Ik vond het heerlijk in de kraamweek! Ik wilde ze aan iedereen showen en moest er ook niet aan denken om de hele dag op bed te liggen. Ik wilde juist na die kraamweek rust en zonder hectiek genieten. (Ik had twee zwangerschappen zonder kwaaltjes of wat dan ook en twee super 'makkelijke' snelle bevallingen, misschien scheelt dat?) Bij de tweede stond zelfs op het kaartje Bezoek vinden wij fijn, Maar mag het in de kraamweek zijn! Nu zwanger van de derde, maar met een dochter van (dan) 8 en een zoon van 5 die ook in die kraamweek buiten school hun aandacht nodig hebben en verdienen denken wij toch aan een kraamfeest Want als je elke keer in de nieuwe situatie uit school komt en er is altijd maar visite vind ik dat voor hun ook niet fijn/eerlijk.. Ik wil er dan ook gewoon echt voor hun zijn!
Ik vond bezoek in de kraamweek juist prettig. Ik voelde me meestal erg goed en vond het leuk om mijn baby te showen. Wij kregen alleen maar zo weinig bezoek en de meesten kwamen idd pas veel later, terwijl ze van mij best die eerste week hadden mogen komen. Ik vond het veel lastiger als ze pas na 2 of 3 weken kwamen, want toen was mijn leven alweer op volle toeren. Bij de oudste was ik toen zelfs alweer aan het werk en bij de jongere twee had ik ook de rest van mijn gezin wat gewoon doorliep, naar school moest enzo. Toen had ik helemaal geen tijd voor bezoek eigenlijk.