hallo, Ik kom net bij de vk vandaan en kreeg te horen dat ons kindje boven mn bekken ligt, vorige week was ze zo mooi gezakt! Kreeg dus weer instructies mee als mn vliezen breken dat ik gelijk moest bellen.. Ik dacht als een kindje eenmaal is gezakt dat ze dan ook vast liggen,maar blijkbaar dus niet Vanaf wanneer doen ze dan een onderzoek? waarom ze niet indaald? Iemand ervaring?
Hoi hoi... Nou ik had zelfs zo dat ik om 22u nog bij de vk was en ze vast lag...en de volgende dag om 12u weer na de vk moest en ze niet vast lag! Nu ben ik bijna 39 weken en ze ligt vast! Mijn vk zei dat ze tijdens de bevalling nog kunnen dalen dus hoeft niks te zeggen... Succes! Xxx
ze kunnen zelfs tijden bevallen nog omhoog...dus tsjah..onderzoeken waarom zullen ze niet doen, behalve als je bevalling niet wil vorderen. Ik moest ook stoppen en gaan liggen als vliezen braken, ondanks wel ingedaalt met 40 weken bij dochter...ivm dat ze ene week wel vast lag en andere week niet..varieerde heel erg...zoontje ook zelfde advies gehad... en voila..bij beide bevalling, bij breken van vliezen schoten mijn kindjes omhoog.....die vonden dat gat daar onder maar niets hahaha
oke, ik hoorde juist van een vriendin dat ze je dan zouden doorsturen naar het zh voor onderzoek ofso.. nou ja we wachten het af he.. Hoop dat t wel een beetje opschiet! heb het zwanger zijn wel gezien.. @Antares ; dat is ook wat! haha
3 weken terug bij VK geweest(35+2) zat ze in het bekken maar niet vast,is derde zwangerschap dus hebben wat meer ruimte. Vorige week met 37+2 was ze dus weer iets naar boven gekomen. Nu vanmorgen geweest met 38+2 en nu is ze helemaal ingedaald en ligt ze vast vlgns de VK. Kan dus alle kanten op. Ben benieuwd of ze volgende week nog steeds vast zal liggen maar ik denk het wel. Is dus niet vreemd jouw verhaal. Gr.
Jaa ik merk het haha,, maakte me alweer helemaal zorgen..ppff zag de toeters en bellen al voor me.. Omdat ik ook eerst las dat met je eerste rond 37 weken ingedaald moet zijn, verhalen van anderen.. maak mezelf gek ermee.. Majaa afwachten maar he.. en hopen dat ze wel indaald en anders kan het dus nog tijdens de bevalling gebeuren:d
Mijn kindje is ook nog niet ingedaald! Met 38,5 week een extra echo gehad bij vk, om te kijken of ze iets bijzonders zagen, was niet het geval. Morgen 40 weken, heb een afspraak bij de vk, en als ze nog niet is ingedaald (wat waarschijnlijk het geval is, want ze drukt m'n longen nog lekker dicht), wordt ik doorgestuurd naar de gyn. Die kijkt of die bijzonderheden ziet (metingen enzo). Zo niet, dan ga ik terug naar vk en wachten ze af of het indalen bij de bevalling gebeurd, en als hij iets geks ziet, blijf ik onder controle van de gyn.. Maar dit is wel m'n eerste kindje..
Bij jouw doen ze het wel? ow miss is het beleid overal weer anders daarmee miss? Dit is ook mijn eerste kindje namelijk..:d Ik zal het wel horen van vk volgende week hoe of wat..