hulp nodig!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Claudia7, Jan 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Claudia7

Claudia7 Lid

Jan 13, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,
    Deze forum is nieuw voor me,.. dus even wennen hoor..:D

In ieder geval ik heb echt advies nodig! Ben uitgegaan van de langste cyclus van 31 dagen, en nu dus 7 dagen overtijd!
    2 testen uitgevoerd en allebei negatief! :(
    Heb wel enige symptomen, zoals o.a misselijk, duizelig zijn, hoofdpijn, super vermoeid, pijn in de onderrug en kleine steekjes in de buik.
    En wat ik ook heel raar vind is vocht verlies.. Elke keer heb ik zo een gevoel van ohww jee de duiveltjes zijn toch gekomen, en ren ik meteen naar de toilet, maar dan is het alleen maar vocht!

HELP!! ik weet me geen raad meer, en ben nu echt wel een beetje moe van dit,,. wat denken jullie, en alle advies, raad is welkom!

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

3. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ik neem aan dat je de pil niet slikt?
    In dat geval, denk ik dat je gewoon een langere cyclus hebt, doordat je ovulatie later was.

Suc6!

4. Patatje

Patatje Bekend lid

Jan 1, 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hm ja, ik ken 't... Ben nu een half jaar bezig en dacht/hoopte bij elke langere cyclus zwanger te zijn. Had de symptomen, maar negatieve testen... Tot nu toe nog niet raak :(.
    Hoop voor jou dat je binnenkort een positieve test hebt! ;)

Groetjes patatje

5. Claudia7

Claudia7 Lid

Jan 13, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden, Thanks voor het reageren!
    En ik ben inderdaad al paar maanden aan het proberen.. dus niet meer aan de pil, we hebben ook al ovulatie testen gebruikt, omdat het maar niet wilde lukken.. Mijn menstruatie is ook meestal altijd regelmatig 28 dagen cyclus, alleen vorige maand was ik dus 31 dgn. Vandaar dat ik uitging van de langste.
    Ik heb wel de goedkoopste testen gedaan van Kruitvat van €4.50 omdat ik er al zoveel geld aan uitgegeven heb! :$

Heb nu wel weer predictor liggen, en ga het van het weekend nog een keer testen.

Heb wel erg last van vocht verlies, zeg jullie dit iets?
    want een vriendin van me die zij dat dit innesteling kan zijn.

6. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Heb je deze maand ook ovulatietesten gebruikt? En heb je een ei gehad?
    Vochtverlies, kan ook vruchtbaar slijm betekenen.

7. Claudia7

Claudia7 Lid

Jan 13, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb op 23 december mijn eisprong gehad, en voelde me daarna wel aan de rare kant, e heb vanaf kerst erg last van me onderrug, en een raar gevoel in me buik.
    Dit is allemaal nieuw voor mij hoor, dus moet het nog allemaal een beetje leren.

8. Female

Female Niet meer actief

Het blijft afwachten. De laatste zwangerschap had ik vanaf innesteling ongeveer ook erg last van mijn onderrug. Maar het is bij iedereen verschillend.

Ik zou eigenlijk gewoon naar de HA gaan. Als je normaal regelmatig bent en nu een week overtijd. Ze willen vast wel bloed prikken.

Over je test: niks kunnen ontdekken? Ook niet heel licht, echt spierwit?
    PS: over Predictor gaan hier hele bergen met negatieve en vals-testen verhalen.
    Je kunt beter de testen van kruidvat gebruiken (2 voor 5 euro) die zijn goedkoop, betrouwbaar en gevoelig.

Ik duim voor je! ;)

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    daar sluit ik me volledig bij aan!!! succes meid

10. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    het vochtverlies heeft volgens mij weinig met een innesteling te maken.. maar cervixslijm komt wel meer voor bij een zwangerschap.. maar ook tijdens de ovulatie en net voor de menstruatie..
    eigenlijk kan het nog alle kanten op nu.. ik duim voor jou de goede kant!

11. Claudia7

Claudia7 Lid

Jan 13, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    #11 Claudia7, Jan 14, 2011
    Last edited: Jan 14, 2011
    helaas meiden ! vanochtend heel licht ongi geworden.. (heb het gevoel dat het wel doorzet) Nu maar naar de volgende ronde! vindt het nog steeds wel erg vreemd,.. @nanette77 het kan idd alle kanten op zeg pff,..

Thanks voor jullie reactie's !! en heel veel suc6 nog meiden!
    Duim voor ons allemaal!

12. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

Dec 30, 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    :( succes!

13. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ow wat jammer meis!

14. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

Jan 8, 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Hè bah jammer meid!
    Ik had gisteren dag 28. Had 's avonds heel erge pijn in mijn onderrug en buik. Ik dacht dus dat mijn ongesteldheid eraan zat te komen. Tot op heden niks en pijn is vrijwel weg (beetje zeurend nog en af en toe pijn/steken in onderbuik zowel rechts als links). Heb vanmorgen nog wel een test gedaan (bijna de hele nacht liggen woelen omdat ik zenuwachtig was naar de test) maar helaas spierwit! Ben echt benieuwd hoe dit gaat uitpakken eigenlijk. Mijn vorige cyclussen waren 25-28-20 en ben nu op dag 29....

15. Claudia7

Claudia7 Lid

Jan 13, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja bedankt meiden voor jullie reactie,. Maar nu maar naar de volgende ronde!
    @egeltje85 Nou meid ik zal voor je duimen,..! en je heb echt korte cyclussen zeg,.. wow! hoe komt dat?
    hou me op de hoogte he,..

16. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

Jan 8, 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Tja, in het begin ging het nog (25 en 28 dagen) maar de laatste keer schrok ik ook wel even van 20 dagen. Had toen ook helemaal niks gevoeld en was ineens ongesteld.

17. Claudia7

Claudia7 Lid

Jan 13, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL

pff... lastig! nou nu maar even afwachten.. ik zal voor je duimen!

18. Jolene

Jolene Actief lid

Dec 10, 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Heey Claudia,

Ik wil je niet 'angstig' maken hoor; maar ik herken dergelijke symptomen als mijn menstruatie even uitblijft. Lijkt op zwangerschapsverschijnselen, maar was bij mij vaak gewoon menstruatie op komst. Kan natuurlijk hoor; dat je zwanger bent. Maar negatieve tests zijn meestal wel duidelijk.

Veel succes!

Jolene

(sorry, zie het al: niet ver genoeg doorgelezen!! Kop op meis, op naar de volgende ronde. Wie weet!)

19. Claudia7

Claudia7 Lid

Jan 13, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep, helaas wel ongi geworden,.. Maar wel een hele rare!!
    aleen bruinig (lekker smerig gezegd)
    Maar ja ik ga er gewoon van uit dat het dit keer weer niet raak is.
    dus nu maar snel naar de volgende ronde..

maar bedankt voor je reactie hoor ;)

Share This Page