Bezoek 'weren' voor kraamfeest is gegeven..

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door maja82, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dat is idd verschillend. Hoor ook vaak dat er mensen onverwachts op de stoep staan maar ook dat iemand dat nog nooit mee heeft gemaakt.
    Wij hadden dat dus in het ziekenhuis, dat ik een paar uur na mijn bevalling 8 man om mijn bed had staan:( Want ja, 'het was toch bezoekuur?'.. Sjonge. Als dit nou weer gebeurt stuur ik ze weg, ik had dat toen zo niet verwacht dat ik helemaal van slag was haha!

Wat Yukl zegt, ik wil het nu ook juist rustig houden voor mijn dochter. Het zal voor haar al zo wennen zijn. Ik heb dan geen zin in visite. Eerst wennen met zijn 4tjes (en natuurlijk komen mijn (schoon)ouders en broer en schoonzus wel) maar verder moeten ze maar gewoon wachten.
    Misschien egoistisch maar ik ga niet doen wat anderen willen of leuk vinden, ik ga doen wat ik wil en me het beste lijkt voor mij en m'n kiddies/gezin. Zo! :D

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik wilde ook heel veel rekening houden met Eva, maar meer op het moment dat mensen zouden bellen wanneer ze langs wilden komen. Met het risico dat mensen onaangekondigd zouden komen, want dat deden ze bij Eva ook ;). Maar ik heb daar geen problemen mee. Dit keer dus ook weer wat mensen gehad die onaangekondigd kwamen en Eva vond alle drukte juist alleen maar leuk! Ze vindt visite sowieso erg leuk en heeft daardoor ook een geweldige week gehad :). Op een gegeven moment was het weer rustig en daarna kwam er weer een golf van visite van het werk van mijn vriend en van mijn werk. Maar toen was ik het inmiddels wel een beetje zat....

3. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Wij hebben ook een kraamfeest gegeven, volgens mij een week of 5 na de bevalling en er waren inderdaad mensen die toch graag eerder wilden komen (waaronder een collega). Mijn man en ik hebben tegen die mensen gezegd dat we ze graag ontvangen als ze niet op het kraamfeest kunnen komen, maar dan NA het kraamfeest. De één snapte dat helemaal de ander helemaal niet, maar ach, jammer voor hen, ik heb namelijk heerlijk rustige weken gehad met alleen maar mensen die heel dicht bij ons staan en die zo vaak konden komen als zij en wij wilden! Het leek mij namelijk vreselijk als ik voor de opa's, oma's, ooms en tantes de agenda moest trekken voor een afspraak. Op het kraamfeest kwamen gedurende de middag tussen 14.00 uur en 17.00 uur 70 mensen, ben zo blij dat ik die niet allemaal thuis heb gehad!

Veel plezier met het feest en gewoon duidelijk zijn tegen de mensen die toch bellen of ze eerder mogen komen omdat ze de dag van het feest niet kunnen! Oja en prima tekst lijkt me.

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hier nog een ideetje voor een tekst:

.... wil graag iedereen leren kennen, maar aan ons nieuwe ritme is het nog even wennen. Daarom, voor een bezoekje aan onze kleine spruit, nodigen wij je graag op ons kraamfeest uit.

Datum - plaats - tijd

? :)

5. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    je kunt ook de tekst gebruiken: bezoek heel fijn, maar mag t op ons kraamfeest zijn?

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb weer iets anders bedacht:D

**** komen bewonderen?
    Dat kan op ons kraamfeest op *** om ***
    We zouden het leuk vinden als je er bij bent!
    (of: je bent/jullie zijn van harte welkom!)

Wat vinden jullie?

Mijn 'bezwaar' bij wat ik eerst had ('iedereen is van harte welkom') is dat we uitnodigingen bij de geboortekaartjes in doen, dus er is geen sprake van 'iedereen' maar alleen van de mensen die een uitnodiging krijgen. Dan vind ik dat 'iedereen' weer niet zo geschikt..

Deel Deze Pagina