positiebroeken

Discussion in 'Zwangerschap' started by tweeling, Nov 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik vind de positiebroeken voor een maatje meer echt een ramp...
    er zit overal stretsch in en ze zakken binnen no time van je kont!

hoe doen jullie dit want echt mooi zijn ze ook niet alle broeken hebben dezelfde stof :(

bij h&m pas ik ze volgens mij niet dus dat gaat al niet op :cry:

hoe doen jullie dit want ik loop echt voor joker nu met een broek die 2 maten groter lijkt :(

2. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik heb zelf ook een maatje meer,
    48-50 en heb nu 2 nieuwe broeken gekocht bij miss etam, deze zijn van spijker maar wel stretss (of hoe je het ook schrijft)
    heb er ook nog eentje bij prenatal gehaald, en nog 2 van familie gekregen,

dus raad je aan bij miss etam eens te gaan kijken

liefs joanita

3. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja dat vond ik ook echt een ramp bij 48+ maten idd totaal GEEN pasvorm what so ever, ik had tijdens mijn vorige zwangerschap maat 48-50 en nu gelukkig 46 dus kon ik een mooie broek kopen van mamalicious (vallen wel groot uit dus kan je misschien nog proberen als je net 48 hebt ofzo) DIE zitten echt geweldig, zo raar dat ze die in grote maten niet mooi hebben!

4. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik heb zelf maat 44 en heb prachtige broeken gekocht bij Vida Vita. Ze zitten geweldig en er zit niet zo'n elastisch band aan, maar de broek loopt gewoon door tot boven. Ook als je niet zwanger bent kun je deze nog dragen, die van Miss Etam vind ik persoonlijk minder. Maar die zijn ook goedkoper... das weer de andere kant van het verhaal!

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb maat 44/46 en heb ook een heel mooie positiespijkerbroek van mamalicious gevonden in maat 46, zit ruim kan nog wel wat bij. Maar ik vind het ook pure discriminatie dat er vrijwel geen positiemode in grote maten te vinden is. Miss Etam daar is alles al jaren zeegroen, paars en fuchsia en overal zit veel te veel stretch in, blegh!
    Van de week bij M&S mode geweest, dacht dat dat hel tuttig was, maar valt best mee. Wel geen positie, maar wel lekker grote maten!

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

De broeken van een maatje minder zakken ook van je kont hoor ;) Positiebroeken zijn gewoon een ramp!

7. suzeep

suzeep Lid

Dec 28, 2007
    36
    0
    0
    coevorden
    hey hallo, ik had geluk dat ik mijn oude strech pantalon nog niet had weg gegooid. was door de jaren heen nogal de rek uit gegaan dus werdt een afzak broek en heb toen maar een paar nieuwen aangeschafd. vond het zonde om die oude weg te gooien en daar ben ik nu erg blij mee. want nu met m'n 36 weekjes zwanger heb ik nog ruimte zat om m'n middel. vind trouwens zelf de meeste positie mode ook weinig aan en de kleuren van de miss etam daar heb je gelijk in altijd hetzelfde :)
    bij de henk ten hoor hebben ze vrij vaak strech pantalons en dat zit ook erg lekker en kan ook best netjes staan.
    succes verder om wat te vinden, hoop dat je het lukt.

8. jootje03

jootje03 Lid

Jul 16, 2008
    36
    0
    0
    Leiden
    En jurkjes/tuniek met leuke legging dan, is op het moment bijna het enige wat ik draag, heb zo'n hekel aan die broeken, zakken inderdaad steeds af (ook met maatje 42 hoor!) of die knoop aan de zijkant prikt en iriteert....
    jurkje knelt niet, staat leuk, ook met maatje meer vlgs. mij. Dus zou daar zeker ook eens naar kijken!
    Ik was ook nooit zo'n jurkentybe maar nu.......heerlijk!

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    als ik jullie verhalen lees...pffff...precies wat ik bedoel! :(

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb maat 38, maar bij mij zakken ze ook van mn kont. Ik heb nu ook veel jurkjes met legging aan, laarzen eronder, klaar :)

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb maat 36/38 maar broeken zitten gewoon niet lekker. heb er bij alicia een gehad van noppies zonder buikband en dus een undebelly en o die zat heerlijk. helaas droeg ik hem zo vaak dat hij zo erg versleten is dat hij deze zwangerschap echt niet meer gedragen kan worden :(. wat ik nu ga doen en bij alicia ook al veel deed is een legging met een jurkje of tuniekje erop. heerlijk en geen geklungel

12. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Broeken van Vida Vita vind ik heel fijn. Ze zijn wel duur.
    En verder droeg ik veel rokken, zit veel fijner!

Pim

13. zogelukkig

Waar vinden jullie nu nog tuniekjes dan? Van de zomer hingen de winkels er vol mee, maar nu zie ik ze niet hoor!

14. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    Ik vind dat er iid weinig keus is in positiemode, ik heb dan weleens waar het omgekeerde probleem, ik heb maat 34 en bijna overal begint positiemode vanaf maat 36, dus de posiitebroeken zitten al niet lekker en nu met een maat groter als me eigen dus helemaal niet.Heb dan ook vaker een gewone broek aan en dan een maat groter,die zit fijner.

15. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Noppies en H&M broeken zitten mij (maat 42) het best. verder veel rokjes (terwijl ik nooit zo vd rokjes was), en ik ga binnenkort eens een jurkje proberen.
    legging eronder, laarzen, leuke riem. klaar!

16. ingepinge

ingepinge Actief lid

May 18, 2007
    385
    0
    0
    Gewoon goed zoeken, winkels als Vero Moda, H&M, Only hangen vol met jurkjes/tuniekjes. Kun je ook niets op www.esprit.nl vinden? Daar hebben ze ook zwangerschapsmode.
    Hihi dan een legging/dikke panty eronder (maatje groter, kun je lekker tot aan je bh optrekken (heeeel charmant...:)), lange laarzen aan (gelukkig ook goed te vinden op het moment!) en klaar!
    Ik koop geen zwangerschapskleding maar gewone kleding en dan maar een maat groter.

17. zogelukkig

Ik heb dus maat 44/46 en Vero Moda en Esprit gaan maar tot 42...
    Dus even een maatje groter pakken zit er voor mij niet in! :(

18. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep ik ken het probleem zo gelukkig dat werkt bij mij ook niet hoor...

19. ingepinge

ingepinge Actief lid

May 18, 2007
    385
    0
    0
    Okee, dat is jammer. Ik dacht dat Vero Moda ook tot 44/46 zou gaan. Esprit gaat tot 44 (is dat XXL). Esprit valt niet strak en als je bestelt op http://www.esprit.nl betaal je geen (retour)verzendkosten.
    Misschien C&A? Of http://www.bonaparte.nl?

20. zogelukkig

Ja, 44 = XXL. Pas ik niet in! ;) Ik heb zo mijn adresjes, moet er wel de stad voor uit, want hier hebben we alleen een kleine Prenatal en suffe Miss Etam (sorry). Ik heb laatst wat op internet besteld en dat was goed bevallen!

Share This Page