Ik heb ze hier regelmatig voorbij zien komen. Hoe vallen ze en heeft er iemand ervaring met de gevoerde variant? Onze dochter heeft denk ik hele smalle voetjes, ik weet het niet zeker, maar ze zien er zelfs onder mijn smalle dochter smal uit . Als ik verder de website goed begrijp, zijn de verzendkosten bij 2 paar 2x zo hoog als bij 1 paar, dus bestel denk ik maar 1 paar. Komt er nog vat (belasting) bovenop en hoeveel is dat ongeveer? Terugsturen wordt lastig en ze zijn wel goedkoop, maar is zonde als ze niet passen natuurlijk.
Ik ben een grote fan! De lengtematen staan er bij in de maattabel en die kloppen wel.. S is van juni en heeft de hele winter de gevoerde laarsjes maat 0-6mnd gedragen, hij heeft vrij gemiddelde voetjes (nu 15 mnd en maat 20/21, hij draagt nu de slofjes maat 6-12mnd) Ik vind de prijs reuze meevallen, meestal 20 euro voor 2 paar incl vat en verzenden..
Oei, de gevoerde laarsjes had ik nog niet gezien, en bedankt, nu kan ik niet kiezen en moet ik wel 2 paar kopen . Ik bedoelde de gevoerde slofjes namelijk: flower brown fur Maar de boots zijn misschien fijner voor de kou, want ze past niet meer met haar voeten in de voetenzak, dus die houdt haar beentjes wel warm, maar niet haar voeten. Heb dan wel de neiging om ook nog een paar niet gevoerde slofjes te kopen, zodat ze die binnen aan kan (op plekken zonder vloerverwarming, thuis heeft ze vooralsnog blote voetjes), want die boots lijken me dan wel weer erg warm. Plus de boots zijn wel leuk, maar missen de schattige printjes . Zijn die boots wel ook geschikt om op te lopen? Als ik ze zo zie wel en ze hebben ze ook in de grotere maten, maar vind het licht onduidelijk. Ik verwacht namelijk wel dat ze ergens deze winter los gaat lopen, want ze is wel wat traag qua ontwikkeling (ze is ook 15 maanden), maar loopt nu wel langs de randjes sinds kort. Ik ga haar voetjes voor de zekerheid nog een keer opmeten, maar laatst kwam ik op maat 21/22 uit, en aangezien ze in eerste instantie alleen voor de kou zijn, neig ik in ieder geval voor de boots naar de 18-24 maanden (dat is maat 23, dus zal dan te groot zijn). Mmmm, misschien worden het 3 paar, doe ik niet gevoerde slofjes in 2 maten.... Morgen eerst nog maar even meten. Ik kan dat wel verantwoorden hoor, heb ik 3 paar voor de prijs van 1 paar in nederland verkrijgbare . Edit: ik zie dat er ook de lengte in mm bij staat, komt niet overeen met de nederlandse maattabel die ik had gevonden, volgens mij moet ze dan toch de 12-18 maanden hebben, want ze zou dan nu ook maat 20 hebben denk ik. Je moet toch 1 cm optellen bij de voetlengte en dat aanhouden voor de zoollengte?
De boots hebben dezelfde leren zool als de slofjes, dus niet heel erg geschikt om mee buiten te lopen... Ze gaan minder makkelijk uit dan de slofjes, dat was voor mij een groot voordeel, en de enkeltjes waren niet zo bloot als hij zat..(en ik vond ze gewoon stoer) S heeft nu deze: Bailey black blue die hebben rubber zolen, dus minder glad en kunnen bij droog weer ook prima buiten (voor die paar stapjes die hij doet)...
Hier ook een grote fan Bij onze zoon zitten de slofjes van 6-12 maanden nog goed nu (zou shoesme maat 22 hebben nu) we gaan al wel nieuwe bestellen want het enige nadeel is dat je bijna 2 weken moet wachten op de verzending. Mijn advies is dus zeker niet te groot kopen. De gevoerde ken ik niet maar hier word alle dagen gelopen op de gewone. Buiten met nat weer is idd niet handig. Maar dat geldt voor alle leren slofjes. Wij hebben al langere tijd deze voor buiten. Loopt onze zoon goed op.192 JJ beige velcro rubber sole Wij hadden overigens 1 set voor het kdv vanaf dat onze dochter echte schoenen had en onze zoon had en binnen en buiten paar afgelopen zomer. Succes met kiezen en bestellen
Ik heb ze besteld inmiddels, 3 paar ... Nog bedankt voor jullie maatadviezen, want ik had in eerste instantie gemist dat de eu maten niet kloppen met de zoollengte en dan was ik waarschijnlijk voor de 18-24 maanden gegaan. Nu heb ik boots en slofjes besteld in 12-18 maanden en ook een paar slofjes in 18-24 maanden (die waren er niet meer in haar maat, dus heb ik alvast meebesteld ). Ik denk dat de 12-18 maanden zelfs nog aan de grote kant zullen zijn, want haar voeten zijn 12,5 cm.