Meisjes sommige van jullie hadden mijn verhaal hier ook gelezen dat ik 19-11 na de kijkoperatie tehoren had gekregen dat me eileiders verkleeft zijn en dat ik naar me verzekering moest kijken voor ivf! maar ik kreeg nog een gesprek met een andere gyn ,en die heeft toen gezegt dat hij nog een eileider operatie aan wou proberen.. nou die operatie heb ik maandag gehad , en en en en en en ..... MIJN EILEIDERS ZIJN WEER OPEN dit had ik gewoon niet kunnen dromen ! ik ben zo blij ! ze hadden het er eerst over dat er miss 1 open komt of operde, maar allebij 2 open had ik echt niet kunnen dromen ! zo zie je maar dat het gelukkig niet meteen het einde betekend ! ik wou dit ff met jullie ook delen liefs gaby
WAUW! Meis wat een nieuws! Mag je nu weer gelijk gaan klussen voor een beebje of moet je daar nog even mee wachten ivm de operatie? Hopelijk hebben jullie snel een positieve test en een mooie beebje!
dank jullie meisjes ik wou het ook graag ook met jullie delen,dat slecht nieuws gelukkig niet altijd het einde betekent . ik mag zo'n 5 a 6 weken niet klussen, alles moet binnen in nog helen .. ze hebben het toch open gesneden en gehecht.. maar ik heb ook nog eens pco dus ik moet zoieso wachten op de afspraak begin maart met de gyn want dan moet ik eerst aan de ongie opwekkers en dan pas weer aan de clomid .. maar ik ben echt zo blij
Jemig meid! Gelukkig heb je een mooi vooruitzicht want ze doen het allebei weer! Dat ze zoiets kunnen,ongelofelijk!
ja ongelofelijk hé ik had dit ook echt niet verwacht gewoon.. ik kan ook niet wachten dat we nu voor het ''ECHT'' kunnen gaan klussen
Wat super zeg Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Geniet maar van het goede nieuws! En op naar het volgende supernieuws Liefs Dreamer