4 dagen na ongesteldheid opeens bloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Esther1612, 4 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1612

Esther1612 Nieuw lid

27 jun 2017
    4
    0
    1
    Vrouw
    Hoi dames, ik heb een kleine vraagje wat snap er niks meer van. Op zaterdag 24juni was mijn NOD deze bleef weg en de woensdag was ik opeens ongesteld. 2 dagen redelijk heftig wat normaal 4/5 dagen met normaal bloedverlies is. Nou had ik zondag nacht opeens een onwijze steek in me zij en de volgende dag bij plassen opeens een soort van bloedstolsel (heel klein beetje) nu elke keer met afvegen bij plassen is het licht roze. Jullie enig idee wat dit kan zijn? Me maag is wel een beetje aan het rommelen maar verder niet echt ergens last van...

2. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @Esther1612 Ik lees even met je mee. Heb ongeveer een vergelijkbaar iets, was ook ongesteld, maar minder heftig en lang dan normaal en na 2 dagen na dat ik niet meer ongesteld was opnieuw weer een beetje bloedverlies.

3. Esther1612

Esther1612 Nieuw lid

27 jun 2017
    4
    0
    1
    Vrouw
    @JosjeM dat is helemaal goed ben benieuwd of meer mensen hier wel eens last van gehad hebben of weten wat het is.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je cyclus was gewoon een keer wat langer waardoor je later ongesteld bent geworden.

Dat bloedverlies na je ongesteldheid vervolgens, kan een vroege ovulatiebloeding zijn geweest of tussentijds bloedverlies.

Deel Deze Pagina