Op internet is er een scala aan flessenverwarmers te vinden, maar bij de meeste recensies is toch te lezen dat het erg lang duurt voordat je een flesje melk hebt verwarmd. Ons hummeltje is erg ongeduldig en wil graag binnen enkele minuten zijn flesje wanneer hij honger heeft Wie o wie heeft er goede ervaringen met flessenverwarmers en welke is aan te raden? Het zou ook handig zijn wanneer we de flesjes in de auto kunnen opwarmen. Iemand suggesties?
Ik zat er altijd mee te kwallen dus wij zetten nu de fles (waar de poeder in gaat met water) in een bak kokend water en dat is binnen 3 minuten op temperatuur. Dan gieten we het over in de dr. Brown fles. Het lijkt heel omslachtig maar ging hier een stuk sneller dan met de flessenwarmer van de prenatal (waar wel een autostekker bij zit).
uhm...geef je borst of flesvoeding? Bij flesvoeding kun je eerst water in de magnetron opwarmen en daarna de poeder erbij. Is zo klaar. Bij borstvoeding is het voor de melk niet goed als die heel snel verhit word, je verliest dan kwaliteit van de melk. Du sdan is wat langzamer opwarmen beter... Een warmer die binnen 3 minuten een fles warm heeft klopt niet, dit gaat dan te snel. Het water in de warmer kan dan wel warm zijn, maar de inhoud van de fles heeft meer tijd nodig om op temperatuur te komen dan die 3 minuten
Wij hebben de flessenwarmer van bo jungle. 90 cc is in 2:20 min opgewarmd. We moesten even goed kijken hoe t werkt, maar ik vind t nu ideaal. Je moet even goed kijken, je hebt ze met en zonder autostekker.
Wij hebben ook een flessenwarmer alleen heb ik het nog nooit gebruikt. De fles water gaat in de magnetron. Als ik weg moet en weet dat er geen magnetron is (of niet zeker weet) dan gaat het warme water in een thermoskan. Ik heb een kleintje die het water lang warm houdt.
Difrax flessenwarmer. Alleen dan moet je dus ook difrax flessen hebben en hij is best prijzig. Magnetron werkt nog het snelst!
Dit! Wij deden het zelfs zo dat we s avonds een thermosfles heet water mee naar boven namen, zodat we snachts niet naar beneden hoefde. Ook op vakanties is het ideaal.
Ik kook altijd gewoon water, doe dat in een ijzeren bakje (net zo hoog ongeveer als de fles) en zet hier het flesje in. Is binnen enkele minuten precies op de juiste temperatuur!
Ja ideaal. Zo maakten we alle flessen. Moet je een keer onverwachts weg, dan staat het al klaar. Ook voedingen deden we alvast in voedingstorentjes. Kon ik 's nachts bijna mijn ogen dichtdoen bij het maken van de fles haha. Bv live geven is vast het makkelijkst. Hoe het zit met opwarmen van moedermelk, geen idee.. Kon uit je verhaal niet opmaken of je kv geeft of moedermelk.