Snap er niks meer van..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hopelijksnel, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Hallo,

Heb weer iets raars volgends mij, snap er niks van iig..
    Ik heb clomid geslikt en ben al een aantal keer terug geweest voor follikelecho's, zo ook zondagochtend. Toen had ik aan de linkerkant een follikel van 12,6mm ongeveer en dit was dag 16, gaat niet echt snel dus en dat was ook wat de gyn zei. Nu had ik gisteren buikpijn/kramp en heel veel slijmverlies en dan echt van die draden dit past dus echt bij een eisprong maar dat kan volgens mij helemaal niet als die follikel nog zo klein is... geloof ook niet dat binnen een dag zo gegroeid is. Vind dit echt vreemd..
    Zou dus ook betekenen dat de clomid 50 z'n werk heeft gedaan want dan valt m'n cyclus binnen de 35 dagen en dat ophogen nu nog niet hoeft wat de gyn wel van plan is..
    Nou ja morgen moet ik terug dus ben benieuwd wat ze zeggen.

Liefs D

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Die "eisprong symptomen" zijn onder andere een gevolg van oestrogeen en kun je dus ook gerust op andere momenten krijgen, zelfs tijdens je lf. Het hoeft dus je eisprong helemaal niet te zijn, hoewel je eitje ook best ineens een groeispurt gemaakt kan hebben.

Succes!

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Het kan wel hoor opeens zoooo snel groeien ik had vrijdag een paar Follikels van 10 mm en gisteren opeens 2 van 16 mm en nu zit ik in de wachtkamer om te kijken of ze nu groot genoeg zijn voor de pregnyl.

Ik heb door de clomid ook vaak meer afscheiding en de kramp kan ook komen door het groeien van de follikels.

Succes! Ik ben benieuwd wat er te zien is morgen op de echo.

4. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    :)Bedankt voor jullie reactie dames!

Begin net met de mmm en het is allemaal nog zo wennen.. iedere keer die hoop en dan weer die teleurstelling, vind het nu al zwaar en begin net!

Had dus nu de hoop dat het een eisprong was maar kan dus ook niks zijn;)

Succes Mavi Derya! Hopelijk zijn ze groot genoeg;)

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    En ben je geweest? Hebben ze iets kunnen zien op de echo. Ik heb gisteren de pregnyl gezet dus vannacht is mijn eisprong. En dan over 14 dagen testen.

6. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Ow spannend! Nou hopelijk is die test over 14 dagen positief, duim voor je;)

Ben geweest vandaag maar ben niet veel wijzer geworden. Gyn zei het kan wel of geen eisprong zijn geweest.. tja..:( zover was ik zelf ook al! Over een week bloedprikken, dus nog even spannend.
    Nu wachten op menstruatie en anders beginnen met primolut een daarna wel Clomid 100mg.

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ooo daar schiet je ook niks mee op.. ik moet ook woensdag bloedprikken.

Maar je kan toch ook gewoon zwanger zijn deze ronde??

8. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Jep zwangerschap zou natuurlijk ook kunnen.. ook nog maar een testje wagen als de menstruatie uitblijft;) Durf daar alleen echt nog niet op te hopen...

Heb je iets gevoeld van je eisprong? Ik zou zo blij zijn als ik überhaupt een eisprong zou hebben dan kun je tenminste gericht iets gaan doen..

Zijn jullie al lang bezig?

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb niks gevoelt maar hij springt 36 uur na de inject pregnyl dus dat is straks om 2.00 uur..

We zijn met de 5de ronde bezig vanaf oktober..

Bij mijn eerste heeft het maar twee maanden geduurd met clomid. En bij de tweede 7 maanden eerst 6 maanden clomid 100 en daarna 1 ronde puregon spuiten en zwanger daarna..

en nu alweer 3 rondes puregon spuiten achter de rug maar daar lukt het nu niet mee. Ik heb of te veel of geen follikels
    dus maar weer aan de clomid 100.

Ik duim voor je dat we allebei een positieve test hebben over 2 weken

10. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Wel even laten weten over 2 weken he! Ben benieuwd;)

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Een follikel kan 2 mm per dag groeien en het slijm geeft aan dat de eisprong dichtbij is maar nog moet komen dus het kan zeker :)

12. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Ben erg benieuwd Nephthys;) Nog even geduld...pff

13. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ga zaterdag beginnen aan mn 4e ronde menopur... hiervoor clomid gehad, maar daar reageerde ik niet op. we zijn al meer dan een jaar bezig, omdat mijn huisarts mij meer dan een jaar heeft laten 'wachten'op mijn menstruatie. Ik heb al een dochter van 6 waar ik zonder problemen binnen twee maanden zwanger van raakte. en nu ineens dit.... ik snap helemaal niets meer van mijn lichaam. K zit er ook wel een beetje doorheen op dit moment. Baalde zo dat mijn menstruatie doorkwam. Normaal komt ie in de ochtend. maar vandaag pas laat in de middag...!!
    Dinsdag heb ik een afspraak bij de arts heb al een aantal keer vocht in mn baarmoeder gehad wat er niet hoort, dus ook hier gaan ze nu uitgebreider onderzoek naar doen....
    Heb af en toe echt het gevoel dat het gewoon niet meer gaat lukken ofzo.... de moed is mij een beetje in mn schoenen gezakt....
    liefs d

Deel Deze Pagina