Bezoek...

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Toen wij net verhuisd waren inderdaad toen lieten we visite het hele huis zien. Nu zou ik dat niet meer doen. Het is toch prive. (al heb ik trouwens wel huis-foto's op hyves staan, maar 'in het echt' vind ik toch wel anders...

Er zijn alleen wat familieleden nog niet in ons huis geweest, denk dat ik hun nog wel een rondje huis doe.

Verder gaat het niemand meer wat aan.

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik doe geen rondje door het huis, wel als erom gevraagd wordt maar dan zeg ik steevast "let niet op de troep" en vaak krijg ik dan als antwoord "oh je moet het bij mij eens zien dit is nog niks" :D

3. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ja hoor hartstikke leuk juist, ik laat graag mijn huis zien. Vind nl. dat ik ook zo'n leuk huis heb :D.

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    kan er niet aan denken hahaha toen ik er net woonde wel maar nu echt niet! niemand heeft iets met mijn douche, slaapkamer of waskamer te maken

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    toen ik net verhuisd was hebben mijn vader en mijn broer en een goede vriend een rondleiding gehad. met kraamvisite zijn de mensen ook boven geweest( ik mocht niet uit bed) verder zie ik er het nut niet van in, dus nu gebeurd dat niet meer.

6. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    We hadden toevallig zaterdag voor het eerst mijn neef en zijn vriendin op bezoek. Nou, reken maar dat die de 'grand tour' hebben gekregen. Ik heb zo'n leuk huisje en ik pronk er maar al te graag mee. Voor de rest is alles hier redelijk netjes en schoon altijd. Maar dat komt meer omdat ík het leuk vind om te doen.

7. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hier ook nog steeds elke keer bij nieuw bezoek een tour... we zijn rond de kerst verhuisd maar krijgen nog steeds mensen over die het nog neit hebben gezien en vooral mn vriend is ook wel heel trots op onze nieuwe zelf in elkaar geknutselde badkamer. maar begin het wel een beetje zat te worden dat het me soms een hele ochtend en middag kost om alle kamers aan te pakken (met een druk jongetje om me heen duurt dat best lang) voor een rondleiding van 5 minuutjes...
    hopelijk hebben de meeste mensen het nu wel gezien :p

8. wannie

wannie Niet meer actief

Hier mogen ze pas mijn hele huis zien als ze zelf koffie gaan maken:D

9. namya

namya Niet meer actief

tja ik persoonlijk geef ze wel een rondleiding ja, ze komen voor het eerst en is wel zo leuk voor ze om te zien hoe wij wonen....

ik zou ook niet zo moeilijk doen als mensen zelf vragen of ik ze wil rondleiden

het bezoek wat komt is toch wel meestal onze vriendenkring of familie en daar zijn wij gewoon heel open mee op dit gebied, niets geen geheime kamers in huis hoor....

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    wij hebben na de verhuizing een house warming gegeven en toen is iedereen rondgeleid. Nu zou ik het nooit meer zelf aan iemand vragen maar als iemand op visite is en het vraagt vind ik het prima. Heb niks te verbergen en het is hier altijd schoon en opgeruimt

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Als ik iemand op bezoek krijg die ik lang niet heb gezien of die mijn huis nog nooit gezien heb vind ik het geen probleem om even een rondleiding(tje) te geven hoor. Vind ik alleen maar leuk. Vind ik andersom ook leuk.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ligt er een beetje aan wie het is.
    Vind het bv wel leuk om Levi zijn kamer te showen maar verder ben ik ook niet van de rondleidingen hoor ( tenzij je net verhuisd bent )
    En jezelf uitnodigen voor een rondleiding vind ik ronduit onbeschoft.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Toen we net verhuisd waren hebben we de boel laten zien maar verder ook niet.

Deel Deze Pagina