Ronde na hsg elke dag bloed/bruinverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IsabelD, 14 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik heb vorige maand een hsg onderzoek gehad waarbij ik daarna voor een paar dagen licht bloedverlies had.

Menstruatie duurder langer, maar had daarover al gelezen op het internet.

Maar nu zit ik in een nieuwe ronde en heb sinds een dag of 2 voor mijn ovulatie bloed/bruin verlies. Niet de hele dag door, maar welk elke dag en zit nu op 4 dpo en heb het nog steeds.

Zoek eigenlijk dames die dat ook in de ronde na de hsg hadden en was dit daarna wel gestopt?? Ik ben bang dat het bloed/bruinverlies invloed zal hebben op een eventuele bevruchting of innesteling.

Alvast bedankt!!

2. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.103
    4.604
    113
    Vrouw
    Geen ervaring met een hsg maar ik heb wel een aantal maanden licht bloedverlies gehad rond en na mn eisprong tot aan ms. Ik maakte mij ook zorgen om de eventuele innesteling en ben toen begonnen met macapoeder (capsules). Toen was het binnen 2 dagen over. Als het aanhoudt misschien ook een optie voor jou?
    Je zou ook even het ziekenhuis kunnen bellen met je vraag, snap dat je wilt weten waar het vandaan komt.

3. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Ja ik ga zeker de dokter bellen als ik dit de volgende ronde ook heb. Heb het al die maanden niet gehad en toevallig nu de ronde na hsg. Ik kijk het nog even aan, dank je!

Gaat alles met jou goed? Hoeveel weken zit je nu? Gaat snel hoor :D voor je weet is de baby er :)

Wishfull123 vindt dit leuk.
  4. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.103
    4.604
    113
    Vrouw
    Ja wie weet is het volgende maand weer op de rit. Hoop t voor je!

Hier gaat het wel goed, vandaag 9.2 weken alweer. Spannend ook omdat we naar de fase gaan waarin we er het vorige 2x mis bleek. Volgende week de termijnecho!

5. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Ik ga voor je duimen!! Komt vast goed:)

Wishfull123 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina