ik zit al heel lang te denken aan een tattoo. maar nu ben ik zwanger mag ik nu wel een tattoo laten zetten. of mag dat nu niet. wie kan me helpen.
Hahahaha ik heb het zelfde, wil al heel lang een tattoo erbij (heb er al 2) maar weet nu pas echt wat ik wil. Er is mij aangeraden om te wachten tot na de bevalling en zelfs dan nog liever een paar maanden te wachten ivm je hormonen. Ze konden mij de kleur dan niet garanderen. Na de bevalling worden er nu dus 2 tattoo´s gezet, ik heb op mijn pols de naam van mijn zoontje staat, daar komt na de bevalling de naam van dit kindje ook bij staan en wordt er een armbandje van gemaakt. De andere is een vlinder die op mijn schouderblad komt, die symbool staan voor ons vlindertje. Op mijn enkel heb ik een tribel staan met een ying yang. Wat voor een tattoo wil je?
ik twijfel nog een beetje. heb meerdere mooie gezien. heb 3 opties voor mezelf. een ster, een vlinder of een hart met vlammen. maar denk dat het een ster of vlinder word. en misschien de naam van de kleine. maar die wil papa al laten zetten. liefs
Ze raden het idd af tijdens de zwangerschap, piercings ook trouwens (ik geloof ivm teveel bloeden ofzo)
Wel heel erg leuk, maar de naam van de kleine kunnen jullie toch beide laten zetten? Ik heb er bewust voor de namen van mijn kinderen gekozen, ze blijven hoe dan ook mijn kinderen Ik ben helemaal weg van 1 vlinder, die is niet open maar een beetje dicht. De vleugels staan dan omhoog en staan een klein beetje open. Ik heb die gezien bij het programma, miami inc op discovery.
heb ik tenminste nog ff de tijd om goed na te denken wat ik wil moet sowieso nog tot maart wachten en dan nog een paar maanden omdat ik borstvoeding wil geven. dus we zullen zien.
vriend van mij is tatoeeerder en hij zegt dat het niet mag omdat de inkt in de bloedbaan van de moeder bij de baby komt.
ik heb toen ik zwanger was van mijn dochtertje wat ik toen nog niet wist een tattoo laten zetten en is beginnen te onsteken en toen is de kleur eruit getrokken dus ik kan het niet aan raden om een tattoo te nemen
een vriendin van me heeft ook tattoo gezet terwijl ze zwanger was, en de gehele tattoo is weg, hele inkt is er uit gekomen. Werden eerst allemaal korsten die er 1 voor 1 af vielen..
Ik ga straks ook een tatoo erbij laten zetten (krijg ik van mijn man i.p.v. een sieraad oid). Wil graag iets van een armbandje laten tatoueren. Maar mij werd inderdaad ook aangeraden om dit pas een paar maand na de bevalling te laten zetten. Mijn man laat trouwens de naam van ons kind op zijn bovenarm tatoueren bij het hart wat hij al een keer heeft laten zetten.
Ik heb afgelopen mei ook een tattoo laten zetten en ik moest toen een papier tekeken waar onder andere de vraag op stond of ik zwanger was. Dus ik denk ook dat het niet verstandig is.
indd wat mirell zegt klopt een maad na me bevalling heb ik toen me 3e tattoo laten zetten met naam van onze zoon nu ga ik weer een maandje of wat na deze bevalling een tattoo zetten 1tje met naam van ons meisie
Ik wist wel dat ik zwanger was, toen 9 weken, maar heb wel een tattoo laten zetten. WANT, ik kon niets vinden op internet of het mocht of niet en ik heb het in Thailand gedaan. Het is echt een hele mooie en spirituele. Was toen in Thailand en wist/ weet niet of en wanneer ik er weer kom. En deze man staat heel hoog aangeschreven, heeft ook Angelina Jolie etc. getattooeerd. Dus ik heb het wel gedaan. Het is met een bamboo staaf gezet, dat gaat minder diep in de huid en geneest heel snel. De tattoo ziet er nog steeds super uit.
Ik heb mijn afspraak moeten afzeggen Mijn tatoeëerder doet het gewoon niet bij zwangere vrouwen. Jammer, maar helaas. Moet mijn Phoenix nog langer wacht tot het af is Ik heb btw wel een speciale piercing voor mijn navel gekocht... Eentje die meerekt met de tijd Heb hem nu nog niet in, maar binnenkort moet ik wel...
Hoi Laurhen, Gewoon bij de Tatoo/piercing shop gevraagd Daar moeten ze hem waarschijnlijk wel hebben. Het is gewoon een plastik piercing. Succes!
Ik heb er afgelopen maanden ook geen meer laten zetten,zolang ben ik nog niet eerder NIET getatoeerd,nadat ik er mee begonnen ben dan! haha