Ik heb bij Zalando een jeans besteld die ik echt super leuk vind en me best goed staat Maar op de linkerknie zijn er scheurtjes aangebracht en onder die scheurtjes zit geen bescherming. Ik vrees dus dat ik er vrij snel ga door zitten, zeker gezien het juist op de knie zit. Ik heb zelf ook een ripped jeans (heel miniem hoor) maar daar zijn die scheurtjes zodanig aangebracht dat het niet kan doorscheuren. Doen of niet? Het gaat om deze broek: Mama Licious TROPEZ VINTAGE - Slim fit jeans - Blauw - Zalando.be
Wat een leuke broek! Ik zeg doen... Ik denk ook niet dat het nog verder scheurt, hoort niet tenminste
Jeej oké, dan hou ik em Hij staat inderdaad erg stoer Sophie28! Had er nog 2 andere bij besteld maar deze springt er toch echt wel boven uit
mocht ie toch doorscheuren kun je altijd aan de binnenkant in de hoekjes wat strijkvlieseline doen. Dan heb je extra stevigheid en je ziet er niks van
"strijkvlieseline" heb ik even moeten googlen want ik kende het niet. Dat kan ik inderdaad halen zodra ik merk dat het toch zou doorscheuren, bedankt voor de tip! Maar al 2 dames die dezelfde hebben en bij wie het niet doorscheurde.. het zou al moeten lukken dan
Ik heb hem ook! Gisteren bij de 9 maanden beurs gekocht. Moet wel zeggen dat hij wat ruimer valt dan je normale maat.
Wat leuk dat zoveel dames hier diezelfde broek hebben Ja idd Lovely123. Ik had schrik dat de broeken die ik bestelde te groot zouden zijn gezien zalando pas vanaf maat 27 verkoopt, maar deze past heel mooi.