidige partner... nou dan kun je al dat bloedverlies niet echt gebuiken (als je snapt wat ik bedoel) geloof dat ik bijna 2 maanden af en aan op de raarste momenten en tijdstippen bloedverlies had.. HA gebeld en vertelde mij dat het vaker voorkomt, dan is je cyclus erg in de war en van slag en kan ook te maken hebben met stress werd mij toen verteld. (dat was voor mij op dat moment wel van toepassing) Ik hoefde pas terug te bellen als het langer dan 3 maanden aan zou houden. Ik hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal. Ik hoop dat het bij jou ook gewoon een in de "war" cyclus is. Liefs Zomaar.
ja de mijne is wel in de war! Ik ben net vreselijk ongie geworden! Balen! Veelste vroeg namelijk kijk maar naar mijn banner... nou ja verder naar de volgende ronde. Kus Swiggy ps ben maar niet meer naar de ha geweest...
Nu heb je gelukkig wel weer duidelijkheid. Een rare korte cyclus, maar goed, je weet waar je aan toe bent! liefs Jelske
Als de volgende weer zo kort is, zou ik me wel ff bij de HA melden denk ik. Succes met de volgende ronde meis, hopelijk issie nu weer 'normaal'.
nee en nu is het weer afgelopen... hier wordt ik een beetje gek van. Gisteren een super tampon in en ik dacht dat ik ongie was maar met avondeten er uit gehaald en schoon! Gisterenavond met douchen en zo er na schoon niks!? En vanochtend een klein beetje... pffffff! Moeilijk! Mijn lichaam is wel een beetje vreemd bezig! En die dikke aders over mijn borsten zijn ook nog steeds niet weg.... Kus Swiggy