Ik heb vaak last van nachtelijk zweten, echt dat je alles kan uitwringen en overdag krijg ik het maar niet warm. Kan dat ook te maken hebben met ontpillen ? Wie heeft daar ook last van?
Nu je het zegt........ IK heb dat een tijd terug ook gehad! Dus nu zit ik te denken...... dat het dan miss ontpillen is geweest? Ben ook wel benieuwd of meer dit hebben meegemaakt? Groetjes Esther
ik heb het ook, maar ben al 11/2 jaar van de pil af. Ik zit wel dicht bij NOD, misschien heeft het daar iets mee te maken.
Ik herken het van mn vriend. Maar daar zal het zeker niet met ontpillen te maken hebben, haha. Hij heeft een tijd enorm ongezond geleefd en was toen ook te mager. Nu hij gezond leeft en goed op gewicht is, is het heel veel beter geworden maar hij zweet 's nachts nog steeds.
grappig dat ik dit hoor. Ik heb dit sinds mijn dochter is geboren gekregen. Daarvoor had ik dat nooit.. 's nachts word ik wakker helemaal nat, echt vies. Maar heb dat dus alleen de dag voordat ik word, en soms een paar dagen tijdens mijn , daarna is het weg.