bedankt voor de felicitaties allemaal. ben dus zwanger van een tweeling. moet nu volgende week donderdag terug naar gyn om een inwendige echo en om te kijken hoever ik juist ben, we zagen daar 2 fonkelende sterretjes dus zoals de dokter zei de hartjes kloppen wat wel vroeg is he bij 4 weken. dus het word spannend afwachten tot volgende week. momenteel geeen misselijkheid, alleen last van veel bandenpijn die heel normaal is zei dokter. hou jullie zeker op de hoogte.ps. mn vriend is door het dolle heen.Hoeveel keer die niet heeft gevraagd aan de dokter dus je bent zeker het zijn er twee? jaja zei de dokter en die verwoorde dat zo mooi he, kijk eens goed zegt ie daar zie je twee fonkelende sterretjes. de traantjes kwamen in mn ogen het is echt er groeit leven in mn buik.mn zus en mn pa konden hun oren niet geloven, ben zelf ook tweeling he en mn zus heeft al 3 kindjes, en ik dan van een keer raak. we zullen er proberen het beste van te maken.
Gefeliciteerd!En met 4 weken al hartjes zien is wel vroeg ja,kun je toch niet 2 weekjes verder zijn? succs met de volgende echo
zoals ik zie zitten we in hetzelfde schuitje, wat was het een veraasing toen ik 2 fonkelende sterretjes zag. en zoals je ook al zegt aan 4 weken is dit wel vroeg he voor de hartjes te zien kloppen, maar heb wel goed gezien, ze klopten, nu is het afwachten tot volgende week. ben wel een beetje bang voor het onbekende ( 1 ste zwangerschap) maar toch doodgelukkig. Hoe ervaar jij u zwangerschap want ik weet echt niet wat ik er van moet verwachten.? groetjes wendy