Goedemorgen Dames, Ik hoop dat ik het hier goed plaats anders hoor ik het graag. Als onze 2e zoon straks geboren is gaat hij natuurlijk op t kdv beschuit met muisjes uitdelen. Nu had ik een heel leuk idee gezien om te te verpakken en dan kan ik het ook al van te voren klaarmaken zodat ik het fan niet meet hoef te doen. Nu heb ik daar alleen van die per stuk verpakte beschuitjes voor nodig (je ziet ze vaak in hotels e.d.). Helaas kan ik ze als particulier volgens mij nergens bestellen. Ik zie ze alleen bij deli XL. Weet iwmand of ze ergens anders te koop zijn? Ik zou evt wel aan een macro pas kunnen komen, alleen kan ik ze op de website niet vinden dus betwijfel of ze daar te koop zijn. Iemand ideeen?
Makro gebeld en die hebben ze niet in t assortiment voor zon dagpas heb je zeker wel een kvk nummer nodig?
Ik heb mijn dochter op de psz ook laten trakteren. We hadden van die droge ronde mariakoekjes (weet eigenlijk niet of dat de officiele benaming is) en die besmeerd met boter en muisjes. Eigenlijk een soort mini beschuit met muisjes.
Wij hadden ivm zoetigheid wat niet mocht op de psz allemaal cup cakes gebakken en daar vlaggetjes ingeprikt met hoera een zusje. Ik zou het dus ook even navragen of het wel mag beschuit met muisjes
Bij een geboorte hoort beschuit met muisjes. Wat een onzin van de psz zeg. Snap dat ze dat beleid hebben met verjaardagtraktaties, die zijn er natuurlijk vaak. Maar om beschuit met muisjes (hoe vaak komt dat voor) te verbieden, vind ik wat ver gaan hoor. Wij hadden trouwens negerzoenen (negerzoenen ja ) meegegeven met een pakje muisjes. De leidsters haalde het dakje eraf en strooide hier muisjes op. Helemaal leuk!
Hier gaat zl lange vingers met muisjes trakteren. Ik smeer aan de bovenkant de helft in met boter dip ze in de muisjes en klaar. Heb wel voor erbij nog een badeendje, met daarop de naam van de kleine meid en de tekst. Vanaf nu speel ik niet meer in mijn eendje ..... is geboren.
Ik heb mini flesjes gekocht op Ali expres en gevuld met yoghert rozijntjes. Bij ons worden traktaties meegeven naar huis en wordt dus verwacht dat je niet trakteert op iets wat niet verpakt is of zoet is. Keuze laten ze aan de ouders