hallo allemaal, ik heb even een vraagje ik ben nu 18 maanden geleden gestopt met de prikpil na 10 jaar gebruik en heb me voorgenomen om niet te snel naar de dokters te gaan rennen maar ik moet toegeven dat ik de laatste 8 maanden al regelmatig ongesteld ben en de laatste 4 mnd heb ik na mijn eisprong zeer scherpe steken in mijn zo te voelen eierstokken. Dit duurt tot de dag dat ik ongesteld word.. en dan ben ik het 1 dag heftig en een dag normaal. Ik zie er nogal tegenop om volgens regels te gaan proberen en mijn huisarts zegt ook doe maar lekker 2 a 3x per week komt het wel goed. Nu begin ik toch wel te twijfelen..... is dit wel normaal die pijn het is net of ze met messen steken... Bedankt voor je antwoord.... gr emma
Hi Emma, Ik begrijp dat je heel graag zwanger wilt worden en dat je van mij wilt weten wat de oorzaak is van de steken die je voelt. Het klinkt inderdaad als pijn aan je eierstokken. Als je hierover twijfeld dan moet je gewoon even naar je huisarts gaan. Ik kan het helaas vanachter de comp ook niet exact zeggen wat het is en wat de reden is. Sterkte! Imke
bedankt voor je antwoord ik ga eerst nu ovulatietesten proberen en na onze vakantie ga ik voor een doorverwijzing naar de huisarts ! Thanks ....