Hoi mammies, De titel zegt het al; wat vinden jullie (kindjes) leuk aan speelgoed rond deze leeftijd? Wij hebben een bon met flink bedrag van de Intertoys gekregen en ik merk dat zoontjelief alles steeds interessanter gaat vinden. Reacties met foto's zijn welkom!! 😊
Een activity center voor in de box, iets om achteraan te kruipen, O'ball, eerste zachte popje, iets leuks voor aan de wagen.. Vooral kleine dingen dus, op die leeftijd zijn ze snel tevreden. Qua grotere dingen de activiteitentuin van little tykes (maar wordt pas leuk als hij zelf kan zitten) Kun je de kaart niet nog een tijdje bewaren of vast iets kopen voor als ze wat ouder is (loopfietsje, duplo, poppenwagen/loopwagen, glijbaan of zandbak voor in de tuin)
Toet toet auto's of zoef zoef dieren. Daar kunnen ze nu een beetje mee beginnen te spelen en over 3 jaar ook nog, maar dan op een hele andere manier. Mijn neefje heeft hier érg lang mee gespeeld.
Mijn dochters (7 maanden) favorieten zijn momenteel rammelaars en Freddie de vuurvlieg van Lamaze. Voor de rest is ze gek op felle kleurtjes en spiegels. Om eerlijk te zijn zou ik er bijvoorbeeld een grote doos duplo bij kopen voor over een tijdje en niet alles besteden aan iets voor nu.
Mijn zoontje is net 6 mnd en heeft met sinterklaas de vtech babywalker gekregen. Hij kan nog niet zitten of staan, maar dat hoeft niet. Het speelpaneel kan je nl van het looprekje afhalen en hij vindt de knopjes, lichtjes en muziekjes geweldig.
Die inderdaad! Die is écht top! Daar hebben ze hier heel lang mee gespeeld. En V-tech is gewoon kwalitatief ook goed en mooi speelgoed. Zijn geld helemaal waard. Vtech Baby Walker | Intertoys
Mijn dochter is vsndaag 7 maanden en heeft dit van sinterklaas gekregen Beat bo kan ze mee dansen en luisteren. Dansen nu nog niet natuurlijk maar de muziek en kleuren vind ze erg leuk En haar echte favoriet is een geel doosje waar 6 speel eieren in zitten. Dopjes kunnen eraf en eitjes kun je indrukken. Rollen ook weg. Dus ze kan er achteraan tijgeren. Tomy's verrassingseieren heet dat.